PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- علی نیکبخت، بازیکن سابق تیم‌های صنعت نفت، فولاد گستر و نساجی به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت .
-  فدراسیون فوتبال شایعات منتشره پیرامون ارسال نامه جمعی از اعضای هیات رییسه به AFC درباره علی کفاشیان را تکذیب کرد.
- ای اف سی که در تلاش بود تا مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیارا با دومین تغییر زمانی در مرداد ماه امسال برگزار کند، طی نامه ای از فدراسیون‌های عضو درخواست کرد تا نظر خود را درباره تاریخ پیشنهادی جدید یعنی از 4 تا 15 نوامبر 2020 (آبانماه) اعلام کنند.
- دکتر هانس ویلهلم مولر وهلفارث که بازیکنان بایرن او را «مول» می‌نامند پس از 40 سال همکاری نزدیک تصمیم دارداز این باشگاه جدا شود.
- با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، کمپانی کوکا کولا به عنوان اسپانسر رقابت‌های کوپا ایتالیا معرفی شد. همکاری این شرکت با این فدراسیون، از فینال فصل جاری -که قرار است 17 ژوئن (28 خرداد) برگزار شود- آغاز خواهد شد و از این پس نام این رقابت‌ها به «کوپا ایتالیا کوکاکولا» تغییر خواهد کرد.
- برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال تنظیم نامه و جمع کردن امضا علیه علی کفاشیان و ارسال آن به AFC هستند، تا از حضور او به‌ عنوان سرپرست فدراسیون ممانعت کنند. آنها اعتقاد دارند، کفاشیان نباید سرپرست فدراسیون شود!
- گاردین اعلام کرد، با شروع رقابت های لیگ برتر انگلیس، نام هیچ بازیکنی پشت لباسش درج نخواهد شد و جمله "Black lives matter" (زندگی سیاهپوستان مهم است) جایگزین آن می شود.
- باشگاه لیورپول انگلیس پیشتاز لیگ برتر در دیداری دوستانه با نتیجه 6-0 از سد تیم بلکبرن گذشت.
- یک رسانه بلژیکی "رائول" بازیکن باشگاه رئال مادرید را رقیب جدید "ویلموتس" سرمربی سابق ایران برای هدایت تیم شالکه آلمان معرفی کرد.
-  استقلال تهران در تاریخ های 28 و 29 خردادماه دردو بازی تدارکاتی به مصاف تیمهای پیکان و رایکای بابل خواهد رفت. همچنین پیش از این با تصمیم مجیدی بازیکنان استقلال امروز و فردا دو دیدار دوستانه را پشت سر خواهند گذاشت.
- بازیهای فصل نیمه تمام لالیگای اسپانیا از پنج شنبه شب گذشته با دیدار سویا با بتیس آغاز شد که در این بازی تیم سویا در خانه خود دو بر صفر از سد بتیس گذشت . جمعه شب نیز شاهد دو مسابقه از هفته 28 بین تیمهای گرانادا با ختافه و والنسیا با له وانته بودیم . فردا شب بارسلونا در زمین مایورکا به میدان می رود و 24 ساعت بعد  رئال مادرید میزبان تیم ایبار خواهدبود.
-  بندهای مالی مندرج در قرارداد استوکس نشان می دهد در صورت عدم پرداخت دستمزد ماهیانه این بازیکن به ضرر پرسپولیس خواهد بود و تمام نکات مربوط به غیبت این بازیکن را در تمرینات و بازی‌های رسمی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تحت الشعاع قرار می‌دهد.
-  نهاد بین‌المللی المپیک یک بسته مالی حمایتی 12 میلیون دلاری برای کمیته‌های ملی المپیک در نظر گرفته است که از طریق 5 نهاد قاره‌ایِ آنوک در اقصی نقاط جهان و در بین 206 کمیته ملی المپیک توزیع خواهد شد. 
- با مسابقه یوونتوس با آس میلان مرحله نیمه نهایی فوتبال جام حذفی ایتالیا آغاز شد و دردیگر بازی این مرحله  تیم ناپولی در شهر ناپل سفره میزبانی را برای تیم اینترمیلان پهن خواهد کرد . برنده این دو مسابقه روز چهارشنبه این هفته برای برپایی دیدار فینال به مصاف هم خواهند رفت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار