PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
سرمربی سابق استقلال عنوان کرد که دوست دارد در کشور خودش ایتالیا مربیگری را ادامه دهد.
کیهان ورزشی- 

به نقل از سایت «fcinternews» ایتالیا، آندره استراماچونی، سرمربی سابق اینتر درباره ارتباط عاطفی اش با فوتبال ایتالیا، گفت: ایتالیا همیشه بهترین جا برای مربیگری من بوده است. البته اینجا برای هر مربی ایتالیایی خوب است. همیشه پیشنهاد خوبی دریافت نمی کنید و این امری انکارناپذیر است اما من جوان هستم و خوش شانس بودم که پیشنهادهای خوبی دریافت کردم و در نهایت ایتالیا اولویت من است.

سرمربی سابق استقلال درباره اینکه در شرایط کنونی دوست دارد، مربی کدام تیم باشد، گفت: نمی دانم. از این حیث که برخی از شرکت ها به من توجه می کنند، خوش شانس بودم. هیچ مورد خاصی برای مربیگری ام ندارم و مهمترین چیز این است که شما پروژه و فکری داشته باشید و همیشه باشگاه های ایتالیا را دوست دارم.

استراماچونی در مورد اینکه لاتزیو می تواند یوونتوس را کنار بزند و قهرمانی سری آ را از آن خود کند، گفت:  اگر لاتزیو فصل را با قهرمانی تمام کند برای آنها بسیار عالی می شود چون یوونتوسی را مغلوب کرده که سال های متوالی این قهرمانی را از آن خود کرده بود. اگر لاتزیو لیگ را با قرار گرفتن در رده دوم یا سوم نیز به پایان برساند باز هم نتیجه خوبی گرفته است. این تیم در رقابت های اروپایی حضور نداشت به همین خاطر در این فصل بازی های خوبی در لیگ انجام داد.

استراماچونی فصل گذشته هدایت استقلال را برعهده داشت و موفق شد آبی ها را صدرنشین لیگ کند اما به دلیل عدم پرداخت مطالباتش قراردادش را فسخ کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار