ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - May 22 2024
کد خبر: ۵۵۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سهم مطالبات فدراسیون فوتبال نزد فیفا در حال حاضر مبلغ چهار میلیون و هفتصد هزار دلار است و مبلغ دو میلیون دلار نیز در مراحل اداری قرار دارد تا مصوب شود.به غیر از موارد مذکور، مبلغ دو میلیون و دویست و پنجاه و چهار هزار دلار نیز سهم مطالبات باشگاه‌ها از فیفااست
- تیم های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن به طور مشترک قهرمان لیگ برتر شدند و تیم های پاس ناجا و دانشگاه آزاد اسلامی هم عنوان نایب قهرمان لیگ برتر را به خود اختصاص دادند. تیم مس کرمان هم در رده سوم قرار گرفت. در بخش بانوان هم تیم های فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن به طور مشترک قهرمان شدند، تیم اسپریچو عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و تیم داتیس هم سوم شد.
- پیر اولیویه بکرز ویجانت، یکی از اعضای بلندپایه کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد در صورتی که شیوع کرونا ادامه داشته باشد، تصمیم نهایی درباره برگزاری بازی‌های 2020 توکیو در بهار سال 2021 اتخاذ خواهد شد.حتی پیشنهاداتی درخصوص برگزاری این بازی‌ها پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر مطرح شده است.
- رقابت‌های لالیگای اسپانیا پس از 3 ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، از ساعت 00:30 بامداد روز جمعه 23 خرداد با دیدار سویا و رئال بتیس ازسرگرفته می‌شود.
-  داوید سیلوا، کاپیتن 34 ساله منچسترسیتی با پیشنهادی از تیم الدحیل قطر، رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مواجه شده است.سیلوا که از 10 سال قبل برای آبی‌های منچستر بازی می‌کند، تا تاریخ اول ژوئیه (11 تیر 99 ) با تیم انگلیسی قرارداد دارد.
- محمودزاده مدیر نقل و انتقالات فوتبال گفت :  از فیفا برای مدت زمان نقل و انتقالات تابستانی استعلام خواهیم کرد. در صورت تایید فیفا ممکن است مدت نقل و انتقالات تابستانی 12 تا 16 هفته اعلام شود. در فصول گذشته حداکثر زمان نقل و انتقالات تابستانی 12 هفته بود.
- احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال همراه با نصرالله عبداللهی پیشکسوت و مشاور مدیرعامل، از کلینیک پزشکی باشگاه استقلال دیدن کردند .
- تیم فوتبال پرسپولیس قرار است روز چهارشنبه در دومین بازی دوستانه به مصاف گل‌گهر سیرجان برود. همچنین شنیدیم هفته آینده بازیکنان پرسپولیس در سومین بازی دوستانه خود به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه خواهند رفت.
-  با شروع مجدد مسابقات فوتبال لالیگا از پنجشنبه هفته آینده، بازیهای این لیگ به احترام قربانیان ویروس کرونا با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.
- رسول‌پناه رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رادوشوویچ امروز مطالبات خود را گرفت تا دریافتی او به همان میزانی برسد که دیگر بازیکنان دریافت کرده بودند ؛ در مورد بشار رسن نیز هماهنگی‌ها در حال انجام است،او به تهران می‌آید و مطالبات او نیز آماده شده است.
- سلطانی‌فر ، وزیر وزرش و جوانان گفت : هدف‌ من از واگذاری استقلال و پرسپولیس، سیاسی‌کاری نیست. وزارتخانه‌ای که کار حاکمیت ورزش را بر عهده دارد، اگر قرار باشد در حوزه مدیریت برای چنین باشگاه‌هایی عادلانه عمل کند، دچار مشکل می‌شود. 
- لیگ فوتبال ایران دوباره  از روز 4 تیر و با بازی فولاد – استقلال  از سر گرفته می شود و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قراراست اسکوچیچ و اعضای کادر فنی تیم ملی از نزدیک نظاره گر این بازی باشند.
-  پیرو جلسه هم اندیشی کمیته لیگ برتر فوتسال کشور قراراست دور برگشت مرحله نیمه نهایی و دیدارهای رده سنی و فینال مسابقات فوتسال رده بانوان پس از اخذ مجوز های لازم به شرط انجام کلیه پروتکل های اعلام شده برگزارشود.
- طی نامه ای به دبیرخانه هیئت فوتبال استان تهران از  حبیب الله شیرازی خواسته شد که باید با پست ریاست هیئت فوتبال استان تهران خداحافظی کند. وی احتمالا با توجه به برخی مسائل موجود حتی کاندیدای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران نیز نخواهد بود.
- تیم فوتبال شاهین بوشهردر یک بازی دوستانه به مصاف تیم هوادار از لیگ دسته اول رفت که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
- تیم فوتبال سایپا پس از تساوی صفر بر صفر با پرسپولیس قرار است در پایان هفته جاری یک بازی دوستانه دیگر هم مقابل نساجی قائمشهر برگزارکند.
- محسن کریمی مهاجم استقلال پس از رهایی از مصدومیت در تمرین امروز استقلال حضور یافت  و به صورت جداگانه زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.
- علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس گفت : تا 12 تیر ماه دروازه بان این تیم هستم وبلافاصله باید به بلژیک بروم چراکه تیم آینده ام بازی فینال جام حذفی را در پیش دارد و این بازی خیلی برایشان مهم است. اگر کرونا نبود شاید الان بازی های ما تمام می‌شد و من هم در بلژیک حضور داشتم.
- با انتصاب احمد مددی به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه طی مراسمی از زحمات سعید رمضانی در این سمت تشکر کرد. رمضانی کماکان سرپرست تیم استقلال است.
- مانی پاکیائو، قهرمان و اسطوره بوکس کشور فیلیپین برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نامزد شده است.پاکیائو که در سال 2009 به عضویت مجلس نمایندگان فیلیپین درآمد  در سال 2016 نیز با کسب بیش از 16 میلیون رأی عضو مجلس سنای کشورش شده بود.
- «رحیم استرلینگ» در مصاحبه‌ با تلویزیون انگلیس گفت: نژاد‌پرستی، تنها معضل بزرگ دنیای کنونی است. این اتقاق قرن‌ها و سال‌هاست که رخ می دهد و مردم خسته هستند. آنها  می‌خواهند تغییر ببینند. می بینم که عده زیادی در شبکه ‌های مجازی از این حرکت حمایت می کنند.
- در چارچوب تکریم از پیشکسوتان و زحمتکشان در باشگاه استقلال، امروز دوشنبه احمد سعادتمند با حضور در منزل محمد صلاحی، از او تقدیر به عمل آورد. صلاحی سابقه هدایت تیم استقلال و رده‌های پایه این باشگاه را دارد.
- مسابقات جهانی کیک‌ بوکسینگ واکو در رده های سنی پایه، نوجوانان و جوانان طی روزهای 13 الی 22 نوامبر 2020 (آبان 99) به میزبانی صربستان- بلگراد برگزار خواهد شد.
- عده ای  با اعتراض شدید به مسئولان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای به‌خاطر حمایت از حضور زنان در رشته‌های زورخانه‌ای، نسبت به هرگونه برنامه‌ریزی برای حضور زنان در این رشته کهن که ریشه در فرهنگ و آیین این مرز و بوم دارد، هشدار دادند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
قبلا بسته های صوتی رو قبل خیلی زود میزاشتین الان چرا دیر میزارین..
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار