PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:
- محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: یکی از مواردی که اخیرا درمجمع بررسی شد، بحث ماده یک در اساسنامه بود. در این ماده مشخصا اعلام می شود که فدراسیون فوتبال به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی است.
- قرار است ظرف 48 ساعت آینده ستاد مبارزه با کرونا جلسه ای در مورد شروع تمرینات تیمهای فوتبال  برگزار کند.
در این جلسه احتمالا از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نماینده حضور خواهند داشت و در مورد مجوز شروع تمرینات تصمیم گیری خواهد شد.
- داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت : باشگاه‌هایی که بدهی داشته باشند به هیچ وجه اجازه حضور در لیگ برتر را نخواهند داشت. برای سوپر لیگ امسال واید کارت را حذف کردیم و اگر باشگاهی در نظر دارد در لیگ برتر شرکت کند، باید امتیاز آن را از باشگاهی که امتیاز دارد، خریداری کند.
- باشگاه استقلال اعلام کرد بخش دوم مطالبات دیاباته فردا پرداخت می‌شود. قسمت اول از مطالبات شیخ دیاباته روز گذشته از طریق امور مالی باشگاه استقلال به حساب  وی در امارات واریز شد که این مبلغ پس از طی تشریفات بانکی، امروز در حساب مربوطه نشست و از سوی صاحب حساب قابل برداشت است .
- همسر رونالدو در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد پول فروش چهار پیراهن امضا شده او را به بیمارستان‌های اسپانیا اهدا خواهد کرد. 
- مهدی تاج، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کرد. به نظر می‌رسد عدم تمایل تاج برای حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال موجب شد تا او برای حضور مخفیانه در جلسه هیات رئیسه مرکز ملی فوتبال را انتخاب کند.
- درحالی‌که دنیای فوتبال چشم‌انتظار شروع مجدد بوندس‌لیگا است اعلام باشگاه دینامو درسدن مبنی بر مبتلا شدن دو بازیکنش به کرونا و قرنطینه کامل تیم، فوتبال آلمان را در شوک فرو برد.
- کارشناسان بهداشتی فعال در حوزه ورزش پیش‌بینی کردند که ادامه برگزاری مسابقات فوتبال مانند انفجار یک بمب بیولوژیک است.
-  مسابقات جهانی کاراته بزرگسالان که پیش از این قرار بود ماه نوامبر (آبان 99 ) سالجاری میلادی به میزبانی امارات برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا ویروس به تعویق افتاد.
- با حکم وزیر ورزش و جوانان، همایون خرم به عنوان نایب رئیس فدراسیون انجمن‌های رزمی ایران منصوب شد. خرم که پیش از این با عنوان سرپرست در فدراسیون مشغول به کار بود، ریاست انجمن پنجاک سیلات و سبک سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ را هم برعهده دارد.
- طبق اعلام دفتر آمار و تاریخ فوتبال امیر قلعه‌نویی با هدایت تیم‌های مختلف در 484 بازی و کسب 5 عنوان قهرمانی و 4 نایب قهرمانی، باسابقه‌ترین و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفت.
- باشگاه استقلال اعلام کرد، نصرالله عبداللهی طی حکمی از سوی احمد سعادتمند به عنوان مشاور عالی مدیرعامل  در تیم بزرگسالان انتخاب شد.
- با اعلام باشگاه استقلال قسمت اول از مطالبات هرویه میلیچ مدافع تیم استقلال  از طریق امور مالی باشگاه  به حساب او واریز شد . این حساب در یکی از بانکهای اروپایی است و مبلغ مزبور پس از طی تشریفات بانکی در حساب میلیچ خواهد نشست.
- سول کمپل سرمربی تیم ساوتندیونایتد و بازیکن سابق تاتنهام و آرسنال، اظهار نظری جنجالی درباره ویروس کرونا داشت : «آیا این ویروس خطای طبیعی بود یا طراحی شده؟ تعجب می‌کنم. آیا این ویروس تعمدانه به گروه خونی خاصی حمله می‌کند؟ به نظر من این ویروس ساختگی است و سازندگانش هدف‌شان کنترل جمعیت جهان است.»
- جوهر توکتاش فوتبالیستی که  در لیگ آماتور ترکیه بازی می‌کرد بعد از به قتل رساندن پسر 5 ساله خود که مشکوک به ویروس کرونا بود، خود را به پلیس معرفی کرد و بلافاصله دادگاه او را به حبس مادام العمر محکوم کرد.
- مارادونای آرژانتینی که در جام جهانی 1986 مکزیک با تیم ملی کشورش قهرمان شد، حرکتی در جهت کمک به امور بیماران کرونایی کرد وی بعد از این که دید در کشورش برخی از نیازمندان به خاطر کرونا در تامین غذا با مشکل مواجه شده اند، پیراهنی که از جام جهانی 86 در اختیار داشت و متعلق به خودش بود، را برای حراج در نظر گرفت.
- سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت : جوان گرایی در نظام مدیریت را با جدیت دنبال می کنیم . نظام مدیریتی وزارت ورزش و جوانان با رویکرد جوان گرایی در حال تغییر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار