PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی از روند اصلاح اساسنامه و برگزاری مجامع لازم، از دریافت تاییدیه رسمی فیفا در این خصوص خبر داد.
- فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد لیگ بانوان به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌تواند در این فصل کامل شود و بنا به تصمیم گرفته شده صدرنشین لیگ(بارسلونا) به عنوان قهرمان این فصل معرفی می‌شود. همچنین با توجه به ناتمام ماندن مسابقات هیچ تیمی به دسته پایین تر سقوط نخواهد کرد
- شنیدیم مهدی رسول پناه سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس تا خردادماه به عنوان مدیر عامل این باشگاه انتخاب خواهد شد.
- ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت , رئیس فدراسیون والیبال  که دوست من است، به من پیشنهاد داد تا هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده بگیرم.  من این پیشنهاد را رد کردم زیرا کاملاً درگیر رده جوانان در ایتالیا هستم.
- وزیر ورزش کشورمان در حکمی فریبا محمدیان را به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال منصوب کرد.
-  کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد مسابقات لیگ  منطقه غرب را به میزبانی یکی از دو کشور امارات یا قطر برگزار کند،به همین خاطر در حال تست سیستم ویدئویی داوری است و اگر به نتایج قابل قبولی برسد، برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا از این سیستم استفاده خواهد شد.
- نشریه آ اس اسپانیا گزارش داد مسابقات باشگاه های هلند، اولین لیگ اروپایی که مسابقاتش به دلیل شیوع کرونا به صورت رسمی مختومه اعلام شده بود ، از شهریور ماه فصل جدید خود را پشت درهای بسته آغاز خواهد کرد.
- مسابقات تنیس اوپن فرانسه که پیش‌تر به دلیل شیوع کرونا به پاییز موکول شد و قرار بود از 20 سپتامبر برگزار شود، یک هفته دیگر عقب افتاد. این رقابت‌ها حالا دو هفته پس از گرند اسلم آزاد آمریکا آغاز خواهد شد تا بازیکنان فرصت بیشتری برای آماده‌سازی داشته باشند.
- لیگ حرفه‌ای فوتبال کره جنوبی دو ماه دیرتر از زمان پیش‌بینی شده با وضع مقررات سخت‌گیرانه ناشی از بحران کرونا روز جمعه در استادیوم‌های خالی از تماشاگر آغاز می‌شود.در فصل جدید  بازیکنان تا اطلاع ثانوی اجازه ندارند با یکدیگر صحبت کنند،‌ دست بدهند یا پس از باز کردن دروازه حریف دست به شادی بزنند .
- نشریه «استاد الدوحه» قطر خبر داد تعطیلی مسابقات و بحران مالی باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا افزایش جوایز تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا 2021 را به حالت تعلیق درآورد.
- نشریه «مارکا» اسپانیا در یک نظرسنجی پیشنهاد داد تا بهترین ورزشگاه فوتبال دنیا را با آرای کاربرانش انتخاب کند. در این نظرسنجی نام 40 ورزشگاه فوتبال به عنوان نامزد این جایزه معرفی شده  که ورزشگاه آزادی در میان نامزدها دیده می شود . ورزشگاه آزادی تا اینجای نظرسنجی با کسب 1700 رای در رده 27 قرار دارد.
- عدنان درجال از سوی نخست وزیر جدید عراق به عنوان وزیر ورزش این کشور منصوب شد.او که از چهره های ارزشمند فوتبال عراق محسوب می‌شود، سابقه انجام 90 بازی  در تیم ملی این کشور و همچنین سرمربیگری عراق را دارد.
- اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی جوانترین و مسن ترین قهرمانان المپیک در کشتی آزاد را معرفی کرد که در میان جوانترین‌ها نام حسن یزدانی نیز به چشم می‌خورد.
- فداسیون‌های فوتبال کرواسی و صربستان اعلام کردند لیگ های خود را از اواخر ماه می(اوایل خرداد) بدون حضور تماشاگران از سرمی‌گیرند.
- نشریه «البیان» امارات خبر داد؛ باشگاه بن یاس به وینفرد شفر، سرمربی آلمانی خود اعلام کرد قراردادش را تمدید نمی‌کند. بدین ترتیب سرمربی سابق استقلال بعد از کمتر یک فصل مربیگری در این تیم ناشناخته رفتنی شد.
- با از سرگیری لیگ جزیره ؛ شادی بعد از گل به صورت گروهی، تعویض پیراهن در آخر بازی و پرتاب آب دهان، به منظور جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا ممنوع خواهد شد.
- علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس به همراه سید شاهین موسوی المپین کشورمان برای دریافت پاداش المپیکی خود در محل فدراسیون بوکس حاضر شده و طی مراسمی پاداش خود را دریافت کردند.در پایان این مراسم پاداش 30 میلیون تومانی به استکی و شاهین موسوی اعطا شد.
- فدراسیون فوتبال با باقری به عنوان مربی تیم ملی قرارداد امضا کند، او دیگر نمی‌تواند در پرسپولیس فعالیت کند!
- مجید جلالی ازمربیان قدیمی فوتبال ایران گفت : با اعتقاد کامل می گویم که قلعه‌نویی از مورینیو بهتر است. علی دایی از دشان بهتر است و فقط فرقش در محیط است. این مربیان را محکوم نکنید. یک نفر در نازی آباد و با فرهنگ آنجا بزرگ شده و دیگری در بارسلون کنار بابی رابسون رشد کرده است. من و امثال من را محکوم نکنید.
- مدیر اداره ورزش استان تهران گفت 58 باشگاه ورزشی خصوصی استان تهران به علت بی توجهی به مسائل بهداشتی و دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این استان پلمب شدند .تمامی مجموعه های خصوصی و دولتی ورزش استان تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
- میروسلاو کلوزه مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان کمک مربی تیم بایرن مونیخ منصوب شد .
- فدراسیون فوتبال آلمان رسما اعلام کرد رقابت‌های بوندسلیگا از روز شنبه 16 می (27 اردیبهشت) از سرگرفته خواهد شد.
- باشگاه فلامینگو از 293 عضو خود به همراه خانواده هایشان تست کرونا گرفته است و تاکنون 38 نفر از اعضای این باشگاه به کرونا مبتلا شده‌اند که جدیدترین موردها 3 بازیکن تیم فوتبال بودند.
- باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شماره‌ حساب‌هایی که به نام حمایت از پرسپولیس مطرح می‌شوند به هیچ وجه ارتباطی با این باشگاه ندارند.
-  پرویز سیروس پور رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به خاطر مشکلات قلبی از بیمارستان آتیه به بیمارستان امام حسین منتقل و بستری شده بود از روز گذشته حالش رو به وخامت گذاشته و پس از احیا تحت مراقبتهای ویژه قرار گرفت.
- روبرت له واندوفسکی، بازیکن بایرن مونیخ وتیم ملی لهستان که در ایام کرونایی صاحب دختر دوم شده است در پست کوتاهی نوشت: سلام لورا کوچولو، به این دنیا خوش آمدی!

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار