PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۵۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مسئولان ورزش کشور پس از برگزاری نشست‌های مشورتی به این جمع بندی رسیدند که حضور وزیر ورزش و معاونش در مجمع را حذف کنند تا یکی از بزرگترین ایرادهایی که فیفا به اساسنامه گرفته را برطرف کنند.
- دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت : تعلیق فدراسیون فوتبال منتفی است، با توجه به نامه اخیر فیفا، موارد ذکر شده آنها را رعایت کردیم و با حذف شخص وزیر ورزش از اعضای مجمع و حفظ ماهیت اساسنامه طبق قوانین کشورمان، اصلاحات مورد نظر فیفا را انجام داده  و آن را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم .
- کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد از مهرماه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2022 را دنبال کند و اولین بازی دور برگشت این مرحله 17 مهر برگزار می‌شود. اولین اردوی تیم ملی فوتبال ایران اوایل شهریور در کمپ اصلی فوتبال انجام خواهد شد.
- در پی اختلاف شدید مازیار زارع و محمد احمدزاده بر سر اضافه شدن بابک پورغلامی به کادر فنی ملوان انزلی که منجر به جدایی زارع شد دراین میان برخی از نزدیکان باشگاه برآن شدند اختلافات ایجاد شده را با ریش سفیدی حل کنند اما احمدزاده گفت ملوان یا جای اوست یا زارع ! 
- در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال بندی گنجانده شده که 7 ستاره سابق و کنونی کشورمان می‌توانند برای احراز پست‌های ریاستی این ارگان ثبت نام کنند .
- محمدمهدی نظری، مهاجم فعلی تیم فوتبال نساجی مازندران که در زمان سرمربیگری امیر قلعه نوعی در استقلال توپ زد برای دریافت مطالبات خود از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است.
- دادگاه استیناف، رای 5 سال محرومیت علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال را کاهش داد و به یکسال تبدیل کرد.البته این دادگاه رای برائت صادر نکرد، از اینرو کفاشیان نمی تواند به فوتبال بازگردد.باتوجه به تایید محرومیت کفاشیان این احتمال وجود دارد که نام او از فیفا که دارای مسئولیت است حذف شود.
- مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز از شروع لیگ برتر در هفته اول تیر ماه خبر داد تا باشگاه‌ها زمان بیشتری  برای آغاز بازیها داشته باشند. پیش از این قرار بود با برپایی دیدار معوقه فولاد و استقلال مسابقات لیگ از روز 29 خرداد در اهواز استارت بخورد.
- فدراسیون جهانی دوچرخه سواری محرومیت چهار ساله مائده نظری و فاطمه هداوند، دو بانوی رکابزن ایران  را تایید کرد.تست دوپینگ نظری و هداوند در جریان مسابقات قهرمانی 2018 آسیا به علت استفاده از ماده استروئید آنابولیک مثبت اعلام شد.محرومیت نظری 21 ساله و هداوند 22 ساله از سال 2018 در نظر گرفته می‌شود.
 - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در تمرین امروز تیمش هم حضور نداشت تا شایعات در مورد شدت مصدومیت او قوت بگیرد.
- عباس فلاح عضو اسبق تیم‌ ملی جودو ، تمرکز بر روی تک‌ستاره‌ها، عدم وجود برنامه مدون برای پرورش مربی دارای دانش روز، فقدان برنامه کاربردی و چند دستگی اهالی این ورزش را از مهمترین دلایل افول جودوی ایران عنوان کرد.
- مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ‌های تکواندو هفته آینده طی نشستی در خصوص مسابقات باقی مانده جام خلیج فارس و کوثر این ورزش تصمیم‌گیری خواهند کرد.
- دیشب در آغاز دور تازه بازیهای لیگ های فوتبال آلمان و پرتغال ، فرایبورگ با گلادباخ و آوس با بلننسز دیدارکردند.
- آنتونیواسپینوز رئیس جهانی کاراته طی پیامی از سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته ایران به خاطر فعالیت در ایام شیوع ویروس کرونا و برپایی مسابقات مجازی کاتا در دو بخش مردان و بانوان تقدیر کرد.
 - روسای لیگ برتر فوتبال برای برگزاری بازی های دوستانه تیم ها قوانینی تعیین کرده که به موجب آن، بازیکنان باید با ماشین های شخصی خود به مسابقات بروند، همچنین تیم هاباید از سفر کردن به مدت بیش از 90 دقیقه پرهیز کنند و کادر مربیگری تیم ها هم به عنوان داور ایفای نقش نمایند.
- ونوس زرین خاک، بانوی رکابزن  عضو هیات دوچرخه سواری تهران دیروز بر اثر تصادف با ماشین جان خود را از دست داد. او که مشغول تمرین بوددرتقاطع بزرگراه شیخ فضل الله و حکیم به دنبال برخورد یک اتومبیل از پشت به شدت آسیب دید که این تصادف منجر به فوت او شد . مصیبت درگذشت این بانوی رکابزن را به جامعه دوچرخه سواری و به ویژه خانواده آن مرحومه تسلیت می گوییم .  روحش شاد و یادش گرامی باد
- با برگزاری دوبازی آستون ویلا با شیفیلد یونایتد و منچسترسیتی با آرسنال دورتازه پیکارهای لیگ برتر انگلیس از روز 28 خرداد آغاز خواهدشد.بازی 30 خرداد تاتنهام و منچستر یونایتد و همچنین لیورپول با اورتون در روز اول تیرماه از دیگر بازیهای جذاب این هفته محسوب می شوند.
- آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا گفت: دست‌یابی به مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا همراه با بارسلونا، رویا و هدفم است تا جام جهانی بعدی فرصت زیادی نیست و این امکان هست در آینده به تیمی از لیگ آمریکا بروم.
- در ادامه هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال پرتغال، تیم ماریتیمو میزبان ویتوریا ستوبال بود که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو در این بازی به میدان نرفت و نیمکت نشین بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار