PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
مرد شماره یک تنیس جهان گفت: من همیشه به خودم اطمینان دارم و می‌دانم می‌توانم قهرمانی‌های بیشتری را کسب کنم.
کیهان ورزشی- 

نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان اعتقاد دارد او می‌تواند قهرمانی‌های بیشتری را در گرنداسلم به دست آورده و تا زمان بازنشستگی به طولانی‌ترین شماره یک جهان تبدیل شود.

* می‌توانم قهرمانی‌های زیادی را کسب کنم

وی در این باره اظهار داشت: من همیشه از خودم اطمینان دارم. اعتقاد دارم می‌توانم گرنداسلم‌های بیشتری را قهرمان شوم و رکورد طولانی‌ترین عنوان شماره یک را بشکنم. اینها از اهداف من هستند.

مرد شماره یک جهان 17 عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه دارد که 2 عنوان کمتر از نادال و 3 عنوان کمتر از راجر فدرر است.

جوکوویچ تاکید کرد توانایی سبقت گرفتن از حریفانش را در این عنوان دارد.

* نادال و فدرر الهام بخش من بودند

مرد شماره یک تنیس جهان در بخشی دیگر از مصاحبه خود به حریفان و دوستانش اشاره کرد و گفت: فدرر و نادال در بسیاری از مواقع الهام‌بخش من بودند، به ویژه راجر که نه فقط به من بلکه به نسل‌های بعد از خود نشان داد شما چطور می‌توانید تمرین کرده و زندگی شخصی خود را به خوبی مدیریت کنید، اعتماد به نفس داشته و قهرمان شوید.

جوکوویچ ادامه داد: از طرفی دیگر نادال به من یاد داد که همیشه به یکدیگر احترام بگذاریم.

* تا 40 سالگی تنیس را ادامه می‌دهم

این تنیسور مطرح جهان در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه تا چه زمانی قرار است تنیس را ادامه دهد، گفت: قطعا تا مدت‌ها آن را دنبال می‌کنم اما با تورنمنت‌های زیاد و سفرهای مختلف قادر نیستم همه بازی‌ها را انجام دهم.

جوکوویچ خاطرنشان کرد: ممکن است تا 40 سالگی ادامه دهم اما در حال حاضر تمرکز من روی تورنمنت‌های بزرگی است که برایم اهمیت زیادی دارند. من به محدودیت‌ها اعتقادی ندارم و فکر می‌کنم محدودیت‌ها فقط در ذهن شما هستند.
برچسب ها: نواک جوکوویچ ، تنیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار