PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
کیهان ورزشی-
دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر یک بخش بسیار جذاب و دیدنی داشت. بخشی که مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال و امضاء کننده قرارداد بی سابقه! با ویلموتس سرمربی پروازیِ یورو بگیر تیم ملی فوتبال میهمان آن بود. در هفته گذشته و پس از آنکه رئیس سابق فدراسیون فوتبال،در مصاحبه با یکی از بخشهای خبری توپ انتخاب ویلموتس را به زمین وزارت ورزش و جوانان انداخت، علاوه بر سخنان معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه مبنی بر رد این ادعا واکنشهای دیگری را هم کارشناسان ورزشی از خود نشان دادند.
اما دیشب و در برنامه فوتبال برتر وقتی محمد حسین میثاقی اصل قرارداد و بندهای آن را برای بررسی و پاسخگوئی به نمایش گذاشت، از همان ابتدا تاج مطابق معمول وسیاست همیشگی خود سعی بر به حاشیه کشاندن موضوع با استفاده از نام کی روش و عملکرد اون داشت‌ که هدایت مصاحبه توسط مجری برنامه یعنی میثاقی این حربه تاج را خنثی کرد. طرح موضوعاتی مثل چرائی سفر یک نفره تاج بدون مترجم به هلند و حضور برخی افراد از جمله"ب،ز" هنگام‌ عقد قرارداد در سفارت ایران برای تنظیم و نهائی کردن قرار داد با ویلموتس و ادعای این مربی بلژیکی مدتی بعد از امضاء قرارداد در تهران مبنی بر اضافه شدن بند سه ماهه در خصوص پرداخت حقوق، تاج را دچار نوعی سرگردونی کرد.
اما این پایان ماجرای دست پاچگی تاج در پاسخ به ابهامات قراردادِ با ولیموتس نبود، ماجرا آنجا جالب شد که رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای فرار از پاسخگویی به این ابهامات دست به دامن مجری سابق برنامه نود شد و میثاقی هم در پاسخ گفت "شما قبل برنامه و در استودیو چیز دیگری میگفتید".این بخش زمانی جالب تر شد که میثاقی از عنوان"سپر رسانه ای" فدراسیون فوتبال در زمان مدیریتش نام برد، سپری که سالها مورد اطمینان فدراسیون نشینها بودند. همان سپری که بعد از روی کارآمدن دادکان در فدراسیون فوتبال حقوق ماهیانه شان قطع شد! همان سپری که مدعی هستند فوتبال در چنگشان هست.اما با صحبتهای دیشب " پوشالی بودن" این سپر ثابت شد و این سپر یا‌ تیم رسانه ای از دیشب سرگردانِ چگونگی پرداختن به این موضوع هستند، به تعبیری کاسه" چه کنم چه کنم" دست گرفته اند.
باید مسئولان به این درک برسن که مردم "سره از نا سره" تشخیص میدهند و توسل به حربه های تکراری برایشان قابل قبول نیست.
کلام آخر اینکه باید دستگاههای نظارتی به مسئله حیف و میل میلیاردها تومان بیت المال در پرونده ولیموتس و دیگر پرونده های مشابه در ورزش ورود کرده و مسببان آن را مجازات کنند و رسانه ها و صاحبان قلم هم رسالت اصلی خود را در قبال هیچ چیزی نفروشند تا شرمنده مردم نشوند.
*حسن علیرضائی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار