PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. هرویه میلیچ که بامداد امروز به تهران برگشته در تمرین امروز حضور نداشت. قرار است این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های کرونا در برنامه های تیمی آبی پوشان شرکت کند. شیخ دیاباته نیز همچنان در تمرینات استقلال غایب است و زمان بازگشت وی به تهران مشخص نیست .
- پزشک تیم ماشین‌سازی تبریز عنوان کرد نتایج تست کرونای قطعی اعضای تیم از سوی آزمایشگاه معتبر و تایید شده عصر امروز به باشگاه ارسال شد که بر این اساس نتیجه شش نفر از اعضای تیم کرونا مثبت هستند. 
- حسن زمانی عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال از ارجاع طرح تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها به قوه قضاییه خبر داد.
- بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس بلافاصله پس از بازگشت به ایران برای تست کرونا اقدام کرد  که جواب آزمایش او منفی بوده است. رادوشویچ از میانه‌های تمرین امروز به جمع سایر سرخپوشان ملحق شد.
- اتحادیه فوتبال انگلیس رسما اعلام کرد تیم‌ها از فردا می‌توانند تمرینات گروهی خود را بدون محدودیت انجام دهند .
- تاریخ برگزاری بازی های نیمه نهایی جام حذفی فوتبال  آلمان مشخص شد براین اساس روز 20 خرداد تیمهای ساربروکن و له ور کوزن و روز 21 خرداد بایرن و فرانکفورت مصاف خواهند داد..
- امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال شایعات منتشر شده در رسانه‌های فرانسوی پیرامون مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با ویلی سانیول را برای قبول پست مربیگری تیم ملی کشورمان تکذیب کرد.
- درادامه بازیهای هفته بیست و هشتم فوتبال بوندس‌لیگای آلمان مسابقه وردربرمن و مونشن‌گلادباخ  با تساوی صفر صفر به پایان رسید! له ور کوزن 4 -1 مغلوب وولفسبورگ شد وبازی فرانکفورت با فرایبورگ سه بر سه به پایان رسید .
- وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، تنها مجوز ادامه یافتن مسابقات فوتبال  در لیگ های ‌برتر و دسته یک را صادر کرده اند. ولی به خاطر لغو مسابقات لیگهای  دوم  و سوم  احتمال ناتمام ماندن لیگ‌برتر و لیگ یک بیشتر از قبل شده است!
- جلسه رسیدگی به پرونده سامان قدوس روز گذشته بیش از شش  ساعت زمان برد. در این جلسه برادر سامان قدوس به عنوان شاهد حضور داشت ازطرفی  به طرفین فرصت داده شد تا تاریخ 27 خرداد، دفاعیات تکمیلی خودرا ارائه دهند.
- براساس اعلام مدیربرنامه بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس مذاکرات با او مثبت انجام شد و فردا تاریخ بازگشت بشار مشخص می‌شود. به دلیل محدودیت پرواز زمان دقیق حضور هافبک عراقی قرمز پوشان فردا عصر مشخص می‌شود.
 - جوادنکونام مربی فولاد اهواز گفت من قطعا مخالف برگزاری مسابقات هستم. بهتر است به خاطر سلامت، بازیکنان، مربیان، افراد مرتبط با فوتبال و همه مردم لیگ برتر لغو شود چراکه برگزاری مسابقات خطرناک است. دغدغه اصلی ما خانواده‌های‌مان هستند. دو فرزند کوچک دارم و خیلی‌ها شرایط من را دارند. 
- تیم استقلال تهران با وجود رفع مصدومیت شجاعیان و کریمی، چون در ابتدای فصل نام آنها را از لیست خارج کرده بود نمی‌تواند دوباره آنها را وارد لیست نماید مگر اینکه به خاطر بیماری کرونا قانون جدیدی وضع شود و بگویند تیم‌ها می‌توانند در این مقطع از فصل بازیکنانی را به لیست خود اضافه کنند. شجاعیان در تمرینات گروهی استقلال شرکت دارد و محسن کریمی هم آماده به نظر می رسد.
- از جمع 16 تیم لیگ برتری 14 تیم از اعضای خود تست کرونا گرفتند که در این بین هنوز 5 تیم موفق به گرفتن جواب این آزمایش‌ها نشده‌اند.
 - اعضای کادرفنی پرسپولیس روز گذشته نیم ساعت زودتر از شروع رسمی تمرینات و از ساعت 17 در زمین مسابقه حاضر شدند و بعد از برنامه ریزی برای تمرین  به گفت و گو با یکدیگر پرداختند. عمده صحبت اعضای کادر فنی درباره ادامه تلاش‌ها برای به تعطیلی کشاندن فوتبال بود و این که با شروع رقابت‌ها این تلاش‌ها می‌تواند به سمت و سوی چه مواردی سوق پیدا کند.
- با اعلام روابط عمومی باشگاه شاهین بوشهر تست تمام اعضای این تیم منفی اعلام شد. پیش از این گفته می شد دو بازیکن شاهین بوشهر به بیماری مبتلا شده اند.
- جلسه آنلاین فدراسیون بین المللی ووشو با حضور محمدرضا پورغلامی عضو این کمیته برگزار و طی آن در خصوص نخستین حضور رسمی ووشو در المپیک جوانان 2022 به میزبانی سنگال، بحث و تبادل نظر  شد.
- رضا سعیدی، سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد ما سعی می‌کنیم سلامت کامل را برای تیم‌ها فراهم کنیم اما اینکه لیگ برتر برگزار می‌شود یا نه به تصمیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بستگی دارد.
- باشگاه الهلال عربستان با ستاره گلزن فرانسوی خود « گومیس» برای تمدید قرارداد تا فصل 2021-2022 به توافق رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار