PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
دیدارهای هفته بیست‌و‌نهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان با ثبت یک پیروزی مهم برای تیم پایین جدولی وردربرمن ادامه یافت.
کیهان ورزشی-
در دومین روز از هفته بیست‌و‌نهم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان امروز (شنبه) چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال شالکه در خانه خود مقابل وردربرمن رده هفدهمی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

وردربرمن که یکی از کاندیداهای سقوط در این فصل بوندس‌لیگاست با تک گل دقیقه 32 لئوناردو بیتن‌کورت میزبان خود را شکست داد و 25 امتیازی شد تا تنها دو امتیاز تا خروج از منطقه سقوط مستقیم فاصله داشته باشد. شالکه هم با قبول دهمین باختش در این فصل 37 امتیازی ماند، اما به رده دهم جدول سقوط کرد.

در دیگر بازی مهم امروز تیم فوتبال ولفسبورگ در خانه مقابل اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. ولفسبورگ که امیدوار است در هفته‌های پایانی لیگ سهمیه رقابت‌های اروپایی را کسب کند، با قبول این شکست از هدفش دور شد. آندره سیلوا در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی و دایچی کامادا در دقیقه 85 برای اینتراخت گلزنی کردند و تنها گل ولفسبورگ را هم کوین امبابو در دقیقه 58 زد.

در دو بازی دیگر امروز بوندس‌لیگا، هرتابرلین با نتیجه 2 بر صفر  و با گل‌های جاوایرو دیلروسون در دقیقه 23 و گل دقیقه 90 کرشتوف پیونتک از سد میهمانش آگزبورگ گذشت و هوفنهایم هم با تک گل ایهاس ببو در دقیقه 43 موفق شد میزبانش ماینتس را شکست دهد.

در آخرین بازی امروز بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران بایرن مونیخ صدرنشین میزبان فورتونادوسلدورف خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار