PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
یک رسانه انگلیسی در گزارشی به آینده مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت روسیه پرداخت.
کیهان ورزشی-

سایت «hitc» انگلیس امروز در گزارشی به آینده سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت روسیه پرداخت و بنا به گفته های این ستاره ایرانی عنوان کرد این بازیکن به دنبال تجربه جدیدی است.

این رسانه انگلیسی نوشت: سردار آزمون مهاجمی که اسمش به آرسنال و اورتون مرتبط می شود، اعتراف کرده که به دنبال ترک زنیت و لیگ روسیه در تابستان پیش رو است. او به دنبال تجربه جدیدی است.

مهاجم ایرانی اکنون 25 سال دارد و توانایی هایش را برای حضور در یکی از لیگ های معتبر فوتبال دنیا ثابت کرده است. او با توجه توانایی اش مشهور به «مسی ایران» است. پیش از این لستر سیتی و وستهام نیز با 30 میلیون پوند به دنبال این مهاجم بودند.

البته ارتباط آزمون با آرسنال و اورتون را نیز نمی توان نادیده گرفت. فرهاد مشیری، مالک ایرانی باشگاه اورتون برای جذب هموطنش در تلاش است. بدون شک مشیری به مصاحبه هفته گذشته سردار توجه زیادی کرده است.

مهاجم سابق روبین کازان در مصاحبه هفته اخیرش عنوان کرد: 8 سال است که در لیگ روسیه فوتبال بازی می کنم. به نظرم تجربه خوبی در این سال ها کسب کردم. اکنون به دنبال چالشی جدید هستم. دوست دارم تلاش کنم تا توانایی خود را در لیگی جدید ثابت کنم. در نزدیک ترین زمان ممکن درباره آینده ام تصمیم گیری می کنم.

البته آزمون از سوی باشگاه ناپولی نیز مورد توجه قرار دارد و این باشگاه ایتالیایی علاقه زیادی به جذب این مهاجم ایرانی گلزن دارد.
برچسب ها: سردار آزمون
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار