PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۵۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
سرمربی یوونتوس بعد از تساوی مقابل میلان، گفت: در 30 دقیقه ابتدایی بازی مقابل روسونری عملکرد رضایت بخشی داشتیم.
کیهان ورزشی- 

شب گذشته از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، یوونتوس در تورین میزبان میلان بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار رفت قبل از شیوع ویروس کرونا در سن سیرو با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود و بانوی پیر ایتالیا موفق شد به لطف گل زده در خانه حریف راهی فینال جام حذفی ایتالیا شود.

مائوریستو ساری بعد از تساوی و صعود به فینال، گفت: این واضح است بعد از 3 ماه توقف بازی ها، بازگشت به ورزشگاه احساس به ما داد هرچند هواداران در این بازی حضور نداشتند. واقعا از عملکرد تیم در 30 دقیقه ابتدایی رضایت دارم. قبل از اخراج بازیکن میلان ما خیلی خوب سوار بر بازی بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

وی افزود: بعد از نیمه اول تحرکات خود را کندتر کردیم و تمرکز خود را روی بازی فردی گذاشتیم. اما این نوع بازی در ورزشگاه خالی خطرناک است. در 30 دقیقه ابتدایی بازی خوب بودیم ولی در ادامه نتوانستیم عملکرد مطلوب را داشته باشیم. در این بازی از ترس مصدومیت داگاس کاستا را تعویض کردم. رونالدو هم از من خواسته بود تا در میانه زمین بازی کند به همین خاطر او در نوک خط حمله نبود ولی در این بازی خوش شانس نبود تا گلزنی کند.
برچسب ها: ساری ، یوونتوس ، میلان ، رونالدو
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار