PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:



- محسن درزی نیا کوهنورد سرشناس و کاربلد شهرستان امل از استان مازندران که بارها باتلاش چشمگیر خود باعث نجات کوهنوردان شده بود عصر دیروز به دنبال منحرف شدن یک دستگاه اتومبیل نیسان درجاده هراز ، که حامل پنج سرنشین ازجمله درزی نیا بود ، جان به جان افرین تسلیم کرد و به دیار حق شتافت . روحش شاد و یادش گرامی باد .

=خاویر آگیره، سرمربی مکزیکی تیم فوتبال لگانس اعلام کرد در تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) لالیگا آغاز خواهد شد و در پنج هفته یعنی در تاریخ 26 جولای (5 مرداد) این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.

=  کلوب بروژ این روزها دوران انتظار بسیار وحشتناکی را سپری می‌کند، زیرا این تیم پس از روشن شدن قطعی عدم برگزاری دیدارهای باقیمانده فصل جاری لیگ برتر بلژیک انتظار دریافت جام قهرمانی با توجه به صدرنشینی در جدول رده‌بندی را دارد اما هنوز مطمئن نیست که جام قهرمانی را کسب خواهد کرد.

= بخش جست و جو و نجات‌ فدراسیون کوهنوردی به دنبال وقوع زلزله تهران اعلام کرد که احتمال سقوط سنگ و بهمن در ارتفاعات وجود دارد بنابراین از کوهنوردان خواسته شد که برنامه های کوهنوردی خود را به تعویق بیندازند.

= پس از لغو رقابت های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه)،  و اعلام قهرمانی تیم پاری سن ژرمن , کیلیان امباپه با هجده گل زده و با توجه به دقایق بازی کمتر نسبت به وسام بن‌یدر عنوان آقای گلی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

= یک رسانه ایتالیایی مدعی شد که لیگ ملت‌های والیبال 2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان دیگری در سال جاری میلادی موکول شده بود به طور کامل لغو و نامه رسمی آن نیز از سوی فدراسیون جهانی والیبال به کشورهای حاضر در این رویداد، ارسال شده است. لغو لیگ ملت‌ها به آن معنی است که در این سال، هیچ مسابقه ملی و رسمی برگزار نخواهد شد.

= کمیته داوران فدراسیون فوتبال به داوران خود تذکر داد که هرگونه مصاحبه با رسانه‌ها و فعالان مجازی نیازمند هماهنگی با این کمیته است. طی روزهای اخیر مصاحبه‌های محمدرضا اکبریان و اشکان خورشیدی با برخی رسانه‌ها در مورد عملکردشان در بازی‌های گذشته سر و صدا ایجاد کرد.

=  با تایید باشگاه اس میلان، تست کرونای 3 بازیکن این باشگاه مثبت اعلام شد.

= علی میری، ملی‌پوش 25 ساله وزنه‌برداری ایران، که مدال نقره مسابقات قهرمانی 2019 جهان در تایلند را در کارنامه دارد با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به صورت مجازی از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کرد.

= بنا به دستور وزير ورزش و جوانان درب اماكن و مجموعه هاي ورزشي وابسته به وزارت ورزش از جمله آزادي، انقلاب، شيرودي، كشوري، تختي، شهيد حيدرنيا و ديگر استاديوم هاي شهر، به روي هموطنان عزيزي كه ترجيح مي دهند شب را خارج از منزل خود سپري كنند باز است.

= وکیل فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران با اعلام خبر زمان قطعی برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده محرومیت فدراسیون جودو از شرکت در کلیه مسابقات بین‌المللی اظهار کرد: دادگاه در روز 26 شهریور 1399برگزار خواهد شد.

= سعادتمند مدیرعامل استقلال خبر داد : اگر چه عده ای  تلاش می کنند تا دیاباته و میلیچ را فراری دهند و حتی  سعی کردند تا حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی هم پرداخت نشود که البته تلاششان بی ثمر ماند دیاباته و میلیچ بازیکنان خوب ما هستند و در کنار ما خواهند ماند. با همکاری دوستان خوب استقلالی  مطالبات این دو بازیکن ازشنبه پارت به پارت پرداخت خواهد شد.

= نشریه مارکا نوشت دیوید بکام خواهان جذب لوییس سوارز برای تیم اینترمیامی آمریکا شده و مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا هم تمایل خود را به این انتقال نشان داده است.

= اتحادیه فوتبال اسپانیا اظهارات مربی لگانس را در مورد تعیین تاریخ شروع مجدد لالیگا تکذیب کرد و گفته: اتحادیه هیچ تاریخی را تعیین نکرده است و فقط امکان شروع تمرینات تیم ها را فراهم کرده ایم، منتظر تصمیم دولت برای پیشنهادی که ارائه کردیم،‌ هستیم.

= مهدی مختارپور ووشوکار تیم چهارمحال بختیاری که سابقه حضور در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف تالو را دارد، مدال مسابقات جوانان  2015 آسیایی خود را به ستاد ملی دیه برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در یک برنامه تلویزیونی اهدا کرد.

= فاکس اسپورت به مناسبت 66 سالگی کنفدراسیون آسیا از کاربران خود خواسته است تا بهترین مهاجم فوتبال آسیا را انتخاب کنند. در لیست 9 نفره فاکس اسپورت، نام علی دایی برترین گلزن جهان در رده های ملی نیز دیده می‌شود.

= سازمان بازرسي كل كشور با پيگيري‌هاي مجلس، پرونده ويژه‌اي را در خصوص نحوه قرارداد پر ابهام مارک ويلموتس تشكيل داده است گفتنی است همه افراد درگير در اين قرارداد از جمله مديران وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی‌فر، روساي فعلي و سابق فدراسيون فوتبال مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

= کارلوویچ 74ساله بازیکن اسبق تیم ملی ارژانتین  هنگامی که سارقان قصد داشتند  دوچرخه اش را به سرقت ببرند در پی سانحه برخورد جمجمه به زمین به کما رفت و پس از چند روز، امروز درگذشت.مارادونا بارها به تمجید از این بازیکن سابق ارژانتینی پرداخته بود.

= طبق پیشنهاد شورای نظارت بر اصل 44 ، ده درصد از سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای کشف قیمت در بورس و 50 درصد به شرکت‌های سهامی عام با حداقل 10 هزار سهامدار و 40 درصد دیگر به تعاونی‌های سهامی و فراگیر کل کشور واگذار می‌شود.

=سرانجام قانون پنج تعویض در هر بازی برای لیگ های معتبر که به تعویق درآمده بودند به تصویب رسید، این قانون تا پایان بازی های فصل جاری اعتبار دارد.

= اتحاديه جهانی كشتی فيلم  ده اجرای زيبای فن كشتی فرنگی در رقابت های جهانی 2017 پاريس را بر روی صفحه اينستاگرام خود قرار داده  كه فن محمدعلی گرايی ملی پوش كشورمان در جايگاه دوم قرار گرفته است.


*کامبیز هوشمند

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار