PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۵۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک که یکی از چهره های شناخته شده اهالی کشتی ایران است با انتشار پیامی از اقدامات حسن رحیمی تقدیر و تشکر کرد.
کیهان ورزشی-

جردن باروز به عنوان یکی از آزادکاران مطرح آمریکایی به دلیل مبارزاتش با برخی از کشتی‌گیران ایرانی از شهرت خاصی برخوردار است. این آزادکار که علاقمندان ایرانی فراوانی دارد به تازگی با انتشار پیامی از حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک و دارنده یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز کشتی آزاد جهان قدردانی کرد. باروز در این پیام از فعالیت‌های انسان دوستانه حسن رحیمی و برخی از قهرمانان ورزش ایرانی مبنی بر انجام  مسئولیت‌های اجتماعی و اقدامات خیرخواهانه تشکر و تقدیر به عمل آورد.
در پیام جردن باروز که ریاست کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی را نیز بر عهده دارد، آمده است: «من از حسن رحیمی الگو می‌گیرم و می‌دانم حسن رحیمی به خوبی در فعالیتهای اجتماعی برای مردم ایران، فعال است. من اقدامات او را دنبال می‌کنم».
پیش از این نیز حسن رحیمی نیز در پیامی به جردن باروز  اعلام کرد از مواضع وی در دفاع از مرد سیاه پوستی که چندی پیش به دست پلیس آمریکا به قتل رسید، حمایت و این اقدام غیرانسانی را محکوم کرد.

 
برچسب ها: جردن باروز
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانبانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
دولت جنایتکار آمریکا غیر از آدمکشی کاری بلد نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار