PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس، داوود عزیزی با کسب34 رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
کیهان ورزشی-

مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضا مجمع برگزار شد و فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته به عنوان نماینده کمیته و علیرضا خسروی رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

برای ریاست فدراسیون تنیس، 7 کاندیدا به نام های عبدالرضا آریان فر، علیرضا پورسلمانی، پیمان جعفری طهرانی، سیدمحمودرضا حسینی، داود عزیزی، سیدکامیار کیمیایی و سیدرضا میرابوطالبی با یکدیگر رقابت می کردند.

سیدرضا میرابوطالبی و سیدمحمودرضا حسینی دو تن از کاندیدا در مجمع حضور پیدا نکردند تا در همان ابتدای راه تعداد کاندیداها به 5 نفر تقلیل پیدا کند.

در ابتدای مجمع مهدی علی‌نژاد رئیس مجمع از کاندیداها خواست تا تنها به ارائه برنامه خود بپردازند و اصول اخلاقی را رعایت کنند. همچنین از کاندیداها خواسته شد تا اگر قصد انصراف دارند 10 دقیقه سخنرانی را نداشته باشند.

آریانفر نخستین کاندیدایی بود که شروع به سخنرانی کرد. آریانفر به نفع پیمان جعفری انصراف داد که با تذکر جدی علینژاد مواجه شد که اگر قصد انصراف داشتید چرا 10 دقیقه وقت مجمع را گرفتید.

در ادامه مجمع بقیه کاندیداها یعنی پورسلمان، پیمان جعفری، داود عزیزی و کامیار کیمیایی به ترتیب پشت تریبون رفته و صحبت کردند و برنامه های خود را ارائه دادند.

صمدیان رییس هیات آذربایجان غربی و احتشام زاده نمایند فدراسیون کارگری به عنوان ناظران صندوق رای انتخاب شدند. 

تعداد اعضای حاضر در مجمع 43 نفر بود که در نهایت پس از رای گیری، داوود عزیزی با 34 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون تنیس برای 4 سال آتی انتخاب شد.

طهرانی 6 رای، کیمیایی 2 رای و پورسلمان 1 رای کسب کردند.
برچسب ها: تنیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار