PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باشگاه استقلال به طور مستقیم و از طریق مدیر روابط بین الملل با وکیل بازیکن آفریقایی خود شیخ دیاباته در ارتباط است و به او توضیح داده شد از آنجایی که حجم مطالبات بالاست و به خاطر محدودیت هایی که در واریز وجه وجود دارد، حواله ها باید کمتر از 10 هزار دلار باشد و امکان پرداخت پول به صورت یکجا مقدور نیست.
- باشگاه بارسلونا که روی درآمدهای مسابقاتش در پیکارهای داخلی و اروپایی حساب می کرد، به خاطر کرونا حدود ‌154 میلیون یورو ضرر کرد.  در صورت فروش 3 تا 4 بازیکن،‌ امکان دارد بارسلونا بتواند 124 میلیون یورو کسب کرده و تا حد زیادی ضررش را جبران کند.
- نشریه استادالدوحه چاپ قطر اعلام کرد : بر اساس تصمیم AFC پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا به جز دیدار فینال، سایر مسابقات حذفی به صورت تک بازی برگزار خواهد شد. به این ترتیب سیستم بازی های رفت و برگشت کنار خواهد رفت تا مسابقات کمتری انجام شود.
- بنا بر ادعای رسانه‌های ایتالیایی برخی تیم‌های حاضر در سری آ، اتحادیه بازیکنان و همچنین انجمن نمایندگان بازیکنان، مخالفت خود را با پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده برای از سرگیری تمرینات و مسابقات علنی کرده‌اند.مخالفان می‌گویند اگر یک نفر به کرونا مبتلا شود، باید کل تیم وارد قرنطینه 15 روزه شوند، اما شاید مانند بوندسلیگا تنها فردی که به ویروس کرونا مبتلا شده است به قرنطینه برود و سایر افراد تحت آزمایش قرار بگیرند.
- کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده یک بسته کمکی به ارزش 800 میلیون دلار برای پرداخت هزینه‌های ناشی از تعویق المپیک توکیو در نظر گرفته است. این بسته، که مورد تایید مدیران اجرایی المپیک قرار گرفته، شامل مبلغ 650 میلیون دلار برای مسایل سازمانی و مبلغ 150 میلیون دلار برای حمایت از فدراسیون‌های بین المللی و کمیته‌های ملی المپیک است.
- یک روزنامه قطری امروز به تشریح رده‌بندى لیگ‌هاى کشورهاى آسیایى و سهمیه آنها در مسابقات سال 2021 لیگ قهرمانان پرداخت. در این جدول قطر چهار نماینده در فصل آتى خواهد داشت که سه تیم  مستقیماً در مرحله گروهى حاضر می‌شوند و یک تیم در پلى‌آف حضور خواهد داشت.
چین، ژاپن و عربستان سعودى تنها کشورهایى هستند که سهمیه مشابه قطر را خواهند داشت. در غرب آسیا، ایران و امارات با سهمیه 2+2 در لیگ قهرمانان حاضر مى‌شوند. 
- کمیته بین المللی المپیک پیش بینی کرد تعویق بازی های توکیو 800 میلیون دلار برای این سازمان هزینه داشته باشد.
- هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC) تأخیر انتخابات کمیسیون ورزشکاران تا سال 2021 را تأیید کرد.
با اعلام توماس باخ با توجه به تعویق المپیک، مدت فعالیت 5 عضو کمیسیون ورزشکاران تمدید شد. در مجموع 30 ورزشکار برای حضور در کمیسیون ورزشکاران به رقابت می پردازند. سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال نماینده ایران برای حضور در انتخابات است.
- هیکو هرلیش سرمربی تیم آگسبورگ، بدلیل نقض قوانین قرنطینه که بدون ماسک برای خرید خمیر دندان از هتل خارج شده بود، دچار محرومیت شده و نمی‌تواند تیمش را در بازی مقابل ولفسبورگ همراهی کند.
- حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران  به تبعیض بین فوتبال و فوتسال در زمان «کی‌روش» گفت :
500 میلیون تومان را در رختکن ایران برای بردن عمان و یمن تقسیم کردند، گویا کی‌روش زورش زیاد بود اما فوتسال هیچی! 
- مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت : در طول یک ماه تمرینات آماده‌سازی، اعضای تیم‌‌ها 2 بار تست کرونا می‌دهند.  مسابقات لیگ فقط در شهرهایی که وضعیت سفید بگیرند ، برگزار می‌شود.
- مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای اینکه مانع از جدایی خارجی های این تیم شود قصد دارد طلب بشار رسن، بوژیدار رادشوویچ و کریستین اوساگونا را زودتر پرداخت کند . گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز بر روی اسم آنتونی استوکس مهاجم بی انضباط تیم قلم قرمز کشیده است.
- باشگاه شهرداری ارومیه در نقل‌وانتقالات فصل 99، بازیکن مطرحی چون پوریا یلی را به خدمت گرفت و قرارداد بازیکنان ملی‌پوش از جمله بابک فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور را تمدید کرد. هدایت این تیم برعهده پیمان اکبری، دستیار سابق کولاکوویچ در تیم ‌ملی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار