PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که پیش از شروع تمرین بازیکنان تولد سرمربی تیمشان را تبریک گفتند.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات خود را پیگیری کرد.

*پیش از شروع تمرین بازیکنان تست کرونا داده و فرهاد مجیدی و دکتر نوروزی نیز به دکتر مسجدی عضو هیات مدیره بیمارستان جم که زمینه تست کرونای استقلالی‌ها را فراهم کرده بود لوح یادبود اهدا کردند. 

*با توجه به 44 سالگی فرهاد مجیدی بازیکنان پیش از آغاز تمرین تولد سرمربی خود را تبریک گفته و برای وی دست زدند. سعید رمضانی پیش از شروع تمرین خطاب به مجیدی گفت: ما قصد داشتیم برای تولد شما کیک تهیه کنیم اما به خاطر این شرایط سعی کردیم این قضیه به آینده موکول شود. در این لحظه مجیدی با کنایه گفت: شما در این مورد هم از سازمان لیگ سوال کنید راه حلش را پیدا می‌کند!

* دو نفر از بانوان در تمرین امروز حضور داشتند که این نفرات با مجوز مجیدی در گوشه‌ای از زمین نظاره گر برنامه های آبی پوشان شدند.

* عارف غلامی مدافع استقلال که در تمرین دو روز پیش از ناحیه مچ دچار مصدومیت شده است بعد از حضور در مجموعه انقلاب و پشت سر گذاشتن تست کرونا راهی کلینیک شد. این بازیکن از روز شنبه در تمرینات شرکت خواهد کرد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس در قالب گروه های 4 نفره آقا وسط بازی کردند. بخش بعدی تمرین امروز به فوتبال درون تمی اختصاص داشت که بازیکنان زیر نظر مجیدی این تمرین را پشت سر گذاشتند.

*دیاباته و داریوش شجاعیان  در تمرین امروز آبی پوشان به صورت اختصاصی تمرین کردند.

تیم فوتبال استقلال روز 29 خرداد در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان شاگردان نکونام خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار