PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:
- با وجود اینکه رسول‌پناه، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرده که شکایت برانکو  و دستیارانش باعث نخواهد شد این باشگاه با مشکلی مواجه شود اما به نظر می‌‌رسد این شکایت‌تبعات بسیاری برای پرسپولیسی‌ها خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که آنها با بسته شدن پنجره نقل ‌و انتقالات و حتی کسر امتیاز روبرو شوند. رأیی که فیفا برای برانکو اعلام کرد قطعی و لازم‌الاجرا است و پرسپولیس قطعا نمی‌تواند از طریق فیفا نسبت به رای اعتراض کند.
- قرار بود نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شود اما با توجه به مشغله اعضا آنها تصمیم گرفتند نشست را به روزهای آینده موکول کنند.در جلسه امروز قرار بود پیرامون عقد قرارداد با کارگزاری جدید مدنظر مدیرعامل این  باشگاه بحث و تبادل نظر شود.
- ستارگان رئال مادرید و بارسلونا امروز با حضور در محل  باشگاه خود تحت آزمایشات سلامت و بهداشت لازم برای بازگشت به تمرینات قرار گرفتند.
- خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایران در دیدار با فرهاد نیکوخصال، سرپرست فدراسیون شطرنج اعلام کرد که همچون گذشته در خدمت تیم ملی بوده و قصد دارد در میادین بین المللی شرکت کند.
- صفحه رسمی AFC با انتشار پستی از ورزشگاه آزادی، از افتخار و حضور افسانه‌ای ایرانیان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آنهم با ثبت 20 دیدار پرتماشاگر تاریخ این رقابت‌ها نوشت که سهم پرسپولیس 11 مسابقه و سهم استقلال 9 مسابقه بوده است.
- گو ژانگون، رئیس جدید فدراسیون جهانی ووشو و وزیر ورزش چین، در حکمی مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان را به عضویت کمیته تازه تاسیس اخلاق در آن فدراسیون منصوب کرد.
- خانم مرکل، صدراعظم آلمان، اعلام کرد مسابقات بوندس‌لیگا زودتر از دوم خرداد نمی‌تواند از سر گرفته شود.
- گویا تیم بایرن مونیخ آلمان با سانه مهاجم تیم منچستر سیتی انگلیس در خصوص قرارداد پنج ساله به توافق رسید. بایرن مونیخ امیدوار است که منچسترسیتی هم رقم درخواستی خود برای این وینگر آلمانی را کاهش دهد تا هرچه سریع‌تر این انتقال رسمی شود.
- نشریه «الاتحاد» امارات امروز در گزارشی به ضرر مالی فوتبال آسیا پرداخت و نوشت: بررسی های انجام شده درباره برآورد ضرر مالی لیگ های فوتبال آسیا در مدت تعطیلی نزدیک به 3 میلیارد دلار بوده است. لیگ های چین، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در راس متضررین آسیایی قرار دارند. 
- پس از اینکه خبر رسید مدافع بلغارستانی استقلال برای دریافت مطالباتش از این تیم‌ شکایت کرده، گویا آبی‌ها هم با توجه به اینکه این بازیکن بدون مجوز ایران را به مقصد کشورش ترک کرده، قصد دارند از بودورف به فیفا شکایت کنند . نامه استقلال به زودی به دست فیفا خواهد رسید. البته پیگیری پرونده بودورف فعلا اولویت مدیران باشگاه استقلال نیست .
- با تایید فدراسیون فوتبال ترکیه، سوپرلیگ این کشور از تاریخ 22 خرداد از سر گرفته می‌شود و در روز 5 مرداد به پایان خواهد رسید.
- با اینکه بعضی باشگاه‌ها رسماً خواستار تعطیلی لیگ فوتبال شده‌اند اما تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ ایران برگزاری مسابقات است . 
- کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال در نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است تا 21 روز فرصت دارد در مورد مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین این تیم آخرین دفاعیه را به دادگاه بین‌المللی ورزش ارائه دهد.
- باشگاه استقلال که به تازگی توانسته تا حدود کمی مشکلات مالی‌اش را مرتفع نماید، روز گذشته با یک حامی مالی جدید توافق کرد که در ادامه مسابقات لیگ برتر در کنار آن قرار گیرد.
- محمود‌زاده رئیس کمیته نقل و انتقلات سازمان لیگ گفت: با توجه به شکایت‌ های مربیان و بازیکنان خارجی، باید سازوکاری را بچینیم و به باشگاه‌ ها درباره قراردادهایی که می‌‌بندند، مشاوره بدهیم، هنوز درمورد ممنوعیت جذب بازیکن خارجی، به نتیجه نرسیدیم اما برای جذب بازیکن و مربی خارجی‌ محدودیت‌ هایی ایجاد می‌‌شود.
- طبق پیش بینی مسئولین باشگاه ذوب آهن مجوز برگزاری تمرینات تا پایان اردیبهشت ماه صادر می‌شود. در همین راستا مربیان این تیم در حال تلاش هستند تا تمرینات را به صورت آنلاین و همزمان برگزار کنند. امروز اولین تمرین آنلاینی این تیم انجام خواهدشد.
-  نشریه «استادالدوحه» از شروع تمرینات بدنسازی بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر زیر نظر فلیکس سانچز به منظور حفظ آمادگی مناسب و بررسی آخرین شرایط جسمی بازیکنان خبر داد.
- باشگاه منچستر یونایتد برای مبارزه با ویروس کرونا مبلغ 300 هزار پوند کمک را به 30 مدرسه این شهر اختصاص داد.
- کالچو مرکاتو ایتالیا خبر داد؛ الولید بن طلال، شاهزاده سعودی و عضو هیئت رئیسه باشگاه الهلال به دنبال خرید باشگاه مارسی فرانسه است.
-  فدراسیون فوتبال آلمان مرحله نیمه نهایی جام حذفی این کشور را به شرطی برای روز های 16 و 17 ژوئن برنامه ریزی کرده  که مسابقات بوندس لیگا در روز21 ژوئن به پایان برسد. فینال این رقابت‌ها روز 27 ژوئن برگزار خواهد شد.
- در آخرین رنکینگ جهانی تیم های فوتبال ساحلی، تیم ایران با 2309 امتیاز پس از تیم‌های پرتغال، برزیل، ایتالیا و روسیه رتبه پنجم را در اختیار دارد. ایران در آسیا همچنان در صدر این رده بندی قرار دارد و تیم‌های ژاپن و امارات در رتبه های دوم و سوم قاره کهن جای دارند.
- مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای که با حضور وزیر ورزش برگزار شد در نهایت نه تنها به تفاهم نرسیدند، بلکه به شدت با یکدیگر درگیر شدند که اگر وساطت وزیر ورزش نبود، این درگیری شدید کلامی که با فحاشی دو طرف همراه بوده به درگیری فیزیکی منجر می شد.
- باشگاه پرسپولیس در حالی به بشار رسن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است که این بازیکن از قرارداد فصل جاری‌اش تقریباً 5 درصد دریافتی داشته است، همین مسئله باعث شد که هافبک عراقی برای ماندن در جمع سرخ‌پوشان شرط بگذارد. هافبک عراقی فقط در صورت دریافت مطالباتش و تسویه کامل حاضر به عقد قرارداد جدید با باشگاهش خواهدشد. طلب بشار از پرسپولیس 200 هزار دلاراست.
- فدراسیون بین المللی ساواته (بوکس فرانسوی) با ارسال ایمیلی به تمامی اعضای هیات رئیسه، روسای کنفدراسیونهای قاره ای و اعضای جهانی خود , از تعویق زمان برگزاری مسابقات جهانی 2020 به دلیل شیوع ویروس کروناخبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار