PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۵۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور گفت: در نحوه انتخاب و انعقاد قرارداد آقای ویلموتس، ابهاماتی وجود دارد که با صدور ابلاغ بازرسی، موضوع به صورت خارج از نوبت در دست بررسی است.
کیهان ورزشی-

طاهری جعفری بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به انتقاد‌ها از انتخاب و قرارداد سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان اظهار داشت: در نحوه انتخاب و انعقاد قرارداد آقای ویلموتس، ابهاماتی وجود دارد که با صدور ابلاغ بازرسی، موضوع به صورت خارج از نوبت در دست بررسی است.

وی افزود: موضوع انتخاب این سرمربی در حالی که پیشنهاد‌های دیگری با مبالغ کمتر در شرایط مشابه وجود داشته یکی از موضوعات مورد ابهام است که در حال بررسی و اخذ توضیحات مسئولین مربوط در فدراسیون فوتبال هستیم.
برچسب ها: مارک ویلموتس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانبانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
سازمان بازرسی کل کشور به داستان قرارداد ترکمانچای ویلموتس ورود کرده است.سووال اینجاست که جناب سازمان بازرسی کشور را زودتر ورود نکرد؟ اگر کیهان ورزشی تیتر طبری ها در ورزش را روی جلدش نمی زد شما از داستان ویلموتس خبردار می شدید؟قرارداد ترکمانچای این آقای بلژیکی باید مو به مو زیرذره بین قضات عالی کشور برود تا مشخص شود که ویلموتس توسط کدام افراد توانسته بندهای قراردادش را به فدراسیون فوتبال تحمیل کند. چرا یک مشت اجنبی پرست باید بر فوتبال کشور حکومت کنند و به اجنبی پول هنگفت دهند درحالی که مردم شریف ایران تاخرخره درگیر معضلات اقتصادی اند.سازمان بازرسی کشور باید از افرادی که قرارداد با ویلموتس بسته اند بازجویی کند تا تکلیف فساد در فوتبال روشن شود.قبل از انقلاب هم مربی خارجی به ایران می آمد اما کجا به پایشان پول می ریختند و قرارداد ترکمانچای برایش می بستند .همین دو دهه گذشته کجا روسای فدراسیون اجازه داشتند پول یامفت به مربی خارجی بدهند.آدم به این آقایون فدراسیون فوتبال شک می کند نکند آنها کارهای دیگری هم برای اجنبی ها انجام می دهند!!! و خدای ناکرده نکند به فکر خیانت به فوتبال و مملکت هستند.جلد این هفته تان هم جالب بود و ما که خارج از کشور هستیم از دیدن جلدتون روحیه گرفتیم.امیدوارم فساد در فوتبال و ورزش ابران ریشه کن شود و افراد بی لیاقت که در راس ورزش هستند برای همیشه از حضور در ورزش محروم شوند.نهادهای بالاتر لازم است در مورد فساد در ورزش حساسیت بیشتری خرج کنند.مردم ایران مظلوم اند و بزرگترین تفریح شان همین فوتبال است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار