PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۵۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که آخرین تمرین خود را پیش از سفر به بلژیک همراه با هم تیمی‌هایش درورزشگاه شهیدکاظمی انجام داد، بدون خداحافظی محل تمرین را ترک کرد. 
- زیدان مربی رئال مادرید  پیش از مسابقه مقابل ایبار گفت بازی بدون حضور تماشاگران را دوست ندارم اما چیزی که به ما گفتند را پذیرفتیم ، هازارد و آسنسیو آماده بازی مقابل ایبار هستند . در طول قرنطینه فهمیدم آشپزی من فاجعه است!
- در جلسه تمرینی امروز صبح تیم استقلال تهران داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و رضا آذری به دلیل مصدومیت غایب بودند و روزبه چشمی هم با اجازه کادرفنی در این جلسه تمرینی حضور نداشت.
-  علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش باشگاه پرسپولیس با حضور در فدراسیون فوتبال قبل از سفر به بلژیک تندیس نقره ای بهترین بازیکن فوتبال آسیا را دریافت کرد.
- فیفا در اطلاعیه‌ای رسمی، به کشورهای عضو خود اجازه داده تا ثبت نام بازیکنان برای فصل 2021-2020 را زودتر از پایان فصل 2020-2019 انجام دهند.همچنین فیفا به بازیکنان اجازه داده تا در مقطع کنونی، بتوانند در یک فصل برای 3 باشگاه به میدان بروند.
- درجریان مسابقه یوونتوس با آس میلان درمرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا رونالدو فوق ستاره پرتغالی یووه یک پنالتی تیمش را دردقیقه 17 هدر داد.
- تیم یوونتوس با تساوی بدون گل در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل آس میلان به لطف نتیجه یک بر یک مسابقه رفت با امتیاز گل زده درخانه حریف به مسابقه فینال جام حذفی ایتالیا راه یافت . آنته ربیچ ازمیلان در دقیقه 17 اخراج شد.
- دربازیهای شروع دوباره لالیگای اسپانیا والنسیا و له وانته یک بر یک شدند ، گرانادا هم دو بر یک ختافه را برد . ویارئال و اسپانیول به ترتیب یک برصفر و دو بر صفر از کنار سلتا و آلاوز عبور کردند و در آخرین بازی امشب بارسلونا  با چهارگل مایورکا  را شکست داد.
- درادامه دیدارهای هفته اخیر بوندس لیگا دورتموند با گل دیرهنگام دوسلدورف را شکست داد.لایپزیگ در زمین هافن هایم دو بر صفر به برتری رسید و بایرن مونیخ برای تثبیت صدرنشینی به تلافی شکست دوبرصفر بازی رفت دو بر یک خودرا به گلادباخ تحمیل کرد.فرانکفورت 4-1 هرتا را برد ، وردربرمن پنج بر یک از سد پادربورن گذشت . کلن دوبریک به اونیون برلین باخت و دیدار وولفسبورگ و فرایبورگ دو بر دو شد.
- محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال خبرداد در اساسنامه جدید، ارکان قضایی مثل کمیته استیناف در مجمع انتخاب خواهند شد و دیگر انتصابی در کار نخواهد بود ؛ همچنین با اصلاح اساسنامه، میزان حضور افراد و مدیران ورزشی در مدیریت فدراسیون بیشتر می شود .
- رضا آذری بازیکن استقلال که در جریان دیدار تیمش و هوادار از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود امروز از پای مصدوم خود عکس گرفت و متوجه شد که رباط صلیبی‌اش دچار آسیب دیدگی شده است.
- احمد فیض کریملو، بازیکن سابق تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران با نظر محمود فکری به کادر فنی نساجی مازندران اضافه شد.
-  رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد  با هماهنگی‌های صورت گرفته این هفته داوران و ناظران توسط ایفمارک در هر استان فراخوانده شده و تست‌های مربوط به کرونا را انجام خواهند داد.
- باشگاه منچستر یونایتد انگلیس دیروز در یک بازی دوستانه در اولدترافورد به مصاف تیم دسته اولی وست‌برومویچ رفت و در دو مسابقه با دو ترکیب متفاوت ، علی‌رغم شکست 2-1  در بازی اول موفق شد در بازی دوم با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
- جین بوتز، سنگربان تیم ماسکرون با عقد قراردادی 4 ساله به تیم آنتورپ بلژیک پیوست تا رقیب بیرانوند در درون دروازه این تیم شود.
- در هفته بیست و ششم لیگ پرتغال تیم ریو آوه با تنها گل مهدی طارمی ازروی نقطه پنالتی تیم موریرنزه را مغلوب کرد.
- باکمال تاسف و تاثر مطلع شدیم  محمد رضا لویی مقدم سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان و از مربیان و داوران بین المللی جودوی ایران، در غم از دست دادن پدر بزرگوار خود به سوگ نشسته است.  این مصیبت را به خانواده لویی مقدم تسلیت می گوییم.
- همچنین با خبر شدیم امیر احتشام زاده  پدر تنیس روی میز ایران نیز درغم ازدست دادن خواهر گرامی خود سوگوار شد مصیبت درگذشت آن مرحومه را  به خاندان  احتشام زاده ، امیراحتشام زاده و مجید احتشام زاده تسلیت می گوییم .
- چهارشنبه این هفته بازی فینال جام حذفی ایتالیا بین تیمهای ناپولی و یوونتوس برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها