PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۵۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
دبیر جدید فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با کیهان ورزشی
با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان، مسعود عماری، دبیر فدراسیون بسکتبال به ماموریت خود در این فدراسیون پایان داد و همان طور که در کیهان ورزشی نوشتیم ، محتمل ترین گزینه برای سرپرستی این عنوان ، شبنم کلاهی رییس هیئت بسکتبال تهران بود .بعد از این که فدراسیون بسکتبال به طور رسمی ، انتصاب شبنم کلاهی را به سمت سرپرستی دبیری فدراسیون بسکتبال اعلام کرد ، با ایشان تماس گرفتیم تا از برنامه هایشان برای آینده بسکتبال مطلع شویم . چکیده ای از اظهارات دبیر جدید فدراسیون بسکتبال را در ادامه می خوانید :

*در همین ابتدای صحبت هایم از زحمات آقای مسعود عماری که در این ۲ سال ، دبیری فدراسیون بسکتبال را بر عهده داشتند، تشکرمی کنم و به نحوی از همه بزرگ تر های بسکتبال رخصت می خواهم . لطف فدراسیون بسکتبال شامل حالم شده و سعی می کنم مثل یک سرباز به جامعه بسکتبال خدمت کنم. از خانواده بسکتبال هستم ، طی این سال ها ، به عنوان بازیکن ، مربی ، سرپرست و... در این رشته فعالیت کرده ام و حالا تمام سعیم بر این است که همه انرژی ام را در سمت دبیری فدراسیون به کار بندم تا عملکرد خوبی داشته باشم و به طور شایسته ،مجری سیاست های فدراسیون باشم . کار بسیار سختی در پیش است، اما در این مدتی که ریاست هیئت بسکتبال استان تهران را بر عهده داشتم ، توانستم تجربه خوبی کسب کنم.

* هنوز فرصت گفت‌وگو و ارائه برنامه هایم را به ریاست فدراسیون نداشته ام و پس از مشخص شدن این برنامه‌ها می‌توانم در مورد آن حرف بزنم. البته این برنامه‌ها در ادامه برنامه‌های قبلی فدراسیون بسکتبال خواهد بود. قطعا توقع از بنده به عنوان یک خانم در بسکتبال این است که نگاه فراجنسیتی داشته باشم و برای اعتلای بسکتبال آقایان و بانوان به یک اندازه تلاش کنم که شک نداشته باشید که این کار را خواهم کرد .

*خوشبختانه نگاه فدراسیون ، به بسکتبال بانوان بسیار ویژه است ومن هم سعی خواهم کرد ادامه دهنده راه دوستان باشم .

*من شاگرد خانم دکتر فریده شجاعی هستم و خواهم بود و ایشان پیشکسوت ما هستند ، اما این که می گویند پیشنهاد انتصاب بنده از سوی ایشان بوده را نمی دانم ، چون آقای طباطبایی خودشان در این مورد با من صحبت کردند . خانم شجاعی در دوران حضورشان در فدراسیون بسیار موفق عمل کرده اند و سعی می کنم در این مسئولیت سنگینی که بر دوشم گذاشته شده است از تجربیات ایشان و همه پیشکسوتان استفاده کنم .

*آقای دکتر طباطبایی لطف کردند واجازه دادند تا با حفظ سمت در هیئت بسکتبال تهران هم مشغول به کار باشم .

*فکر می کنم بزرگترین کاستی فعلی بسکتبال کشورمان ، کمبود منابع سخت افزاری است که باید برای برطرف کردن آن تلاش ویژه ای به کار ببندیم.


مطالب مرتبط

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار