PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۵۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم فوتبال پارتیزان بلگراد در دیدار دیشب نیمه نهایی جام حذفی صربستان، بدون رعایت فاصله اجتماعی بازیکنان و هوادارانش مقابل ستاره سرخ به پیروزی رسید و به فینال  راه یافت.
- پرسپولیسی‌ها پس از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، پاداش خوبی از AFC دریافت کردنداما پس از گذشت دو سال، برخی از بازیکنان این تیم هنوز پول خود را کامل نگرفتند و این موضوع باعث ناراحتی آن‌ها شده است!
- باشگاه یوپن بلژیک اعلام کرد، قرارداد قرضی سعید عزت اللهی و امید ابراهیمی، دو هافبک ایرانی این تیم به پایان رسیده است و با تشکر از آنها، از جدایی ملی‌پوشان ایرانی خود خبر داد.
- فدراسیون فوتبال آمریکا رسما اعلام کرد، لیگ فوتبال این کشور (MLS) از ۸ جولای از سر گرفته خواهد شد.
- بشار رسن  پس از بازگشت به تهران بلافاصله در آزمایش تشخیص کووید 19 شرکت کرد. جواب آزمایش این هافبک عراقی منفی است و او مشکلی برای حضور در تمرینات سرخپوشان ندارد.
- نیلسون کوریا، دروازه بان سابق و‌ برزیلی پرسپولیس که پس از حضور چند ساله در این تیم در نیم فصل ٩٤-٩٣ از این تیم جدا شد، برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرد و حالا اگر پرسپولیس تا شش روز دیگر مطالبات او را ندهد، احتمال دارد، با کسر امتیاز روبرو شود.
- تیم استقلال چهار روز فرصت دارد تا مطالبات بویان نایدنوف هافبک سابق مقدونیه ای خود را پرداخت کند. از همین رو مطالبات 310 هزار دلاری این بازیکن به دردسر تازه  برای استقلال تبدیل شده است.
- تیم فوتبال استقلال  در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در دیداری دوستانه به مصاف تیم  خوشه طلایی ساوه رفت که این مسابقه در پایان با نتیجه  2 بر 2 به به پایان رسید.گل های  استقلال را آرش رضاوند و  وریا غفوری  به ثمر رساندند و برای خوشه طلایی محمد خلیلی 2 گل در دقایق پایان به ثمر رساند.
- لبرون جیمز اسطوره بسکتبال آمریکا از ایجاد یک کمپین برای متحد شدن سیاه پوستان این کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
- تیم ملی فوتبال ایران در جدید‌ترین رنکینگ فیفا، جایگاه خود را به عنوان تیم 33 جهان و دوم آسیا حفظ کرد.
- جیانی اینفانتینو،رئیس فیفا با ارسال پیامی به فدراسیون فوتبال کشورمان ضایعه درگذشت زنده یاد پرویز ابوطالب را تسلیت گفت.
- به نقل از اسپورت، مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های اروپا در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد، در صورت هر گونه رخ داد احتمالی فرانکفورت به عنوان جایگزین معرفی می شود.
- تیم فوتبال بایرن مونیخ با صعود به فینال جام حذفی یک رکورد خاص را به نام خود به ثبت رساند. این تیم تاکنون توانسته 24 بار به فینال جام حذفی راه پیدا کند این درحالی است که نزدیک‌ترین تیم به آن‌ها شالکه است که تنها 12 بار به فینال راه پیدا کرده است.
- ایوان پریشیچ، هافبک کروات بایرن مونیخ هم به یک رکورد خاص دست پیدا کرد. او تنها بازیکنی است که با پیراهن سه تیم مختلف (دورتموند، ولفسبورگ و حالا بایرن)حضور در فینال جام حذفی آلمان را تجربه می‌کند.
- طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، در دیدارهای مرحله گروهیحججوقت اضافه‌ وجود نخواهد داشت و در صورت تساوی دو تیم د.ر  مجوع دو بازی رفت و برگشت، شاهد ضربات پنالتی خواهیم بود.این دیدارها ساعت 21 به وقت محلی (۲۳:۳۰ به وقت ایران) در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد.
- دیدار فینال جام حذفی آلمان ، روز شنبه 14 تیر در ورزشگاه المپیک برلین بین تیم‌های بایرن مونیخ - لورکوزن برگزار می‌شود.
- دو تیم فوتبال نساجی مازندران و سایپا عصر امروز در دیدار تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل تیم فوتبال سایپا را خالد شفیعی به ثمر رساند و تک گل نساجی را حامد شیری  وارد دروازه سایپا کرد.
- دله آلی به دلیل انتشار پستی درباره ویروس کرونا و مسخره کردن این ویروس در فضای مجازی، یک جلسه از همراهی تاتنهام محروم شد و بازی هفته آینده این تیم مقابل منچستریونایتد را ازدست داد.
- طی حکمی از سوی مزدا صوفی جاسم ویشگاهی به عضویت هیات رئیسه  کاراته استان گیلان در آمد.ویشگاهی از قهرمانان به نام کاراته کشورمان است که چندین مدال جهانی و آسیایی را در کارنامه اش دارد.
- علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری گفت تیم‌ها می‌توانند در سه فرصت تعویضی از بازی مجموعا 5 تعویض را طبق اطلاعیه‌های آموزشی  انجام دهند. همچنین با توجه به شرایط حال و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داوران پشت دروازه در مسابقات لیگ برتر را حذف کردیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار