PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
خبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- برزیل در مجموع ادوار مختلف برگزاری لیگ‌های معتبر فوتبال در دنیا، حدود یک میلیون و ۶۲۰ هزار بازیکن را به دنیا معرفی کرده است.
- لالیگا اعلام کرد، بازیکنان می توانند از این پس در گروه های 10 نفره قرار بگیرند و در مکان هایی که ویروس کرونا کمتر به آنجا رسیده  این تعداد را به 14 نفر افزایش دهند. دو شهر بارسلونا  و مادرید شامل این مناطق نخواهند بود.
- کارگزار باشگاه پرسپولیس پس از امضای متمم قرارداد با این باشگاه ظهر روز یکشنبه مبلغ 7 میلیارد تومان به حساب سرخپوشان واریز کرد. باشگاه پرسپولیس قصد دارد این پول را بین اعضای تیم در راستای پرداخت بخشی از قراردادهای آنها تقسیم کرده تا میزان دریافتی آنها را به 60 الی 65 درصد برساند.
-  اتحادیه فوتبال قطر رسما اعلام کرد ادامه فصل 2020-2019 لیگ ستارگان این کشور در بازه زمانی 24 جولای تا 26 آگوست (3 مرداد تا 5 شهریور) پیگیری خواهد شد.
- وحید امیری بازیکن خرم آبادی تیم ‌ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران به عنوان سفیر میراث فرهنگی استان لرستان منصوب شد.
- تیم های لیگ برتری تا قبل از اینکه بازیکنان آنها تست کرونا انجام ندهند، اجازه آغاز تمرینات  را نخواهند داشت. این تصمیم قرار است در نشست فردای ستاد مبارزه با ویروس کرونا که در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می شود به تصویب برسد. قرار است تست های کرونا بازیکنان لیگ برتری زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی باشد.
- روزنامه توتو اسپورت تورین به بهانه شروع دوباره فوتبال آلمان تیتر «متشکریم بوندس» را روی جلد خود برد و نوشت: در حالی که در ایتالیا درباره اگر‌ و اماهای ازسرگیری مسابقات بحث می‌کنیم، آلمان نحوه این کار را به ما نشان داد.
- نشریات اسپانیایی باردیگر شروع رقابتهای بوندس‌لیگا را زیر ذره‌بین بردند و جلدهای خود را به فوتبال آلمان و برتری دورتموند با گلزنی هالند اختصاص داده‌اند.
- سومين سمينار عمومي روساي هيات هاي ‌كشتي سراسركشور به‌صورت ويدئوكنفرانس برگزار شد. با رفتن حسن رنگرز به وزارت ورزش (به‌عنوان معاون استعداديابي سلطاني‌فر) و نداشتن مديرفني تيم هاي ‌ملي كشتي‌فرنگي، باتوجه به روابط مناسب دبير، سوريان و محمد بنا با اميد نوروزي،  شايد او را بايد يكي‌از همكاران جديد عليرضا دبير در فدراسيون‌كشتي ناميد.
- بازی‌های کشورهای همبستگی اسلامی که قرار بود آگوست سال آینده در ترکیه برگزار شود به دلیل تعویق بازی‌های المپیک توکیو به زمان دیگری موکول شد.
- باشگاه پارما پیش از آغاز تمرینات گروهی اعلام کرد 2 تن از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
- باشگاه بروسیا مونشن‌گلادباخ آلمان برای نخستین مسابقه خود بعد از تعطیلات کرونایی دست به دامان تماشاگران مقوایی شد. 
- با اعلام نخست وزیر ایتالیا، تیم های سری آ فوتبال ایتالیا از  فردا، دوشنبه تمرینات گروهی خود را به طور رسمی آغاز خواهند کرد.
- بهداد سلیمی، ملی وش وزنه برداری و مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور المپین‌ها، با حضور در منزل محمدرضا آقا نیا، فرنگی‌کار تیم ملی جوانان که به تازگی دچار عارضه سرطان شده، اعلام کرد که کمیته ملی المپیک تمام هزینه‌های درمانی این قهرمان را تقبل و پیگیر روند درمانی وی تاخواهد شد.
- باخبر شدیم کریم باوی، پیشکسوت فوتبال کشورمان  این روزها با بیماری کبد دست و پنجه نرم می کند و نیازمند مساعدت مسئولین و مردم است. وی گفت در این ماه عزیز انسان به خدا توکل می‌کند. من 2 سال و 7 ماه در جبهه بودم و ترکش های زیادی در بدنم وجود دارد. دوست دارم مردم ومسئولین ورزش در این شرایط سخت دست نوازشی بر سرم بکشند.
- رضا گل محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد مجوز بازگشایی باشگاه های بدنسازی هنوز صادر نشده است.
- با شروع شدن احتمالی لیگ برتر دوباره شایعه عدم بازگشت سرمربی مونته‌نگرویی تیم فوتبال ذوب آهن به گوش می‌رسد.  این مربی تاکنون هیچ صحبتی در خصوص عدم بازگشت به ایران نکرده و تنها مشکل او نبود خط پرواز برای بازگشت به کشورمان است. 
- از طرفی شنیدیم مهدی خلیل دروازه بان لبنانی تیم ذوب آهن در غم از دست دادن پدرش سوگوار شده است. این دروازه بان 28 ساله به دلیل شیوع بیماری کرونا و بسته شدن مرز کشورها و ممنوعیت ورود و خروج  نتواسته برای حضور در مراسم خاکسپاری پدرش شرکت کند.
- چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی برای اجرا در سال  جاری، با رأی تمامی روسای هیأت های کشتی استان های سراسر کشور به تصویب رسید.
- باشگاه لوکوموتیو مسکو خبر داد تست کرونای جفرسون فارفان، مهاجم این تیم مثبت اعلام شده است.
- نشریه «سان» انگلیس خبر داد آنتونی استوکس مهاجم سابق سلتیک و باشگاه پرسپولیس بعد از قضیه درگیری و ضرب و شتم این بار به خاطر تخلف در قوانین رانندگی به دادگاه احضار شده است.
-  امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در پستی توییتری از دیدار سفیر ایران در برزیل با پادوانی خبر داد.
 - طبق آماری که شبکه تلویزیونی وادیم کانال روسیه منتشرکرد، تا قبل از تعلیق مسابقات باشگاهی در قاره اروپا، بوندسلیگا پرتماشاگرترین لیگ فوتبال دنیا بوده است زیرا به طور متوسط در هر بازی بیش از 40 هزار تن تماشاگر داشته که چنین رقمی در هیچ جای دنیا به چشم نخورده است.
- دومنک تورنت، کمک مربی سابق پپ گواردیولا اسپانیایی در گفت و گو با گلوبو اسپورته اعلام کرد پپ می تواند تیم ملی برزیل را به خوبی هدایت کند . او به مربیگری در هر تیم سطح بالایی، علاقه مند است زیرا می داند  بدون بازیکنان خوب، نمی توان به چیزی دست یافت.او علاقه خاصی به بازیکنان برزیلی دارد. 
- ایوب ساکی ملی پوش عنوان دار موی تای ایران و دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی ابوظبی،  بر اثر سانحه رانندگی با موتور سیکلت و سقوط از دره، از ناحیه کمر، دست و پا دچار شکستگی شد و در بیمارستان مهراد تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت . از درگاه خداوند متعال برای این ملی پوش لرستانی، آرزوی سلامت و بهبودی داریم.
- درادامه بازیهای هفته بیست و ششم فوتبال بوندس لیگای آلمان دوتیم کلن و ماینز 2-2 شدند و بایرن مونیخ هم برای ادامه صدرنشینی با دو گل لواندوفسکی و پاوارد درزمین اونیون برلین به پیروزی رسید. هم اکنون بایرن ، دورتموند و گلادباخ رده های اول تا سوم جدول بوندس لیگا را بر عهده دارند.
- شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی تاج را به همراه سه معاون دیگرش به عنوان عضو کمیته اضطرار AFC انتخاب کرد.
- به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، ‌این کمیسیون به پیشنهاد وزارت ورزش ماده جنجالی ممنوعیت مسابقه با ورزشکاران اسرائیلی را حذف کرد.
 - سازمان لیگ برتر فوتبال ایران به تیم های حاضر در نوزدهمین دوره رقابتهای لیگ اجازه داده از اول خرداد تمرینات خود را آغاز کنند. براین اساس مسابقات از روز 22 خرداد برگزار خواهد شد
- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی خود برای معرفی تیم منتخب لیگ قهرمانان در فصل 2016، احسان پهلوان بازیکن ذوب‌آهن را در میان 9 نامزد برتر در پست هافبک قرار داد.
- با اعلام باشگاه اینترمیلان ایتالیا نتیجه تست کرونا تمام بازیکنان و اعضای این تیم منفی بوده است.
- جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خبرداد تاکنون 60 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان تیمش پرداخت شده است و در ادامه هم مشکلی برای ادامه پرداخت‌ها نیست.
- به دلیل ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه‌، کلنی‌ها  برای اینکه جای خالی هواداران احساس نشود، پیراهن‌های این تیم را بر روی صندلی‌های ورزشگاه قرار دادند. کلن امروزدرشروع بازیهای بوندس لیگا با ماینز 2-2 کرد.
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد باشگاه‎ها می توانند از اول خردادماه تمرینات خود را با رعایت تمام نکات بهداشتی آغاز کنند.  22 خرداد ماه نیز رقابت‎های لیگ برتر بدون تماشاگر از سر گرفته می‎شود.
- ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی شالکه در جریان بازی برابر دورتموند با ارلینگ هالند درگیری لفظی پیدا می‌کند و اقدام به فحاشی عجیب به پدیده نروژی کرده است. او در حالی به مادربزرگ هالند توهین کرد که به دلیل خالی بودن ورزشگاه، صدای او به وضوح به گوش همه حتی بینندگان تلویزیونی رسید!
- راجر فدرر تنیس باز نامدار جهان یک میلیون دلار برای تهیه وعده های غذایی  خانواده هایی که در آفریقا تحت تأثیر تعطیلی مدارس قرار دارند اهدا کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار