PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
خوان لاپورتا که یکی از کاندیدهای ریاست باشگاه بارسلونا است، از تلاش برای بازگشت پپ برای مربیگری خبر داد.
کیهان ورزشی- 

خوان لاپورتا برای دوستداران بارسلونا فردی آشنا و محبوب است زیرا در دوران ریاست خود از سال 2003 تا 2010 توانست عصر جدیدی را برای این تیم برنامه ریزی و اجرا کند.

وی سال 2008 به پپ گواردیولا مربی تیم دوم بارسلونا اعتماد کرد و وی را به عنون مربی تیم اصلی بارسا انتخاب کرد. سال 2010 جای خود را به ساندرو راسل داد و اکنون خود را برای کاندیداتوری برای ریاست 2021 خود را آماده می کند.

لاپورتا معتقد است که موضوع محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا میتواند انگیزه کافی برای خروج گواردیولا باشد. از طرفی قرارداد او تابستان 2021 به اتمام می رسد و وی در صورت رسیدن به مسند ریاست بارسلونا او را به این تیم می آورد.

لاپورتا که رابطه خوبی با گواردیولا دارد در این خصوص اظهار داشت: من خیلی خوشحال می شوم که پپ به بارسا بازگردد. تصمیم او است که کی از منچسترسیتی جدا شود ولی او یک همه چیز تمام برای بارسلونا است که به نظرم اگر بخواهد دوباره مربیگیری این تیم را برعهده گیرد هواداران بسیار هیجان زده خواهند شد.

وی ادامه داد: من در حال تلاش برای کاندیداتوری خودم هستم و می خواهم دوباره ریاست باشگاه را برعهده گیرم. در سال 2021 شرایط بارسا بسیار غم انگیز می شود و من می خواهم که اوضاع را تغییر دهم.

لاپورتا همچنین از بازگرداندن ژاوی که اکنون مربیگری السد قطر را برعهده دارد نیز صحبت کرد.

وی گفت: ژاوی اکنون در حال مربیگری است و تصمیم دارد در زمان مناسب مربی بارسلونا شود. مربیگری هم تیمی های خود اصلا کار ساده ای است و او می داند که زمان مناسب برای این کار کی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار