PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶
امروز 27 اردیبهشت 99 است، چهار سال پیش در چنین روزی، تیم صنعت نفت آبادان پس از چند سال دوری از لیگ برتر، دوباره به این سطح از فوتبال بازگشت.
کیهان ورزشی-
 سال 95، هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول در شرایطی برگزار شد که قبل از این صعود تیم های پیکان و ماشین سازی تبریز به لیگ برتر قطعی شده بود و سومین تیم صعود کننده به لیگ برتر شانزدهم از میان تیم های صنعت نفت آبادان و فجرسپاسی انتخاب می شد. 
دیدار حساس این دو تیم در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت نفت با برتری ۲ بر یک موفق شد جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند. 
در پایان این دوره از مسابقات تیم های فوتبال پیکان تهران، ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان به لیگ برتر صعود کردند. تیم های فوتبال پاس همدان، گیتی پسند اصفهان، آلومینیوم هرمزگان، داماش گیلان و شهرداری اردبیل هم به لیگ دسته دوم سقوط کردند. 
صنعت نفت از تیمهای پر طرفدار و دوست داشتنی فوتبال ایران است که در لیگ های منطقه ای، تخت جمشید، قدس، آزادگان و برتر حضور داشته است.
 صنعت نفت در سال 1351 تاسیس شد و در دهه پنجاه خاطرات خوبی از این تیم بر جای ماند. صنعت نفت متاسفانه اما در دو دهه اخیر، چند بار میان دسته های برتر و اول، در رفت و آمد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار