PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- کنفدراسیون فوتبال آسیا دو پیشنهاد نهایی به فدراسیون های فوتبال در غرب آسیا برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا داده که باید از بین آنها یکی انتخاب شود.
- داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت:  مطالبات کولاکوویچ آماده است و در یکی دو روز آینده از راه سیستم بانکی به حساب این مربی واریز خواهد شد.
- کومان و استنلی کی روش توپچی های خارجی سپاهان ، روز چهارشنبه به ایران خواهند رسید و پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی به تمرینات تیم اصفهانی ملحق می شوند.
- اتحادیه فوتبال اروپا یوفا در بیانیه ای اعلام کرد تمام راهکارهای ممکن در مورد ادامه مسابقات لیگ قهرمانان و جام اروپا قراراست در جلسه کمیته اجرایی این سازمان در تاریخ 17 ژوئن( 28 خرداد 99) بررسی و تصمیم نهایی گرفته شود.
- با حکم احمد سعادتمندمدیر عامل باشگاه استقلال ، اسدالله مقدم و مهدی نوروزی به ترتیب به عنوان معاون حقوقی و معاون اقتصادی و بازاریابی باشگاه استقلال منصوب شدند.
- بر اساس اعلام برخی رسانه‌های اروپایی، باشگاه رئال مادرید حاضر است برای جذب پل پوگبا از منچستر یونایتد، تعدادی از بازیکنان خود را قربانی کند که در این میان نام خامس، اودگارد، دیاز و وازکز دیده می‌شود.
-  سازمان جهانی فوتبال ساحلی، پنج بازیکن مطرح فصل 2020 را معرفی کرد که در این بین نام امیرحسین اکبری بازیکن ملی پوش ایرانی هم به چشم می خورد.
- آدام سیلور رئیس NBA اعلام کرد؛ رقابت‌های لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا از 31 جولای (10 مرداد) از سر گرفته خواهد شد.
- فدراسیون کشتی ایران به اتحادیه جهانی این ورزش پیشنهاد داد که اگر امکان دارد مسابقات کشتی قهرمانی جهان در سال 2021 برگزار شود.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد هر باشگاهی را که به دلیل شکایت بازیکنان و مربیان خود به خاطر عدم دریافت یا تاخیر در دریافت مطالباتش در فیفا جریمه می شود از اعطای مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کند.
 - درخصوص ماجرای ویلموتس، پرونده‌ای در سازمان بازرسی باز شده تا نقش وزارت ورزش، شرکت شستا و معاون اول رئیس جمهور (جهانگیری) در پرداخت پول به مربی بلژیکی مشخص شود و سپس این پرونده در قوه قضاییه پیگیری خواهد شد.
- يك منبع آگاه در دادستاني خبر بازداشت مديركل ورزش و جوانان استان فارس را تاييد كرد و گفت: بازداشت وي صبح امروز رخ داده است۰
- یک نشریه ایتالیایی از شرط جدید باشگاه یوونتوس برای واگذاری میرالم پیانیچ به بارسلونا خبر داد. یووه درقبال فروش پیانیچ به بارسا خواهان آنسو فاتی است .
- روز گذشته (جمعه) شوک غیرمنتظره‌ای به مردم اسپانیا به خصوص دوستداران رشته تنیس وارد شد. دلیل آن هم انتشار خبری با عنوان «نادال بازنشسته می‌شود» بود.وقتی همه فهمیدند که این یک تشابه اسمی است  خیالشان از بابت نادال تنیس که سخت با فدرر رقابت دارد ، راحت شد.
-  براساس تایید شورای ملی ورزش اسپانیا (CSD) لالیگا از 11 ژوئن (22 خردادماه) از سر گرفته خواهد شد. این اطلاعیه پس از آن منتشر شده است که دولت اسپانیا به طور رسمی مجوز آغاز فعالیت‌های ورزشی را در این کشور از هشتم ژوئن صادر کرد. 
- به نقل از نشریه اسپورت، باشگاه بارسلونا قصد دارد در دیدار مهم این تیم و اتلتیکو مادرید در هفته 33 لالیگا، یک طرح موزاییکی با استفاده از 15 هزار پیراهن هوادار خود را در نیوکمپ اجرا کند و درآمد حاصل از آن را به صلیب سرخ اهدا خواهد کرد.
-  دیگو کاستا، مهاجم اسپانیایی آتلتیکو مادرید به کلاه برداری مالیاتی محکوم شد و احتمال صدور حکم 6 ماه حبس برای وی وجود دارد.
- فدراسیون بوکس می خواهد قبل از آغاز مسابقات لیگ امسال، محکم کاری کرده و با اخذ تعهد و ضمانت های سفت و سخت کاری کند تا این دوره از مسابقات به سرنوشت لیگ های سال گذشته دچار نشود.
- شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال که در ایام کرونا راهی کشورش شده بود به تهران بازگشت. وی بعد از مدتی دوری از تمرینات استقلال قرار بود امروز (شنبه) تست های کرونا را پشت سر بگذارد.
-  اسلام جاهدی، ورزشکار تیم پاراکانو، در اقدامی ارزشمند مدال طلای خود را که از مسابقات آسیایی کسب کرده بود، به خانواده پرستار شهید، آرزو باهو، اهدا نمود. پرستار شهید، آرزو باهو، از پرستاران پرتلاش در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در هرمزگان بود که در این راه جان سپرد.
-  «جردن باروز» کشتی گیر آزادکار آمریکایی و دارنده مدال طلای جهان و المپیک با انتقاد از ناامنی در کشورش گفت: عجیب است که پس از سال‌ها هنوز هم کمتر از انسان تلقی می‌شویم. این اظهارات بعد از کشته شدن «جورج فلوید» سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس صورت گرفت.
- فدراسیون بین‌المللی فوتبال بیش از 80 ایراد به پیش‌نویس اساسنامه  فدراسیون فوتبال ایران وارد کرده و زمان کوتاهی را برای اصلاح آن در نظر گرفته است.
-  فدراسیون فوتبال ژاپن رسما اعلام کرد که  رقابت‌های «جِی لیگ» این کشور  از روز 14 تیر ماه آغاز خواهد شد.
-  غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ اعلام کرد اگر فصل جاری به هر دلیلی برگزار نشود، باید تیم قهرمان را به AFC معرفی کنیم و تکلیف تیم‌های صعود کننده و سقوط‌ کننده در لیگ‌های مختلف نیز مشخص شود.
- با حکم رئیس فدراسیون کشتی، محمدرضا محمدپور تبریزی به عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ منصوب شد.
- تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی در ادامه دیدارهای تدارکاتی‌ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در حضور صادق محرمی مقابل تیم اینتر زاپرشیچ  4 بر یک پیروز شد.
- در شش بازی برگزار شده از هفته بیست نهم لیگ فوتبال آلمان ابتدا تیم له ور کوزن یک بر صفر فرایبورگ را برد سپس بایرن مونیخ برای ادامه صدر نشینی در خانه با پنج گل از سد دوسلدورف گذشت . برمن یک برصفر بر شالکه فائق آمد ، هافن هایم باهمین نتیجه از سد ماینز گذشت و هرتا با دوگل خودرا به اوگسبورگ تحمیل کرد. وولفسبورگ دو بر یک به فرانکفورت باخت .
- «مارسین بولکا» دروازبان لهستانی پاری سن ژرمن فرانسه با خودروی لامبورگینی خود دچار سانحه شدیدی شد که از این سانحه جان سالم به در برد.
- با توجه به زمانبندی فدراسیون کشتی، لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی از اول مرداد شروع خواهد شد.
- یورگن کلوپ مربی و بازیکنان تیم لیورپول امروز در اقدامی جالب در تمرین خود، به مناسبت تولد استیون جرارد سرود «تولدت مبارک» را برای اسطوره این باشگاه خواندند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار