PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دفتر مرکزی دنتسو، آژانس بازاریابی رقابتهای توکیو 2020 روز گذشته به دلیل تهدید به بمب‌گذاری مجبور به تخلیه شد. گارد امنیت در پاسخ به این اتفاق، ساختمان را در ناحیه شیودوم محاصره کرد. Kyodo  در این خصوص گزارش کرد تهدید به این صورت بوده که "یک بمب صبح فردا منفجر می‌شود.
- تیم گل‌گهر سیرجان که اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده، روز چهارشنبه این هفته در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس می‌رود. این بازی بدون حضور تماشاگر و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد اما مکان برگزاری آن هنوز مشخص نیست.
- هادی رضایی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک جزئیات چگونگی برگزاری اردوها و تمرینات ملی پوشان این حوزه را تشریح کرد. وی گفت :  اردوهای غیرمتمرکز را در شهرهای سفید، باحضور افرادی که شانس مدال طلا دارند یا کسانی که مدال نقره و نزدیک به طلا هستند، برگزار خواهیم کرد.
- درآغاز هفته سی ام مسابقات فوتبال بوندس لیگای آلمان تیم فرایبورگ در زمین خود با تنها گل دقیقه 58 پیترسن یک بر صفر ازسد تیم گلادباخ گذشت.
- باشگاه فولاد خوزستان به دلیل بدهی به سیلوا سوارس، بازیکن برزیلی ازسوی فیفا از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.
- در جریان جلسه ویدیو کنفرانسی "چانگ وون چو» رئیس فدراسیون‌جهانی تکواندو و اعضای کمیته ورزشکاران WT که به ریاست "پاسکال ژنتیل" قهرمان شاخص فرانسه برگزار شد، راه های حمایت بیشتر از ورزشکاران تکواندو برای بازگشت به مسابقات ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
- به نوشته رسانه‌های اماراتی، ادامه فصل جاری مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های این کشور در صورت موافقت فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) لغو خواهد شد.
-  باشگاه وردربرمن آلمان «خوان مینا» پدیده 18 ساله تیم ملی جوانان اکوادور و آقای گل مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی را با عقد قراردادی یک ساله به خدمت گرفت.
-  سازمان لیگ حرفه‌ای فرانسه اعلام کرد پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال این کشور از تاریخ 19 خرداد باز می‌شود و باشگاه‌ها می توانند برای جذب بازیکن اقدام کنند.
- با توجه به شیوع ویروس کرونا، فدراسیون جهانی تکواندو قصد برگزاری دوره مربیگری سطح دو را به صورت آنلاین دارد و ایران در حال رایزنی برای دریافت میزبانی این دوره است. 
 - حسن یزدانی کشتی گیر پرافتخار کشورمان گفت :  اگر وزنم دوباره افزایش یابد در وزن‌های بالاتر کشتی خواهم گرفت و دوست دارم این را هم تجربه کنم اما در حال حاضر وزنم این اجازه را نمی‌دهد و 86 کیلوگرم خوب است . می خواهم تا المپیک 2024 کشتی بگیرم .
-  آندری شوچنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین قرارداد خود را 2 سال دیگر تمدید کرد تا هدایت این تیم را در جام جهانی 2022 قطر به عهده داشته باشد.
- مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران رسما اعلام کرد که ویلموتس مربی برکنار شده تیم ملی را مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به تیم ملی تحمیل کرده یود آن هم بر اساس پیشنهادِ «مرکز فرهنگی ایران - هلند»! 
- خلف، سرپرست مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام کرد متأسفانه پادوانی به خاطر خسارت جانی شکایت جدیدی را برای گرفتن غرامت میلیون دلاری در CAS طرح کرده است . پادوانی و وکیلش به این خاطر به CAS شکایت کرده‌اند که بتوانند حداقل به خاطر تأخیر 3 ماهه تا اعلام رأی این دادگاه، از استقلال سود روزشمار بگیرند! 
- لیگ فوتبال ویتنام روز جمعه با حضور انبوه تماشاگران و بدون رعایت فاصله اجتماعی از سر گرفته شد.
- پزشک پرسپولیس از دوری 6 ماهه محمد انصاری از فوتبال به دلیل پارگی رباط صلیبی خبر داد.قرار است اوایل تیرماه عمل جراحی روی پای او انجام شود و پس از آن طبق برنامه ویژه برای ریکاوری و بازگشت به میادین آماده خواهد شد.
- تیم استقلال قبل از بازی با فولاد 2 بازی تدارکاتی برابر  دو تیم خوشه طلایی ساوه و هوادار (سرخپوشان پاکدشت سابق)، برگزار خواهد کرد. آبی پوشان ابتدا روز 22 خرداد مقابل تیم خوشه طلایی و فردایش هم به مصاف تیم هوادار می‌رود. محسن عاشوری و رضا عنایتی مربیان تیمهای خوشه طلایی و هوادار محسوب می شوند.
- مقامات فوتبال ایتالیا اعلام کردند درصورتیکه تیمی در سری آ مثبت بودن تست کرونای بازیکن یا اعضای کادر تیم خود را مخفی کند، ازرقابت های لیگ اخراج می شود! 
- طبق گزارش مک لارن مبنی بر فساد در وزنه برداری، تاماش آیان رئیس برکنار شده این ورزش بیش از 600 هزار دلار پول نقدی به کنگره های انتخاباتی فدراسیون بین المللی وزنه برداری (IWF) برده و بخش عمده آن را برای خرید آرا صرف کرده است .
-  باشگاه استقلال با ارسال درخواست  به سازمان لیگ فوتسال، خواستار حضور در لیگ برتر این رشته شده و سازمان لیگ در حال بررسی درخواست آبی‌ پوشان پایتخت است.
-  کریستیانو رونالدو و خانواده اش جورجینا رودریگز جشن تولد سه سالگی دوقلوهایشان ایوا و ماتئو را برگزار کردند. ستاره پرتغالی و نامزدش جورجینا رودریگز برای این مراسم تصمیم گرفتند که جشنی با لباس های کارتونی برای اعضای خانواده برگزار کنند.
- روزنامه الاتحاد امارات از قول یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد در صورت لغو مسابقات لیگ در برخی کشورهای آسیایی، جدول رده‌بندی  پیش از نیمه تمام ماندن رقابتها را معیار انتخاب تیم‌ها برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا می‌داند. 
- باکمال تاسف و تاثر باخبر شدیم خانم صبا شایسته ، ملی‌پوش اسبق قایقرانی که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی دوحه قطر را نیز داشت، دارفانی را وداع گفت.روحش شاد و یادش گرامی باد.
- در ادامه هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال پرتغال، تیم ماریتیمو میزبان ویتوریا ستوبال بود که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو در این بازی نیمکت نشین بود.
- تیمهای باشگاهی غرب آسیا ازبرپایی بازیهای باقی مانده لیگ قهرمانان فوتبال قاره کهن به طور متمرکز در دوبی و دوحه مخالفت کردند و خواهان برگزاری مسابقات در کشوری بی طرف همچون اردن شدند.
- تست کرونای الکساندرآتاناسویچ بازیکن ملی پوش والیبال صربستان وباشگاه پروجیای ایتالیا مثبت اعلام شد.
- به دستور طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ، خانم شبنم کلاهی عضو سابق تیم ملی بانوان به عنوان سرپرست دبیرکلی این ورزش جانشین مسعود عماری شد.
- دربازیهای امشب هفته سی ام بوندس لیگای آلمان ، بایرن مونیخ در زمین له ورکوزن 4-2 پیروزشد. لایپزیگ و پادربورن یک بر یک شدند . ماینز با دوگل ازسد فرانکفورت گذشت ودیدار دوسلدورف با هافن هایم 2-2 به پایان رسید.درآخرین ساعات هم دورتموند با یک گل بر هرتابرلین غلبه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار