PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
خبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-  

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- قانونی‌شدن عدم رقابت ورزشکاران ایران با ورزشکاران اسرائیلی‌از دور خارج شد چرا که عده‌‌ای از کارشناسان ورزشی نسبت به «قانون‌شدن» آن هشدار و خبر دادند ممکن است چنین طرحی دست آخر منجر به تعلیق کل ورزش ایران شود. 
- آلساندرو دل پیه رو کاپیتن پیشین تیم یوونتوس ایتالیا با انتشار عکسی از خود در فضای مجازی که او را در بخش اورژانس بیمارستان و در حالی که ماسک به صورت داشت نشان می‌داد توضیح داد که دلیل مراجعه‌اش به بیمارستان ابتلا به کرونا نبوده بلکه داشتن سنگ کلیه بوده است.
- سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال خبرداد  از تیم‌ها می‌خواهیم از امروز برای انجام تست کرونا اقدام کنند، با مشخص شدن نتایج تست کرونا، تیم‌ها می‌توانند تمرینات را شروع کنند. بعد از 3 تا 4 هفته آماده‌سازی، با مجوز ستاد کرونا مسابقات شروع می‌شود. نگرانی ما بازی‌های لیگ است و برای برگزاری جام حذفی هیچ مشکلی نداریم.
- مجسمه زلاتان ابراهیموویچ فوتبالیست در مقابل یک باشگاه محلی فوتبال در شهر مالموی سوئد آنقدر مورد حمله قرار گرفته است که مسئولان تصمیم گرفته‌اند آن را به محل دیگری منتقل کنند. 
- طارمی، قهرمان پارادوومیدانی ایران گفت پس از صحبت با کارشناسان ستاد دیه و انجام مشاوره‌های مربوطه، با توجه به ایام ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتم مدال طلایی که در مسابقات جهانی تونس کسب کردم را به ستاد دیه هرمزگان اهدا کنم. 
- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، با توجه به این که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز آغاز تمرینات تیم‌های ورزشی از روز پنجشنبه اول خرداد ماه را صادر کرده ، به بازیکنان خارجی تیم اعلام شده است با توجه به محدودیت پروازها به شکلی برنامه‌ریزی کنند که تا پایان هفته در تهران حضور داشته باشند.
- فدراسیون کشتی با نوروزی درباره مدیریت تیم های ملی کشتی فرنگی صحبت کرده است. پستی که پیش از این در اختیار حسن رنگرز قرار داشت و بعد از رفتن رنگرز به وزارت ورزش و جوانان تا به امروز خالی مانده است.
- درجریان مسابقه یونیون برلین با بایرن مونیخ در شروع مجدد بازیهای بوندس لیگای آلمان 2 تماشاگری که از روی درخت، این بازی را تماشا می کردند توسط پلیس دستگیر شدند.
- ادامه مسابقات این فصل لیگ فوتبال اسکاتلند که به خاطر شیوع ویروس کرونا نیمه تمام مانده بود به طور کامل لغو  و تیم سلتیک به عنوان قهرمان معرفی شد. سلتیک با اختلاف 13 امتیازی نسبت به رنجرز در رتبه اول لیگ اسکاتلند قرار داشت.
- با دستور سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال، 5 ماه حقوق معوقه 86 عضو کمیته پیشکسوتان این باشگاه که در 5 ماه گذشته پرداخت نشده بود، محاسبه و به حساب آنها واریز گردید.
- مهدی شیری مدافع تیم پرسپولیس تهران  به عنوان سفیر بیماران تالاسمی معرفی شد.
- مصطفی کارخانه ازمربیان خوشنام والیبال که فصل گذشته به خاطر بیماری تنها نیم فصل توانست هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه را برعهده داشته باشد برای فصل آینده با نارنجی‌پوشان تهرانی به توافق رسید و روی نیمکت تیم والیبال سایپا خواهد نشست.
- نخستین مدال جهانی تیم ملی والیبال ایران که در سال 2017 و با کسب رتبه سوم مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان به دست آمد، محور گزارش فدراسیون جهانی والیبال قرار گرفت.
-  چند باشگاه لیگ برتری فوتبال در نامه ای مشترک، از فدراسیون فوتبال در خواست کردند به دلیل عدم دسترسی به امکانات استاندارد بهداشتی، فدراسیون باید اقلام بهداشتی را به صورت کامل در اختیار آنها قرار دهد!
- خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد باشگاه‌های بدنسازی، بوکس، کاراته، ووشو، تکواندو و جودو همچنان دارای خطر هستند و برای آنها خبری نداریم تا روزهای آتی شرایط کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی کنیم.
-  قرار است فردا مسئولان سازمان لیگ فوتبال برنامه جدید مسابقات را تدوین کنند. این برنامه شامل دیدارهای معوقه و هفته های باقی مانده از لیگ برتر و مسابقات باقیمانده جام حذفی خواهد بود.
- در شرایطی که این روز‌ها بحث چرخه انتخابی در کشتی حسابی دردسرساز شده و مربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی را با رئیس فدراسیون قرار داده، حالا مطرح شدن صحبت‌هایی از سوی مربی کشتی فرنگی، این چرخه را وارد فاز تازه تری کرده است.
-  با همکاری رسول خادم کشتی گیر و رئیس سابق فدراسیون  کشتی ،  علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و چند تن از مسئولان محلی و استانی کلنگ احداث یک مدرسه در بلوچستان بر زمین زده شد.
- وزیر ورزش و جوانان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را انتخاب کرده و قصد دارد پس از پایان ماه مبارک رمضان آنها را معرفی کند.
- رضا گل محمدی ریاست اداره ورزش استان تهران گفت : 
فوتبال پایتخت نیاز به احیا دارد و هیات فوتبال باید این کار را انجام می داد تا تیم های قدیمی دوباره زنده شوند . با دکتر شیرازی و اشخاص مشکل ندارم من با اصل کار و نقض قانون مشکل دارم و هیات فوتبال تهران و ریاستش را دیگر به رسمیت نمی شناسم.
- پس از جلسه‌ای که دیروز (یکشنبه) در باشگاه استقلال برگزار شد و نمایندگان وزارت ورزش نیز در آن حضور داشتند،  قرارشد روز سه شنبه با حضور نمایندگان باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و نماینده وزارت ورزش و جوانان جلسه دیگری برگزارشود تا در خصوص میزان دارایی ها، بدهی‌های سرخابی‌ها صحبت کنند.
- تیم بایرن مونیخِ آلمان تحت هدایت هانسی فلیک پس از پیروزی مقابل یونیون برلین، تنها تیم تاریخ بوندسلیگا لقب گرفت که موفق شد با تنها 16 بازی به رکورد 50 گل زده برسد.
- گابریل کالدرون مربی سابق پرسپولیس بابت عدم دریافت مطالبات خود بابت حضور نیم فصل در این تیم اقدام به فسخ قرارداد کرد تا بتواند پس از شکایت به فیفا مبلغ 530 هزار دلار جریمه دریافت کند.
- رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن با گلی که دیشب به تیم برلین زد برای پنجمین سال متوالی موفق شد در یک فصل بوندسلیگا به رکورد 40+ گل برسد .
- در اقدامی جالب، اتحادیه پزشکان انگلیس از واگذاری بیش از حد ماسک و وسایل بهداشتی به باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس و فوتبالیست‌ها  ابراز گلایه  و ادعا کردندتا زمانی که کمبودهای کادر درمانی و سایر مردم رفع نشده  نباید ماسک‌ها و دستکش‌ها ابتدا در اختیار ورزشکاران  قراربگیرد.
- از وصیت نامه جهان پهلوان غلامرضا تختی کشتی گیر فقید کشورمان که توسط بابک تختی، فرزند ایشان به صورت امانی به موزه ملی ورزش اهدا گردید، رونمایی شد.
- فدراسیون بوکس از اسپانسر نامرئی خود شکایتی را برای مراجع قضایی تنظیم کرده تا پیگیر چک‌های بلامحل و ضرر و زیان وارده شود.
- مسئولان باشگاه استقلال درتلاشند تا شرایط حضور دیاباته و میلیچ دوبازیکن خارجی خودرا درتهران فراهم سازند. باشگاه هفته گذشته در چند نوبت بخش‌هایی از مطالبات هر دو بازیکن را پرداخت کرده و قرار است هر چند روز بخش دیگری از حقوق عقب افتاده این بازیکنان به حساب آنها واریز شود. تمرینات استقلال از چهارشنبه یا پنج شنبه آغاز خواهد شد.
 - علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران که  در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد، پس از برگزاری جلسه‌ای دو ساعته بارسول پناه با ناراحتی ساختمان باشگاه را ترک کرد و به سئوالات اصحاب رسانه هم پاسخ نداد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار