PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
سرپرست معاونت قهرمانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین معرفی شد.
کیهان ورزشی-
به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای بررسی شرایط انجمن‌های ورزشی جانبازان و معلولین، جلسه مربوط به این موضوع با حضور ریاست، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاور اقتصادی و خزانه‌دار، معاون قهرمانی، معاون همگانی و مدیر روابط عمومی فدراسیون و همچنین بهمن رضایی و الهه شیعه، رئیس و نایب رئیس انجمن پارا دوومیدانی تشکیل شد.

در این جلسه مسئولین انجمن به ارائه گزارشات سال گذشته، افتخارات کسب شده، وضعیت رکورد ملی‌پوشان، مسئله کرونا و بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

همچنین شروین اسبقیان با اطلاع از رکوردهای ملی‌پوشان و موضوعات مطرح شده، از مسئولان انجمن تشکر و برای ادامه مسیر ورزشکاران آرزوی موفقیت کرد.

در پایان جلسه، رئیس فدراسیون با اهدا حکمی، محمدرضا گلشنی را با حفظ سمت معاون ورزش همگانی، به عنوان سرپرست معاونت قهرمانی معرفی کرد و از زحمات محمدرضا دستیار، معاون پیشین فدراسیون نیز تقدیر و تشکر به عمل آورد.

گلشنی بیش از بیست سال است که در فدراسیون جانبازان و معلولین, پست های مختلفی مانند مدیریت استعدادیابی، معاونت ورزش قهرمانی، معاونت امور استان‌ها، مدیریت روابط عمومی و... را بر عهده داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار