PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- عصر امروز جلسه‌ای با حضور احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال ، فرهاد مجیدی سرمربی و سعید رمضانی معاون اجرایی و سرپرست این تیم در دفتر این باشگاه برگزار شد. این جلسه پیرامون وضعیت تیم و شرایط آبی‌ها جهت حضور  قدرتمندانه در سه جام پیش روی بود .
- روز 22 خرداد با دیدار سویا و رئال بتیس رقابت های لالیگای اسپانیا از سرگرفته خواهد شد. بارسلونا هم با مایورکا روز 24 خرداد مصاف می دهد و رئال مادرید با ایبار هم روز 25 خرداد به مصاف هم می روند.
-  مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت هفته بعد و پس از«تله‌کنفرانس» با AFC، حداقل برنامه سه هفته ابتدایی لیگ را اعلام خواهیم کرد . ابتدا بازی‌های عقب افتاده را برگزار می‌کنیم تا تیم‌ها شرایط یکسانی در جدول داشته باشند.
- دومین جلسه شورای فنی دو و میدانی در سال جاری ظهر امروز برگزار شد. در این نشست مهدی مبینی سرپرست فدراسیون، ابراهيم نوح نژاد،اورنگ مستقیم، داریوش صمیمی، محمد محسن ربانی، هادی سپهرزاد، قاسمعلی فیروزی، زهرا نبی زاده و پریسا بهزادی (نایب رئیس  بانوان فدراسیون) حضور داشتند. 
- در دو بازی از سه مسابقه باقی مانده از هفته بیست و نهم بوندس لیگای آلمان تیمهای گلادباخ و دورتموند بانتایج پرگل برحریفان غلبه کردند.گلادباخ در منزل 4 -1 یونیون برلین را شکست داد و دورتموند با نتیجه 6 -1پادربورن را مغلوب کرد.
- بندی در قرارداد لیونل مسی است که مهاجم آرژانتینی می‌تواند زودتر از اتمام موعد قراردادش از بارسلونا جدا شود و به هر تیمی که بخواهد ملحق شد اما آس اسپانیا در خبری مدعی شد که مسی تصمیم گرفته این بند را در قراردادش فعال نکند و به ادامه کار در بارسلونا تا پایان قراردادش بپردازد.
- صادق ابراهیمی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال افغانستان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
-  مدیر مجموعه ورزشی آزادی با توجه به اطلاعیه شماره 15 ستاد مقابله با کرونا در ورزش ، دستور بازگشایی اماکن ورزشی این مجموعه شامل: زمین‌های تنیس، زمین‌های چمن 2 و 3، مجتمع کارتینگ، رستوران و خوابگاه‌ها را صادر کرد.
- برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان گفت : همیشه جاه طلب هستم و اطمینان دارم که می‌توانم عمان را به جام جهانی برسانم. هر کسی در زمین فوتبال سخت می‌جنگد در نهایت پاداش خود را خواهد گرفت.
- یوسف کرمی کاپیتن اسبق تیم‌ملی تکواندو درباره درگیری لفظی اخیر وحید قلیچ و سوشا مکانی در فضای مجازی گفت: در تمام رشته‌های ورزشی احترام به بزرگتر و پیشکسوت همواره حرف اول را می زند. شاید سوشا مکانی حق داشته و از مسائلی ناراحت شده باشداما نباید در شبکه‌های اجتماعی واکنش تندی نشان می‌داد. اینگونه رفتارها در شأن ورزشکاران ملی نیست.
- وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال اعلام کرد متأسفانه مدیران و هیأت مدیره‌ هایی تاکنون در باشگاه بوده‌اند که جز دروغ چیزی از آنها نشنیده‌ایم. آقای خلیل‌زاده با ما صحبت کرده اما به تعهداتش عمل نکرده است. 
اعلام رسمی نامزدهای میزبان جام ملت‌های آسیا 2027/ از ایران خبری نیست!
-  4 کشور عربستان، قطر، هند و ازبکستان با ارسال نامه خواهان میزبانی جام ملتهای 2027 شدند. سلطان المهوس، خبرنگار سعودی  مدعی شد که ایران برای میزبانی جام ملتهای آسیا اقدامی نکرده که در نهایت با اعلام رسمی AFC مشخص شد ادعای خبرنگار سعودی درست بوده است.
- باشگاه رئال مادرید اسپانیا به دلیل داشتن 40 بازیکن،در تابستان پیش رو هیچ خریدی انجام نخواهد داد و باید تا پیش از سال 2021 بیش از 14 بازیکن خود را به فروش برساند.
- رونالدو نازاریو در مورد بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت : 
مسی، البته اون شماره یکه، 20 یا 30 سال طول می کشد تا بتوانیم بازهم استعدادی مثل او را ببینیم. همچنین بازی صلاح، هازارد و نیمار رو هم دوست دارم و البته امباپه.
-  مراسم خاکسپاری مرحوم فتح الله فتحی،پیشکسوت عرصه خبر و روزنامه خبرورزشی امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. روحش شاد و یادش گرامی باد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار