PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
بسکتبالیست مطرح NBA اعلام کرد با وجود شیوع ویروس کرونا به دنبال بازی و بازگشت به تمرینات است.
کیهان ورزشی-

به نقل از تلگراف، لبرون جیمز ، ستاره لس آنجلس لیکرز اظهار داشت که از سرگیری فصل NBA  یک درخواست عمومی است و می خواهد هرچه سریعتر به تمرینات تیمش برگردد.
  لبرون جیمز درباره بازگشت به میادین گفت: قطعاً من تا کنون تسلیم نشده ام. من و هم تیمی هایو و کل تیم لیکرز می خواهیم حتی مقابل صندلی های خالی بازی کنیم. ما می بینیم برخی از ورزش ها مانند UFC و فوتبال در حال بازگشت هستند. ما می شنویم که بیس بال به زودی آغاز خواهد شد.  البته ، ما نمی خواهیم سلامت بازیکنان یا خانواده های آنها را به خطر بیندازیم. این بیماری همه گیر است که ما هیچ تصوری از آن نداریم و نمی توانیم کنترل کنیم. ما به  اعداد ، داده ها و دستورالعمل های افراد گوش خواهیم داد. اما من می خواهم هر چه سریعتر به بازی برگردم.  تیم لبرون جیمز یکی از ۴ تیم NBA است که در پلی آف بازی های خود را تضمین کرده است. فصل NBA در ۱۱ مارسوقتی که مشخص شد که رودی گابرت به ویروس کرونا مبتلا شده است قطع شد . هنوز برنامه مشخصی برای ادامه فصل وجود ندارد. در حال حاضر ، صحبت از دنباله رقابت ها در یک یا چند شهر در ایالات متحده است و اورلاندو و لاس وگاس به احتمال زیاد این شهرها خواهند بود که میزبانی همه دیدارها را بر عهده خواهند داشت.
 آدام سیلور ، مسئول لیگ NBA اخیراً ابراز امیدواری کرد که تصمیم برای ادامه فصل تا اوایل ژوئن مشخص شود. در حال حاضر ، تقریباً نیمی از کل تیم های بسکتبال ، با اجازه ایالات متحده و مقامات محلی می توانند سالن های تمرینی خود را در اختیار بازیکنانشان قرار دهند، اما بازیکنان به صورت جداگانه تمرین می کنند.  
برچسب ها: لبران جیمز ، بسکتبال ، nba
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار