PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
پزشک باشگاه سپیدرود گفت: 15 عضو باشگاه پس از ابتلا به ویروس کرونا بهبود یافتند.
کیهان ورزشی-
به نقل از سایت باشگاه سپیدرود، احمدرضا فیروزی با تاکید بر اینکه نتایج تست (آی جی آر) ۱۵ نفر از اعضای باشگاه سپیدرود مثبت بود، اظهار داشت: این نوع تست نشان دهنده آنتی بادی در خون فرد بهبود یافته است و بدین معناست که این افراد در گذشته به کرونا مبتلا شدند و سپس بهبود پیدا کردند.

عضو تیم پزشکی باشگاه سپیدرود رشت با یادآوری هشدارهای این باشگاه به مسئولان سازمان لیگ مبنی بر وخیم بودن شرایط تیم در اسفندماه گفت: با توجه به اینکه استان گیلان در همان روزهای ابتدایی درگیر این بیماری بود و بعضی از اعضای تیم سپیدرود رشت در اسفندماه دچار علائم این بیماری شده بودند اما آن زمان امکان انجام تست ها بالینی وجود نداشت.

وی اعضای باشگاه سپیدرود مبتلا به کرونا را بر مبنای تست (آی جی جی) شامل ۹ بازیکن و ۶ کادر اجرایی و مدیریتی اعلام کرد و افزود: خوشبختانه جواب تست (پی سی آر) این افراد منفی بوده و نشان دهنده آن است که در حال حاضر مشکلی از بابت کرونا ندارند.

فیروزی با تاکید بر اینکه در کنار این الزام اصلی باشگاه آزمایش خون را هم تدارک دید که بتوانیم نتایج و گزارش کامل تری در اختیار داشته باشیم بیان داشت: جواب تست ها سرولوژی ما نشان داد که ۴ نفر از اعضای باشگاه دارای آزمایش (آی جی ام) مثبت هستند.

فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود رشت از اجرای قرنطینه شدن این ۴ نفر توسط باشگاه خبر داد و تصریح کرد: یک بازیکن و ۳ نفر از کادر اجرایی باید فعلا تحت مراقبت و قرنطینه قرار گیرند تا در چند روز آینده دوباره آزمایشات برای تایید یا رد نتایج قبلی بر روی آنها تکرار شود.

عضو تیم پزشکی باشگاه سپیدرود رشت در ارتباط با وضعیت سایر اعضای باشگاه خاطر نشان کرد: جواب آزمایش مولکولی (پی سی آر) تمام اعضای باشگاه تاکنون منفی اعلام شد که نشان دهنده آن است که عفونت فعالی در حال حاضر در این افراد دیده نشده است.

فیروزی تعداد تست‌های انجام شده در باشگاه سپیدرود را در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۵۵ نفر عنوان کرد و افزود: نتایج امروز مربوط به تست هفته گذشته بود که اغلب تست شده ها بومی بودند و امروز ۱۴ نفر از سایر اعضای باشگاه تست های خود را پشت سر گذاشتند که انشالله تا فردا نتایج اعلام خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار