PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست ندارم هیچکدام از بازیکنان تیمم از حالا فکر کنند قهرمان هستیم، تا زمانی که جام را بالای سر نبردیم باید تلاش کنیم.
کیهان ورزشی- 

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تست کرونای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: امروز به ورزشگاه درفشی فر آمده‌ایم تا بازیکنان طبق مجوز صادر شده تست بدهند. البته قرار است تست قند خون و اینگونه مسائل گرفته شود و از روز شنبه هم تمرینات تیم را پیگیری خواهیم کرد.

وی  در خصوص اینکه ایا در این مدت شرایط بدنی بازیکنان را زیر نظر داشت یا خیر گفت: بازیکنان تیم ما در این مدت تمرینات انفرادی انجام دادند و چندان از هم از نظر بدنی دور نبوده‌اند. بعضی از بچه‌های تیم شرایط بدنی خوبی داشتند و در این نسلی که ما حضور داریم بازیکنان  آمادگی خود را حفظ  می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند مثل گذشته روند صعودی داشته باشد یا خیر عنوان کرد: خوشبختانه یک ماه  به تیم‌ها فرصت دادند که هم خوب تمرین کنیم و هم بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم می‌توانیم با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. این زمان، فرصت خوبی برای آمادگی بهتر است و این که بتوانیم بیشتر خودمان را آماده کنیم.

گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا تیمش می‌تواند قهرمان شود عنوان کرد: در فوتبال کسی نمی‌تواند تضمین بدهد که چه اتفاقاتی می‌افتد. نمی‌خواهم ذهنیت  بازیکنانم به شکلی باشد که از حالا  قهرمان هستیم. درست است که از نظر جدولی وضعیت خوبی داریم و  با تیم هایی بازی کردیم که در بالای جدول بودند اما از طرف دیگر با تیم هایی بازی داریم که برای جلوگیری از سقوط و کسب سهمیه می‌جنگند. طبیعتا کار راحتی مقابل این تیم ها نداریم.اعتقاد دارم  باید تلاش بیشتری روی کارمان داشته باشیم. من هیچ وقت دوست ندارم هیچکدام از بازیکنان تیمم از حالا فکر کنند قهرمان هستیم، تا زمانی که جام را بالای سر نبردیم باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بازیکنان خارجی تیمش گفت: صحبت هایی را با پیروانی هم انجام دادم و ظاهرا او به بازیکنان خارجی اطلاع دادند که هرچه سریع تر برگردند. البته مسئولان باشگاه به دنبال اولین پرواز هستند که  این بازیکنان سریع به ایران برگردند. استوکس از لحاظ حقوقی و بحث های اداری در نهایت بازیکن تیم ما است. این را هم بگویم که من به صراحت نگفتم او را نمی‌خواهم  اما ما برایش پرونده باز کردیم چون او  موظف است که در ایران حضور داشته باشد. باشگاه قرارداد محکمی هم با او بسته و اگر نخواهد برگردد مطمئنا به مشکل خواهد خورد.

خبرنگاری در خصوص فشارهایی که به پرسپولیس برای ادامه لیگ وارد شد از سرمربی پرسپولیس سوال کرد که وی پاسخ داد: این نوع صحبت‌ها اصلا درست نیست.همین الان  خیلی از مشاغل پر ریسک کارشان را انجام می‌دهند. واقعاً از صحبت‌های بعضی‌ها تعجب می‌کنم که می‌خواستند فوتبال تعطیل شود برای این که از زیر فشار هوادارانشان خارج شوند این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. اگر بخواهیم اینگونه فکر کنیم باید منتظر باشیم تا واکسن کرونا بیاید و بعد  بازی‌ها را ادامه بدهیم. با این شرایط هم فقط فوتبال و فوتبالی‌ها دچار مشکل می‌شوند. این همه مشاغل پرریسک در حال فعالیت هستند فوتبال هم یکی از آنها.

گل محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ کسی نمی‌تواند تضمین بدهد که کرونا می‌گیرد یا نمی‌گیرد. رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف فوتبالی‌ها باید صورت بگیرد. ما باید تلاش کنیم نشاط اجتماعی به وجود بیاوریم  چون در 2-3 ماه اخیر شرایط در کشور ما سخت بوده است. ما فوتبالی‌ها تمام زندگی و کارمان به فوتبال بستگی دارد و 95 درصد کارمان فوتبال است. همه ما از این فوتبال نان می‌خوریم و خرج زندگی می‌دهیم. توصیه من این است که بعضی‌ها به فکر تعطیلی فوتبال نباشند چون چند ماه بعد که لیگ بیستم آغاز شود آیا کسی تضمین می‌کند کرونا نخواهد بود؟

سرمربی سرخپوشان در خصوص اینکه فشردگی بازی ها چقدر در روند تیمش تاثیر دارد گفت: فشردگی مسابقات طبیعتا به بازیکنان فشار می‌آورد. البته هنوز به تیم‌های لیگ برتری برنامه‌ای نداده‌اند اما فکر کنم بازی‌ها هر 5 روز یک بار هم در برنامه باشد و فقط 4 روز نیست. قانون تصویب شده که 5 تعویض داشته باشیم هم باعث می‌شود بازیکنان خسته نشوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار