PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
سخنگوی باشگاه سپاهان توضیحاتی را در خصوص زمان آغاز تمرینات و از سرگیری مسابقات لیگ برتر ارائه کرد.
کیهان ورزشی- 

موضوع آغاز تمرینات تیم های فوتبال از یکم خرداد و همچنین از سرگیری بازی‌های لیگ نوزدهم از 22خرداد، رنگ و بوی جدی به خود گرفته و به نظر می‌رسد تمامی تیم‌های لیگ برتری در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای شروع تمرینات تیمی هستند.

در همین راستا، باشگاه سپاهان هم درحال برنامه ریزی برای شروع دور جدید تمرینات زردپوشان است و در این زمینه اقداماتی نیز صورت گرفته است.

علی پزشک، عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا باشگاه سپاهان فراخوانی به بازیکنان تیم برای شروع دور جدید تمرینات داده است، اظهار داشت: ما هنوز فراخوانی به بازیکنان نداده‌ایم اما برای بازیکنان و مربیان خارجی یعنی کی‌روش استنلی، کومان، تاوارس و تکسیرا بلیت تهیه برگشت کرده‌ایم و تاریخ آن هم مشخص است. براساس شنیده‌ها قرار است تمرینات از اول خرداد شروع شوند اما در این مورد هنوز چیزی به باشگاه سپاهان حتی به صورت شفاهی نیز اعلام نشده است.

سخنگوی سپاهان ادامه داد: ما آمادگی لازم برای آغاز تمرینات را داریم. زمین تمرین، رختکن، لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده را آماده کرده‌ایم و برای انجام تست‌ها نیز منتظر ابلاغ رسمی پروتکل‌های بهداشتی هستیم. علاو بر تست PCR، تست الایزا را هم به صورت اضافه در نظر گرفته‌ایم تا وضعیت بازیکنان را با دقت بیشتری بررسی کنیم. در کل آمادگی لازم را برای انجام پروتکل‌ را داریم اما این پروتکل باید به صورت رسمی به ما ابلاغ شود.

وی در مورد زمان شروع تمرینات تصریح کرد: هنوز زمانی را در نظر نگرفته‌ایم اما اگر برفرض روز یکم خرداد اعلام شود، بازیکنان داخلی که مشکلی برای حضور در اصفهان ندارند، می‌توانیم روز سی‌ویکم اردیبهشت کلیه اعضای تیم را در اصفهان جمع کنیم و تست‌های لازم را از آن‌ها بگیریم. تنها ممکن است اعضای خارجی در چند جلسه اول قادر به حضور نباشند. با این حال فعلا همه چیز بر اساس شنیده‌ها است و منتظر هستیم که زمان شروع تمرینات و مسابقات را به صورت رسمی به ما ابلاغ کنند.

پزشک در خصوص انجام نحوه تمرینات گفت: آنطور که شنیده‌ام قرار است بر اساس پروتکل موجود، تمرینات به صورت فاز به فاز و به صورت گروه‌های 5نفره برگزار شود تا تست‌ها گرفته و نتایج آن‌ها مشخص شود و پس از آن تمرینات وارد فاز گروهی می‌شود.

سخنگوی سپاهان در خصوص موضوع درخواست بررسی رای دیدار مقابل پرسپولیس در دادگاه CAS، عنوان کرد: این موضوع در حال بررسی توسط واحد حقوقی باشگاه است. هنوز در هیات مدیره مطرح نشده و در حال بررسی آن هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار