PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
تیم فوتبال پرسپولیس سومین روز از آغاز مجدد تمرینات را به برنامه بدنسازی اختصاص داد. اشتیاق بازیکنان باعث شد آنها زودتر از زمان اعلامی، تمرین را آغاز کنند.
کیهان ورزشی- 

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان قهرمان فوتبال ایران امروز 15 دقیقه زودتر از آن چه اعلام شده بود وارد زمین شدند تا قبل از شروع بخش اصلی تمرینات، کار را آغاز و بدن‌ها را گرم کنند. آنها در این بخش به انجام کارهای نمایشی با توپ، روپایی زدن و حفظ توپ در هوا پرداختند.

این در حالی بود که اعضای کادرفنی نیم ساعت زودتر از شروع رسمی تمرین و از ساعت 17 در زمین مسابقه حاضر بود و بعد از چیدن وسایل و برنامه‌ریزی تمرینات به گفتگو با یکدیگر پرداختند. عمده صحبت اعضای کادر فنی درباره ادامه تلاش‌ها برای به تعطیلی کشاندن فوتبال بود و این که با شروع رقابت‌ها این تلاش‌ها می‌تواند به سمت و سوی چه مواردی سوق پیدا کند.

شروع رسمی تمرین از ساعت 17 و 30 دقیقه بود. یحیی گل‌محمدی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و با سوت او تمرین شروع شد که بیشتر به برنامه‌های بدنسازی اختصاص داشت. تمرینات این بخش در چهار آیتم طراحی شده بود که چهار گروه بازیکن به ترتیب آنها را انجام می‌دادند. ادوات مورد نیاز هم توسط رحیم‌پور بدنساز تیم چیده شده بود. کار با وزنه، توپ‌های سنگین، وسایل تعادلی، کش و دویدن‌های سرعتی از جمله برنامه‌هایی بود که در دستور کار قرار گرفته است.

این روزها البته کار تیم تدارکات و پزشکی هم بیشتر شده است. از جمله این که با پایان تمرین هر گروه، تجهیزات مورد استفاده تا استقرار گروه بعدی، ضدعفونی می‌شد.

از سوی دیگر افشین پیروانی، مدیرتیم، در راستای اجرای طرح محدودیت تردد که پیش از این اعلام شده بود به بازیکنان تاکید کرد تا اطلاع ثانوی ضمن آن که خود مسایل بهداشتی را به دقت دنبال می‌کنند، در زمان‌های خارج از تمرین باید خود مراقبتی را در دستور کار داشته باشند، از آوردن همراه به محل تمرین، جدا خودداری نمایند.

و اما تمرین پرسپولیس بعد از برنامه بدنسازی به کار با توپ و برنامه تاکتیکی اختصاص یافت. پاسکاری تحت فشار و گرفتن توپ با اجرای پرسینگ در قالب تیم‌های زرد و قرمز و مشکی بخش بعدی کار بود. پس از آن بازیکنان تمرین ترکیبی، پاسکاری‌های کوتاه، انتقال بازی و سانتر از جناحین و شوت به دروازه را انجام دادند که در این بخش، دروازه‌بان‌ها آمادگی خوبی را از خود نشان دادند.

پایان بخش تمرین امروز نیز، فوتبال درون تیمی بود.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا هم در نوبت عصر و پشت درهای بسته تمرین خواهد داشت.

همچنان یادآوری و درخواست می‌شود که هواداران برای حفظ سلامت خود و اعضای تیم در بیرون از ورزشگاه تجمع نداشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار