شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۵۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:
- محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از ظهر روز دوشنبه با حضور در محل فدراسیون کشتی، در نشست بررسی طرح چرخه انتخاب  تیم ملی که با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، شرکت کرد و نظرات خود را در مورد این طرح به اطلاع مسئولان فدراسیون کشتی رساند.
- باشگاه های اروپا پیش از سرگیری تمرینات گروهی از بازیکنان خود تست کرونا گرفتند. تاکنون تست 32 بازیکن فوتبال در لیگ‌های معتبر اروپایی مثبت اعلام شده و این مانعی بزرگ برای ازسرگیری مسابقات است.
- جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت مدیران منتخب وزارت ورزش تصمیمات درستی نگرفته‌اند. این موضوع جدیدی نیست و بارها و بارها به این آفت اشاره شده است که ورود این بازیکنان و مربیان خارجی  چه مصیبت مالی برای فوتبال کشور به وجود آورده، موضوع اصلی بی‌تدبیری مدیریتی است.
- تعداد قابل توجهی از بازیکنان و مربیان تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در حال تنظیم نامه‌ای خطاب به فدراسیون هستند که بر اساس آن درخواست دارند  ملی پوشان باسابقه و با بیش از 100 بازی ملی باید عضو مجمع باشند و در انتخابات نقش موثر خود را ایفا کنند.
- رئیس اتاق تعاون ایران گفت : تشکیل دو تعاونی با نام‌های "شرکت تعاونی سهامی عام استقلال ایرانیان” و "شرکت تعاونی سهام عام پرسپولیس ایرانیان” به عنوان قالب اجرایی واگذاری دو باشگاه مورد نظر است.
️ - پیش‌نویس ادامه رقابت‌های لیگ توسط ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تنظیم شده و قرار است در جلسه آینده که با حضور وزیر ورزش و سایر مسئولان ذی‌ربط و همچنین مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در سطوح بالاتر برگزار می‌شود، این موضوع مطرح و به بحث گذاشته شود.
 - اعضای ستاد مبارزه با کرونا در ورزش امروز بار دیگر برای تعیین تکلیف مسابقات ورزشی جلسه گذاشتند که خروجی مهم جلسه ادامه تعطیلی رقابت ها به خصوص مسابقات فوتبال بود.
-  بخش سوم از مطالبات شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال  به حساب وی واریز شد.این بخش از مبلغ واریزی به حساب دیاباته پس از طی تشریفات بانکی فردا قابل وصول است.
- آندره رینالدی هافبک 19 ساله تیم آتالانتای ایتالیا، براثر سکته مغزی درگذشت.
- فیبا، فدراسیون بین المللی بسکتبال ، تاریخ برگزاری مسابقات جام‌جهانی این ورزش در سال2023  را اعلام و بر همین راستا قرار شده این رویداد از 25 آگوست تا 10 سپتامبر در سه کشور ژاپن، اندونزی و فیلیپین برگزار شود.
- قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز سه ساله خواهد بود و براساس توافق صورت گرفته کارگزار باشگاه موظف شد تا روز 3 خرداد سالجاری مبلغ 30 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.
- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه بازی تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی را در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به علت ترک زمین مسابقه از سوی تیم ملوان  به استناد ماده 62 مقررات انضباطی 3-0  به سود استقلال خوزستان به ثبت رساند.
- روزسه شنبه  ساعت یازده با حضور حسین زاده نماینده مردم در مجلس و فرماندار، شورا و شهرداری و مسئولان شهر اشنویه از نصب تندیس مرحوم سیامند رحمان قویترین وزنه بردار پارالمپیک جهان رونمایی خواهد شد.
- به گفته موسوی سخنگوی کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نتیجه نهایی در مورد تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فردا یا هفته آینده در صحن علنی قرائت می‌شود.
- در جلسه امروز ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در ورزش، اعلام شد که همه اماکن ورزشی دولتی و باشگاه‌های خصوصی تا اعلام وضعیت جدید همچنان تعطیل است.
- پیش‌نویس ادامه رقابت‌های لیگ توسط ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تنظیم شده و قرار است در جلسه آینده که با حضور وزیر ورزش و سایر مسئولان ذی‌ربط و همچنین مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در سطوح بالاتر برگزار می‌شود، این موضوع مطرح و به بحث گذاشته شود.
 - بازیکنان تیم بایرن  که مدتی قبل تمرین را با پروتکل‌های بهداشتی و با فاصله از یکدیگر انجام داده بودند، روز گذشته طبق روال قبل از کرونا در ورزشگاه آلیانز آرنا تمرین کردند...ٍ‌
- با تصمیم و تصویب هیئت مدیره  تراکتورسازی تبریز ، میرمعصوم سهرابی به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.
- فیفا رسماً به تمام اعضای خود نامه ای ابلاغ کرده  که در صورت آغاز مسابقات، تیم ها می توانند در هر بازی به جای 3 تعویض 5 تعویض انجام دهند.
- بوندس لیگا اعلام کرد، با وجود مثبت شدن تست کرونا چند بازیکن، تاریخ جدید رقابت ها تغییر نخواهد کرد و بازی ها در زمان مقرر برگزار خواهند شد.
- روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد جلسه روز 26 خرداد کنفدراسیون فوتبال آسیا سرنوشت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی 2022 را مشخص می‌کند.
- قرارداد آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با این باشگاه فسخ شد.
- علی اسفندیاری یکی از مربیان باسابقه ووشو بعد از اینکه مدارک مدیریتی اش برای حضور در انتخابات فدراسیون ووشو برای بار دوم تایید نشد در نامه‌ای سرگشاده به وزیر ورزش خواستار پیگیری آن شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار