PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:
 
- باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که قرارداد مهاجم ایرلندی خود را فسخ کرده است اما در چگونگی این فسخ قرارداد ابهام هایی وجود دارد. 
- باکمال تاسف و تاثر باخبر شدیم فتح‌الله فتحی روزنامه نگار قدیمی و رزمی نویس کشور دار فانی را وداع گفت.وی مدت ها با بیماری کبد دست و پنجه نرم می کرد که سرانجام به دلیل این بیماری درگذشت. این مصیبت را به خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم. روحش شاد و یادش گرامی باد
- فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد مراقبت از سلامتی و احساس خوشایند هر کسی در سراسر جهان برای فیفا اهمیت بسیار زیادی دارد؛ بنابرین ادامه ترویج اقداماتی شامل ارتقای بهداشت، فاصله اجتماعی، سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب و جلوگیری از سفرهای غیرضروری مهم هستند. یک اصل مهم راهنمایی این است که از سرگیری رقابت‌های فوتبال نباید سلامت مردم و جامعه را تهدید کند.
- طبق گزارش سان، یک باند از دزدان به آپارتمان ریاض محرز بازیکن منچسترسیتی که در مرکز شهر منزل دارد ورود پیدا کرده و وسایلی به ارزش 555 هزار پوند را به سرقت بردند.
 - آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حکمی، محمد درخشان رئیس سابق این فدراسیون را  به عنوان مشاور و رئیس شورای راهبردی فدراسیون جودو منصوب کرد.
- مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در خصوص دلالی در فوتبال خاطرنشان کرد: وزارت به طور حتم برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند، برنامه دارد و پرونده‌ای تشکیل شده و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده خواهیم کرد، به لحاظ قانونی ‌نمی‌توانیم اسم‌ کسی را بیاوریم و پرونده در حال تکمیل شدن است.
- لئونل مسی فوتبالیست نامدار دنیا گفت : فوتبال بعد از بحران کرونا هرگز مانند سابق نخواهد شد.نکات منفی زیادی در این بحران وجود داشت اما هیچ چیز بدتر از آن نیست که عزیزانتان را از دست بدهید. این موضوع ناعادلانه ترین اتفاقی بود که رخ داد.
- تاریخ شروع مجدد رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس (FA Cup ) مشخص شد. این پیکارها از روز 7 تیر از سر گرفته می شود.
- گایزکا گاریتانو سرمربی اتلتیک بیلبائو قراردادش با این باشگاه را تا سال 2021 تمدید کرد.
- وحید مومنی " سرپرست دبیری فدراسیون کاراته اعلام کرد : ورزشکاران کاتا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند،  تلاش می کنیم برای کومیته نیز مجوز فعالیت بگیریم.
- بدهی 7 میلیاردی فدراسیون کشتی به آژانس‌های مسافرتی پرداخت شد. مبلغ پرداخت شده شامل هزینه های آژانس های هواپیمایی و همچنین ترانسفر داخلی بود که 5 میلیارد آن از فدراسیون های قبل و 2 میلیارد نیز برای هزینه های مربوط به سفرها در زمان فدراسیون فعلی بود که به 10 شرکت مربوطه پرداخت شد.
- مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس به ریاست علی نژاد   معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در هتل المپیک برگزار شد . آریان فر، پور سلمانی ، جعفری طهرانی ، حسینی، داود عزیزی، کیمیایی و میر ابوطالبی هفت کاندیدای حاضر در مجمع انتخاباتی تنیس بودند و در پایان داود عزیزی با کسب 34 رای از 43 رای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون تنیس انتخاب شد. پیمان جعفری 6 رای ، کامیار کیمیایی 2 رای ، آریان فر یک رای و پور سلمان یک رای را به خود اختصاص دادند.
- مسابقات بین المللی کاتا مجازی گوجوریو آسیا با قهرمانی تیم سبک گوجوکای jkf کن بوکان ایران به پایان رسید. نمایندگان ایران در مجموع آقایان و بانوان با کسب27 مدال که به تفکیک 11 مدال طلا ،7 نقره و 9 برنز بود، عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
- طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته عنوان کرد امیدوارم ورزشکاران ما با حضور پر قدرت در این رقابت‌ها بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند. ما در بخش آقایان ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده را داریم که هر دو نفر انگیزه بسیار بالایی برای رزرو بلیت توکیو دارند. 
- آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حکمی، محمد درخشان رئیس سابق این فدراسیون را  به عنوان مشاور و رئیس شورای راهبردی فدراسیون جودو منصوب کرد.
- «بابی مورو» قهرمان پیشین دوومیداني المپیک روز گذشته در  84 سالگی از دنیا رفت. این نابغه دوی سرعت آمریکا، در المپیک 1956 ملبورن موفق به کسب سه مدال طلا در رشته‌های 100 ، 200  و 4 در 100 متر شد و عنوان بهترین ورزشکار سال را به خود اختصاص داد. او توانست در کنار جسی اوونز، کارل لوئیس و اوسین بولت، سه مدال طلا سه ماده دوومیدانی را در یک دوره المپیک کسب کند.
- باشگاه فوتبال فولاد خوزستان در نامه ای رسمی به سازمان لیگ خواستار تعویق بازی با استقلال شد.
-  با وجود اینکه شیخ دیاباته در محل تمرین تیم استقلال حاضر شد اما اجازه تمرین پیدا نکرد، چراكه نتیجه تست او هنوز اعلام نشده است.
- ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاعیه‌ای از سرگیری فعالیت رشته والیبال را با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع اعلام کرد.
- زمان آغاز تمرینات و مسابقات لیگ های  فوتبال دسته دوم و سوم کشور اعلام شد:
لیگ دسته دوم زمان شروع تمرینات 19 خرداد 1399، زمان مسابقه معوقه 13 تیر 1399، زمان شروع  هفتگی مسابقات 17 تیر 1399
لیگ دسته سوم زمان شروع تمرینات 24 خرداد 1399، زمان مسابقه معوقه 16 تیر 1399، زمان شروع هفتگی مسابقات 21 تیر 1399
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار