PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
بازیکن پرحاشیه اسبق تیم ملی فوتبال فرانسه می خواهد مربی شود.
کیهان ورزشی- 

پاتریس اورا برای آینده تصمیمش را گرفته است، ظاهرا این چهره 39 ساله در هفته های کرونایی که در خانه نشست و برای آینده خوب مطالعه کرد، فرصت تعمق را به دست آورده است.

مدافع اسبق تیم های فوتبال نیس، منچستریونایتد، یوونتوس، مارسی و وستهام به همین خاطر در گفت وگویی که با سایت باشگاه منچستر داشت، از تصمیم جدیدش گفت.

او اظهار داشت: می خواهم مربی شوم. این که در کجا، هنوز مشخص نیست.

اورا ادامه داد: باید دوره مربیگری را پشت سرگذارم اما این که کدام تیم را تمرین دهم، هنوز نمی دانم.

این چهره  در تیم ملی فرانسه در سال های 2004 تا 2016 بازی کرد. وی در زمانی که بازی می کرد، اغلب حاشیه های ایجاد کرد که یکی از آن، جلوگیری از تمرین تیم کشورش در جام جهانی 2010 بود.

یک حاشیه دیگر او حدود 3 سال قبل در بازی تیم های مارسی و ویتوریا گیمارش درچارچوب رقابت های لیگ اروپا رخ داد. در این دیدار تیم فرانسوی یک بر صفر باخت اما اورا اتفاقی جنجالی را رقم زد.

 اما اتفاق عجیبی که پیش از آغاز بازی رخ داد، همه چیز این مسابقه را تحت تأثیر خود قرار داد. پاتریس اورا مدافع ۳۵ ساله آن هنگام مارسی ، نیم ساعت پیش از آغاز دیدار با گیمارش، در حالی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند، با یک هوادار درگیر شد و با لگد به سمت وی هجوم برد.

 همین اتفاق کافی بود تا او را که در میان بازیکنان نیمکت‌نشین مارسی قرار داشت، با کارت قرمز داور مجارستانی این دیدار مواجه شود. بدین ترتیب او را به اولین بازیکن تاریخ لیگ اروپا تبدیل شد که پیش از آغاز مسابقه، کارت قرمز دریافت می‌کند.

در فیلمی که از این درگیری منتشر شد، او را با ضربه ای کونگ فویی صورت هوادار را هدف قرار داد.

برچسب ها: اورا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار