PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۵۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
کیهان ورزشی -

در خصوص اتهامات دو روزنامه / مسئولان مهرام می خواهند شکایت کنند

این روزها که بحث تغییر در کادر فنی تیم ملی  بسکتبال بیشتر از هرزمان دیگری شنیده می شود ، حواشی بسیاری به راه افتاده و برخی از رسانه ها سعی در حمایت همه جانبه از مهران شاهین طبع دارند .

روزنامه شرق نوشت :«طباطبایی در حالی سربسته از تصمیم‌گیری‌های جدید در مورد تیم ملی بسکتبال حرف می‌زند که شایعاتی هم درخصوص چرایی این موضوع به گوش می‌رسد. گفته می‌شود از آنجا که فدراسیون بسکتبال با کمبود بودجه روبه‌روست، رایزنی‌های باشگاه مهرام که باشگاه متمولی است، در این میان برای قطع همکاری با شاهین‌طبع و روی‌کارآمدن مربی خودش بی‌تأثیر نیست و ...»

روزنامه خبر ورزشی هم که جزو حامیان اصلی مهران شاهین طبع به شمار می رود و مواضعی مشترک با روزنامه شرق دارد نوشت : «شایعاتی به گوش می‌رسد که فدراسیون با کمبود بودجه روبروست و رایزنی‌های یک باشگاه در این میان برای قطع همکاری با شاهین طبع و روی کارآمدن مربی خودش بی تاثیر نیست». در این میان خبرورزشی به سراغ رامین طهماسبی، کارشناس بسکتبال  رفت تا حسابی برای سرمربی تیم ملی سنگ تمام بگذارد .این کارشناس گفت : «شاهین طبع بدون حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی سهمیه جام جهانی گرفت، جایی که در تمامی افتخارات ما این دو حضور داشتند. بعد از آن هم در چین کادر فنی از سرمربی و فرزاد کوهیان گرفته تا آنالیزور وبدنسازش کار بزرگی کردند و بازی‌های جسورانه‌ای مقابل پورتوریکو و اسپانیا انجام دادند. نمی‌دانم فدراسیون بر چه اساسی این حرف‌ها را زده است. شنیده ام مدیر یک باشگاه در این صحبت‌ها دخیل هستند. من با تمامی مربیان ایران کارکرده ام کسی به اندازه مهران شاهین طبع نمی‌تواند این بازیکنان را مدیریت کند. فدراسیون نشین‌ها از نظر فنی و تجربه کوچکتر از مهران شاهین طبع و کوهیان هستند. به نظرم باید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در این کار دخالت کنند. شاهین طبع مربی ای است که با قلبش کار می‌کند و بیشترین افتخارات را برای ما رقم زده است. شاهین طبع، کروش بسکتبال است. فدراسیون فوتبال وقتی کروش را عوض کرد بدترین ضربه را خورد. شاهین طبع ایران را تاریخ ساز کرد. »

بعد از چاپ مطالب بالا و حواشی پدیدآمده ، مسعود قاسمی، مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد حواشی رخ داده در مورد نیمکت تیم‌ملی بسکتبال اظهار داشت: «اصلا جای نگرانی نیست. تنها بحث پایان قرارداد سرمربی است و در این مورد هم کمیته فنی و شخص رئیس فدراسیون کارها را انجام می‌دهند. تمام موارد در کمیته فنی بحث و بررسی می‌شود و طباطبایی هم خودش در این مورد صحبت‌های لازم را انجام داده است».وی در مورد اینکه برخی از رسانه‌ها عنوان کرده اند یک باشگاه خصوصی به دنبال برکناری شاهین‌طبع است، گفت: ما این موضوع را اصلا تایید نکرده و به این موارد هم توجه نمی‌کنیم.

مسئولان باشگاه مهرام در تماسی که با کیهان ورزشی داشتند ، اظهار کردند که پیگیر اتهامات وارد شده به این باشگاه هستند و به زودی از مدیران مسئول این دو روزنامه شکایت خواهند کرد . آن ها اعلام کردند که به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد و از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهند کرد .

* کامران خطیبی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بسكتباليت قديمي
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
0
خداي ناكرده قصد جسارت ندارم ولي بعضي خبرنگاران با زيرپاگذاشتن موازين اخلاقي فاجعه هايي اسف بار به بار مي آورند . بايد ديد صرفه كدام طرف بيشتر است.
ممنون از آقاي كامران خطيبي
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار