PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان به پیروزی دست یافت. تک گل شاگردان نکونام را حسن‌ بیت سعید به ثمر رساند.
- تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک عصر روز چهارشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.
- علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری گفت : تیم‌ها می‌توانند در سه فرصت تعویضی از بازی مجموعا 5 تعویض را طبق اطلاعیه های آموزشی فیفا انجام دهند.
- باشگاه رئال مادرید اعلام کرد، چنانچه قانون 30 درصد حضور تماشاگران در ادامه لیگ تصویب شود، به هیچ وجه اجازه ورود هواداران به ورزشگاه آلفردو دی استفانو را نخواهد داد.
- در دیدار امشب بایرن با فرانکفورت درجریان بازیهای جام حذفی آلمان، تیم فرانکفورت با این جمله نقش بسته بر روی آن "زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد" به مصاف تیم مونیخی  رفت.
- وزیر ورزش و جوانان به پاس رفتار پهلوانانه و کمک مومنانه به هموطنان آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا با اهدا لوح تقدیر از سید جلال حسینی،حسن رحیمی،کمیل قاسمی، سید هادی طباطبایی،مصطفی حسین خانی ،سجاد گنج زاده، حمیده عباسعلی در هفته پهلوانی  قدردانی کرد.
- اعضای تیم ‎فوتبال ‎زنان چلسی بعد از اینکه به عنوان قهرمان فصل نیمه‌تمام انگلیس معرفی شدند تصمیم گرفتند جایزه نقدی خود را به سازمانی بدهند که با ‎خشونت خانگی علیه کودکان و زنان مبارزه می‌کند.
- تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک عصر امروز (چهارشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه بانتیجه 2 بر صفر به سود نفت مسجدسلیمان  به پایان رسید.
- رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اعلام کرد کسانی که می‌گویند فوتبال تعطیل شود، فوتبالی نیستند ؛ 20، 25 سال از زندگی ما فوتبال بوده و اگر فوتبال نباشد ما نمی‌توانیم .
- سهرابی رئیس دپارتمان داوران گفت با توجه به شرایط حال حاضر و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داوران پشت دروازه در مسابقات لیگ برتر را حذف کردیم.
- حمید سوریان به عنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی ایران برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی معرفی شد.
- دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. سیامک نعمتی روی پاس امید عالیشاه گل پرسپولیس را در دقیقه 7 به ثمر رساند.
- بانوان داور دو و میدانی با توجه به در پیش بودن رقابتها در سال جاری، ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در محل فدراسیون، با پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون گفت‌وگو وتبادل نظر داشتند. 
- طبق اعلام سازمان لیگ تمام استادیوم ها باید مجهز به تونل ضدعفونی شوند تا اعضای دو تیم میهمان و میزبان و البته تیم داوری قبل از شروع بازی ها از آن عبور کنند.
- ازسوی کمیته برگزاری مسابقات لیگ ، هفته های بیست و هفتم تا بیست و نهم لیگ دسته یک و مسابقه معوقه از هفته بیست و چهارم اعلام شد.
- فیفا تا ماه اکتبر، پنجره نقل و انتقالات بازیکنان را باز گذاشته است اما شرط مهم برای نقل و انتقالات بازیکنان این است که فصل مسابقات تمام شده باشد. فصل یا مانند لیگ فرانسه و هلند نیمه تمام و خاتمه یافته تلقی شده یا مانند بوندسلیگا ادامه و به اتمام برسد.
-  طبق اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا، در دیدارهای کوپا ایتالیا وقت اضافی وجود نخواهد داشت و در صورت تساوی دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت، کار به ضربات پنالتی خواهد کشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار