PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) جدیدترین مقررات ویدیوچلنج را به فدراسیون‌های عضو اعلام کرد.
- خبر می رسد مالک تراکتور برای انصراف از لیگ برتر تصمیم قطعی گرفته و قصد داشت در برنامه رادیویی چهار چهار دو، به صورت رسمی خبر انصراف دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی از ادامه رقابت های لیگ برتر را اعلام کند.
- ویکتور والدز، دروازه بان اسبق بارسلونا  هدایت تیم دسته چهارمی هورتا اسپانیا را بر عهده گرفت.
- با اعلام اتحادیه فوتبال لبنان مسابقات فصل 2019/20 به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و این رقابت‌ها ناتمام ماند.
- شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال تهران  بعد از دریافت حقوق 5 ماهه خود از این باشگاه به زودی وارد تهران خواهد شد.
- سهامداران لیگ برتر فوتبال ایران با تاریخ شروع دوباره مسابقات فصل 2019/20 در روز چهارشنبه 17 ژوئن (28 خرداد) موافقت کرده‌اند، به شرط آنکه کلیه شرایط ایمنی برقرار باشد.
- دو دیدار استون‌ویلا با شفیلدیونایتد و منچسترسیتی با آرسنال که به دلیل مسابقه نهایی جام اتحادیه به تعویق افتاده بود، روز 17 ژوئن انجام می‌شوند و پس از آن دور کامل مسابقات از جمعه 19 ژوئن (30 خرداد) پشت درهای بسته برگزار خواهند شد.
- باشگاه بایرن مونیخ آلمان در اقدامی‌ شایسته، برای جلوگیری از ضرر بیشتر و ورشکستگی، مبلغ 350 هزار یورو به 35 باشگاه آماتور در شمال و جنوب بایرن کمک مالی کرده است، سهم هر تیم 10 هزار یورو است.
- ازباشگاه استقلال خبررسید که جدایی خلیل‌زاده و منزوی دو عضو هیات مدیره این تیم  قطعی شده و قرار است به زودی اسامی دو عضو جدید هیات مدیره  استقلال اعلام شود.
- بعد از اعلام ستاد مبارزه با کرونا و صدور اطلاعیه دپارتمان پزشکی فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم برگزاری بازی تدارکاتی ، باشگاه پیکان نیز مسابقه خود مقابل نساجی مازندران را لغو کرد.
-‌ ‌نادر مرادی، حامد صلحی‌پور و صمد عباسی پاراوزنه‌برداران با اخلاق کشورمان  با حضور بر مزار قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان به دیدار خانواده زنده یاد سیامند رحمان رفتند و یاد او را گرامی داشتند.
- تباس در مصاحبه با نشریه «مارکا» اسپانیا گفت: از تاریخ 11 ژوئن(22 خرداد) مسابقات این فصل از سرگرفته می شود. همچنین قرار شد مسابقات فصل آینده نیز از تاریخ 12 سپتامبر(22 شهریور) آغاز شود.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین تصمیم خود برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، سیستم تجمیعی برای بازی های گروهی و سیستم تک بازی برای مراحل بالاتر را در نظر گرفته است. این منابع خبری اعلام کرده اند که تاریخ از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اواخر ماه آگوست اعلام شد.
- تیم لاسک صدرنشین لیگ دسته اول اتریش به دلیل زیرپا گذاشتن پروتکل های بهداشتی در تمرینات گروهی با کسر 6 امتیاز جریمه شد.
- باشگاه های الشباب، العداله، الاتحاد، الفیصلی، ضمک و الفتح به خاطر گستردگی ویروس کرونا خواهان لغو مسابقات لیگ در این فصل هستند. فدراسیون عربستان پیش از این اعلام کرده بود شهریورماه  مسابقات لیگ را برگزار کند.
- درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت  با مسئولان تیم‌های ناراضی صحبت می‌کنیم تا رضایت آنها را برای ادامه لیگ جلب نمائیم . 
- اتحادیه فوتبال اروپا یعنی یوفا قصد دارد میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا را از استانبول بگیرد و به یکی از شهرهای احتمالی دوکشور پرتغال  یا آلمان انتقال دهد.
- ‏باشگاه رئال مادرید با ارزش 3.478 بیلیون یورو برای دومین سال متوالی به عنوان ارزشمندترین باشگاه جهان شناخته شد.
 - از شب گذشته هفته بیست و نهم رقابتهای بوندس لیگای آلمان آغاز شد که در اولین مسابقه فرایبورگ با له ور کوزن مصاف داد. روز شنبه شاهد پنج بازی دیگر خواهیم بود که در این میان بایرن مونیخ با دوسلدورف روبرو خواهدشد.
- زمان برگزاری جام حذفی انگلیس مشخص شد : 
یک چهارم نهایی: 7 و 8 تیرماه -  نیمه‌نهایی: 21 و 22 تیرماه و  دیدار نهایی: 11 مردادماه
-  فدراسیون فوتبال مجارستان اعلام کرد مسابقات لیگج آتی در این کشور با حضور تماشاچی‌ها برگزار خواهد شد و اینکه باشگاه‌ها می‌خواهند با حضور تماشاچی‌هایشان بازی کنند یا بدون تماشاچی، به عهده خود آنها است. 
- فینال جام حذفی کشور مجارستان این هفته چهارشنبه با حضور تماشاچی برگزار خواهد شد و به این ترتیب مجارستان اولین کشوری است که مسابقات فوتبال را با حضور تماشاگر برگزار می‌کند.
- اعضای تیم فوتبال پیشکسوتان راه اهن یاد و خاطره مرحوم استاد علی ابوطالب مربی ارزشمند فوتبال ایران  را در دیداری دوستانه با تیم پیشکسوتان صبا باتری گرامی داشتند.
-  پس از مثبت شدن تست کرونای دو نفر از اعضای تیم فوتبال سپاهان، امروز در 3 گروه مجزا  مجددا از همه افراداین تیم تست گرفته شد و تا مشخص شدن جواب تست‌ها، تمرینات این تیم تعطیل است.
- اتحادیه فوتبال روسیه اعلام کرد لیگ فوتبال این کشور با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
- اتحادیه فوتبال لبنان اعلام کرد مسابقات فصل 2019/20 به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند و این رقابت‌ها لغو شد.
- رئال مادرید در زمان آغاز مسابقات لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه  دوم خود ، یعنی آلفردو دی‌استفانو به میدان رقبا خواهد رفت.
- دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال کوپا ایتالیا روز 24 خرداد انجام خواهد شد، فینال کوپا ایتالیا نیز 27 خرداد برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها