PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با نظر فرهاد مجیدی تمرین نوبت عصر امروز بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار خواهد شد. تمرین بازیکنان استقلال پیش از این در مجموعه ورزشی انقلاب و زمین شماره دو آزادی برگزار می‌شد.
- نشریه «اسپورت» کاتالونیا خبر داد باشگاه بارسلونا بار دیگر می خواهد برای خروج از بحران مالی به کاهش دستمزدها روی بیاورد. بارتامئو، رئیس بارسا در این زمینه با بازیکنان قدیمی تیم جلسه گذاشت تا درباره کاهش دستمزدها در فصل جدید لالیگا صحبت کند. 
- سرانجام تصمیم بر این شد تا مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ازتاریخ 24 شهریور تا 8 مهر به صورت متمرکز در یک شهر(دوحه ، دبی و تاشکند) برگزار شود. قرار است پس از برگزاری بازی‌های باقیمانده مرحله گروهی، دیدارهای حذفی به صورت تک بازی برگزار شوند. فینال این دوره از مسابقات هم به صورت تک بازی و در کشوری در غرب آسیا برگزار خواهد شد که تاریخ آن 15 آذر ماه تعیین شده است.
- در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران نتواند انتظارات فیفا را برآورده کند فیفا خود اقدام به تشکیل کمیته‌ عادی‌سازی یا همان کمیته انتقالی خواهد کرد تا این کمیته کار اصلاح اساسنامه را در پیش بگیرد. برای فرار از این موضوع، فدراسیون فوتبال تنها 72 ساعت فرصت دارد!
- داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت اگر با کولاکوویچ، قطع همکاری نمی شد تا پایان شهریور ماه باید 90 هزاریورو به او پرداخت می کردیم واین  گام مهمی برای حفظ منافع ملی بود.فرصت برای تصمیم‌گیری زیاد است و می‌توانیم در دو ماه آینده سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کنیم.
- باشگاه بارسلونا با لائوتارو مهاجم جوان اینتر برای قرارداد 5 ساله به توافق رسیده و حقوق او در بارسا 12 میلیون یورو خواهدبود.
- لکیچ، مربی صربستانی استقلال بعد از چند بار نامه نگاری با مدیران این تیم و در نهایت چون موفق نشد پول خود را دریافت کند قراردادش را فسخ کرد و با شروع تمرینات این تیم هم به ایران برنگشت.وی تصمیم دارد به زودی به فیفا شکایت کند و استقلال مجبور است هزینه دیرکرد قرارداد او را هم پرداخت کند.
- اعضای تیم پرسپولیس در ادامه برنامه آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ برتر، امروز به دعوت کارگزار باشگاه در مجموعه آرشا کلاب حاضر شدند و تمرینات بدنسازی انجام دادند.بعد از این تمرین هم سرخپوشان در زمین تنیس این مجموعه حاضر شده و با یکدیگر کری خواندند که این تمرین لحظات شاد و مفرحی را برای تیم ایجاد کرده بود.
- پورموسوی سرمربی تیم لی جوانان از مقام خود استعفا داد.این اتفاق در حالی رخ داد که طبق برنامه، مراسم قرعه کشی مسابقات جوانان قهرمانی آسیا روز 29 خردادماه برگزار می‌شود. این رقابت‌ها قرار است مهرماه به میزبانی ازبکستان انجام شود.
- اینفانتینو رئیس فیفا در حمایت از فوتبالیست های حامی شهروند به قتل رسیده آمریکایی(فلوید) به وسیله پلیس نژادپرست، گفت: برای اینکه همه را آگاه کنم، اعلام می دارم حرکات بازیکنان بوندسلیگا در داخل زمین بازی به هیچ وجه شایسته جریمه نیست بلکه باید برای آنها دست بزنیم. همه ما باید به اشکال مختلف با نژادپرستی مبارزه کنیم. 
- با ابلاغ ای اف سی بازی اول تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی 2022 که قرار بود همزمان با دیدار کویت و استرالیا در تاریخ 7 فرودین برگزار شود، طبق برنامه در تاریخ 17 مهر برگزار خواهد شد. همچنین AFC می خواهد پرونده مسابقات انتخابی در مرحله اول را در حد فاصل 17 مهر تا 22 آبان ببندد.
- حسین رسولی و بهنام شیری، دو ملی پوش دوومیدانی کشورمان بهمن ماه سال گذشته برای برپایی اردو راهی بلاروس شدند و قرار بود اواخر فروردین ماه به ایران بازگردند اما به خاطر شروع کرونا و لغو پروازها این اتفاق در آن زمان نیفتاد و اخیرا نیز تنها شیری به وطن برگشت و رسولی همراه وی نبود.
- باشگاه فوتبال لیورپول انگلیس امروز 128 سالگی خودرا جشن گرفت.
- با تلاش گروهی از پیشکسوتان فوتبال ایران، مشکل مالی احمد فیض کریملو حل شد و این بازیکن اسبق استقلال شامگاه سه شنبه از زندان آزاد شد.
- سازمان لیگ فوتبال اوکراین اعلام کرد باشگاه کارباتی با هجوم کرونا مواجه شده و 25 عضو آن به این ویروس مبتلا و به خاطر این اتفاق، تمام اعضای باشگاه وارد قرنطینه کامل شدند.
- شبکه «الکاس» قطر خبر داد وزارت ورزش و جوانان عراق تصمیم گرفت به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و حفظ سلامتی بازیکنان، مربیان و دوستداران ورزش، مسابقات این فصل ناتمام بماند و بدون تعیین قهرمان لغو شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار