PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- این احتمال وجود دارد که نصر الله عبداللهی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال به زودی حکم  مشاور مدیرعامل این باشگاه را دریافت نماید.- بحران مالی در پرسپولیس شرایط این باشگاه را بحرانی‌تر از همیشه کرده است. شرایطی که مدیران وقت پرسپولیس را مجبور کرده برای تأمین هزینه‌های یکی از سفرهای تیم،از آژانس خدمات هواپیمایی کمک بگیرند ، کمکی که تا به امروز تسویه نشده است.
- اعضای سه نفره هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به منظور بررسی آخرین وضعیت همکاری با کارگزار باشگاه عصر امروز شنبه نشستی را برگزار کردند.مهرداد هاشمی که از شرایط ادامه همکاری با کارگزار گلایه دارد زودتر از دیگران جلسه امروز را ترک کرد.عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از ترک جلسه حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد .
- یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس که بر سر انتقال آنتونی استوکس در نقل و انتقالات زمستانی حاضر به پرداخت قرض 150 هزار دلاری شده بود هنوز موفق به دریافت این مبلغ نشده است.طلبکار باشگاه پرسپولیس زمان کمی را برای دریافت طلب خود تعیین کرده و در صورت عدم تعهد باشگاه که از دوران انصاریفرد باقی مانده، از این مجموعه شکایت خواهد کرد.
- برد بین المللی فوتبال (IFAB) قانون انجام 5 تعویض برای هر تیم در ادامه مسابقات فصل جاری را تصویب کرد. این قانون برای لیگ‌هایی معتبر است که به حالت تعویق افتاده و قرار است پس از شروع دوباره، حداکثر تا 31 دسامبر 2020 به اتمام برسند.
- باشگاه استقلال اعلام کرد؛ پس از تامین منابع مالی مورد نیاز، بخشی از مطالبات شیخ دیاباته از طریق امور مالی باشگاه و بوسیله یک صرافی در کشور امارات به حساب وی منتقل شد.
-  قرار بود امروز شنبه عباس جدیدی، علیرضا حیدری و علیرضا رضایی به دیدار علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی بروند و درباره فرایند رقابتهای انتخابی تیمهای ملی کشتی به بحث و تبادل نظر بپردازند.
- باشگاه العربی خبر داد تمام 5 لژیونر این تیم قطری از جمله مرتضی پورعلی گنجی در ایام کرونا با کاهش دستمزدشان موافقت کردند.
- نشریه الموندو دپورتیوو امروز خبر داد، میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس برای انتقال به نیوکمپ و تیم بارسلونا پاسخ مثبت داده اما این قرارداد در صورتی نهایی می‌شود که کاتالان‌ها بتوانند بازیکنانی را در راه تورین قرار دهند.
- هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز یک شنبه  جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد که در این جلسه به بررسی اساسنامه پرداخته خواهد شد و در صورت تأیید پیش‌نویس اساسنامه برای بررسی دقیق آن به فیفا ارسال می‌شود.
-  رشید مظاهری که در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 با پیراهن ذوب‌آهن ایران به میدان رفته بود ، با رای کاربران سایت AFC به عنوان بهترین دروازه‌بان این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.
- نشریه «استاد الدوحه» قطر خبر داد اکرم عفیف، ستاره تیم ملی فوتبال قطر برای دومین سال متوالی در لیست 10 نامزد کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کسب جایزه بهترین فوتبالیست سال قرار گرفته است.
- همه اعضای باشگاه رئال مادرید شامل کادر فنی و بازیکنان روز چهارشنبه آزمایش کرونا دادند و با منفی اعلام شدن نتایج، در مراحل اول و دوم بازیکنان به صورت انفرادی و در مرحله سوم ار 18 می (29 اردیبهشت) به صورت 6 نفره تمرین خواهندکرد.
-  علیرضا منصوریان گزینه جدی مربیگری تیم سایپا برای فصل آینده است اما به دلیل حضور حبیب کاشانی که سابقه مدیرعاملی پرسپولیس را در کارنامه دارد، قصد دارد یک دستیار پرسپولیسی را با خود به سایپا ببرد.
 - سازمان بازرسي كل كشور با پيگيري‌هاي مجلس، پرونده ويژه‌اي را درباره نحوه قرارداد پر ابهام مارک ويلموتس تشكيل داده است.
- ساموئل اوم تیتی امروز در دومین جلسه تمرین بارسلونا مصدوم شد و به دلیل پارگی عضله پای چپ تا سه هفته قادر به حضور در تمرینات این تیم نخواهد بود.
- با شکایت کویتینگو به فیفا، این نهاد حکمی را علیه باشگاه ماشین سازی صادر کرده اما باشگاه تبریزی به رای صادر شده اعتراض و ادله و مدارک لازم را به دادگاه عالی ورزش ارسال کرده تا پرونده ماشین سازی-کویتینگو در دادگاه CAS‌ مورد بررسی قرار بگیرد.
- بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی از میان 5 کشتی گیر برتر 3 کشتی گیر در رشته آزاد و 2 کشتی گیر در کشتی زنان هستند. در میان برترین کشتی گیران آزادکار آمریکا جردن باروز در وزن 74 کیلوگرم با کسب یک مدال طلای المپیک، 4 مدال طلا و 3 مدال برنز جهان در صدر قرار دارد.
-  ورزشگاه آزادی در نظرسنجی نشریه «مارکا» با کسب 9 هزار رای در رده پانزدهم بهترین استادیوم های فوتبال جهان در بین 40 ورزشگاه قرار گرفت.
-  تیم های شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد و پاس قوامین چهار تیم بالای جدولی لیگ برتر تکواندو ممکن است در صورت انصراف سایر تیم ها از حضور در ادامه لیگ، مسابقات پایانی این فصل را برگزار کنند.
- باشگاه گرمیوی برزیل اعلام کرد تست کرونای 3 نفر از اعضای باشگاه مثبت اعلام شده و این 3 نفر در قرنطینه هستند. یکی از این 3 نفر دیگو سوزا، هافبک طراح تیم برزیلی است و 2 نفر دیگر از کارمندان باشگاه هستند.
- معاون وزیر ورزش و جوانان ایران تاکید کرد از این پس جذب بازیکن و سرمربی جدید برای تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.
- روسای فدراسیون جهانی تکواندو (WT)، بنیاد بشردوستانه تکواندو (THF) و اتحادیه بین‌المللی قایقرانی (UIM) به منظور توسعه و ارتقاء فعالیت های نوعدوستانه و صلح در ورزش، با شعار "بله، ما مراقبیم" و "صلح ارزشمندتر از پیروزی است" یادداشت تفاهمی را به صورت مجازی امضاء کردند.
- سایت بولونارده پرتغال اقدام به انتخاب 5 دروازه بان برتر این فصل از رقابت های لیگ کشور خود کرده که در بین آن‌ها نام امیر عابدزاده از ایران نیز هم دیده می شود.
- محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به شائبه استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی و برخی اختلاف نظرها در خصوص چرخه انتخابی واکنش نشان داد.
 - محمد محبی بازیکن ملی پوش سپاهان با پرداخت 120 هزار دلار به این باشگاه می‌تواند اردوی تیم را ترک کند و راهی تیم گرانادا شود! این بدین معنی است که تیم اسپانیایی برای در اختیار گرفتن ستاره سپاهان قرار نیست هزینه زیادی را متحمل شود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار