PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

-  حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فوتبال اعلام کرد: هرگونه مصاحبه تحریک آمیز و طرح مطالب کذب و خلاف واقع درباره انجام مسابقات یا تحریک بر عدم شرکت، مطابق مقررات انضباطی مصوب سال 1397، تخلف انضباطی محسوب و محرومیت شخص خاطی را در پی خواهد داشت.
-  کلیات طرح اشتغال قهرمانان ورزشی تصویب شد، برای این طرح حدود 200 میلیارد تومان پیش بینی شده است که حدود 5 هزار قهرمان ورزشی کشور شاغل خواهند شد.
-  مهدی، سرپرست مسابقات سازمان لیگ گفت با برخی از نفرات این باشگاه ها به صورت تلفنی صحبت کردم که همگی انتشار متن چنین نامه ای را تکذیب کردند.  مسابقات لیگ برتر طبق برنامه اعلام شده قبلی و براساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.
-  بعد از بررسی مستندات تخلفات صورت گرفته در معرفی و عقد قرارداد با مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی توسط سازمان بازرسی، گفته می‌شود که موضوع به‌عنوان اعلام جرم توسط دادستان در حال پیگیری است. 
- با پایان نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی ، حسن یزدانی به عنوان محبوب‌ترین کشتی‌گیر آزادکار جهان معرفی شد.
- باشگاه مایورکا به دلیل ورود جیمی جامپ در دیدار تیمش مقابل تیم بارسلونا 301 یورو جریمه شد.
- 441 فوتبالیست از سراسر جهان تقاضای دریافت کمک نقدی از صندوق ویژه‌ای که بابت کمک به این دسته از بازیکنان پس از شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است،کردند.89 درصد درخواست‌های ارسال شده از سوی بازیکنان باشگاه‌های اروپا است .
- تیم فوتبال پیکان تهران امروز در چهارمین بازی تدارکاتی به مصاف تیم شهرخودرو رفت و با یک گل  به برتری رسید.
شهریار مغانلو در لحظات پایانی از روی ضربه ایستگاهی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.
- سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران که برای بازگشت بشار رسن به ایران به این بازیکن نامه رسمی زده و قول داده بود که بخشی از مبلغ قرارداد وی را امروز (دوشنبه) پرداخت کند، نتوانست به قولش عمل کند گویا هافبک عراقی از اتفاق رخ داده ناراحت است و به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده فقط تا روز پنجشنبه منتظر پرداخت طلبش خواهد ماند.
- مارسلو هافبک برزیلی رئال مادرید پس از گلزنی به تیم ایبار با اعتراض به نژاد پرستی ادای احترام کرد.
-  دیداردوتیم رئال مادرید - ایبار از سری بازیهای لالیگای اسپانیا به احترام جانباختگان بیماری کرونا با یک دقیقه سکوت آغاز شد.
-  علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش پرسپولیس که سفرش به بلژیک لغو شد در تمرین سرخپوشان حاضر و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. از طرفی باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به باشگاه آنتورپ، اعلام کرد، دروازه‌بان پرسپولیس در راستای اجرای توافق‌نامه سه‌جانبه، با فراهم شدن شرایط و اعلام از سوی طرف مقابل، آماده سفر به بلژیک است.
- کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان گفت : در خصوص افزایش میزان پرداختی ماهانه مدال آوران بازی‌های المپیک در نشست هیئت اجرایی تصمیم گیری به عمل آمد و مقرر شد، براساس نرخ افزایش قانونی وزارت کار به صورت سالانه و افزایش ضریب تعیین شده اعمال شود.
- سازمان لیگ برتر فوتبال کشور اعلام کرد پس از پیگیری مجدد این رقابت‌ها، کادر فنی و نیمکت نشینان لازم نیست از ماسک استفاده کنند، همچنین قرار است هیچ توپ جمع کنی در اطراف زمین حضور نداشته باشد و توپ‌ها ضد عفونی شده توسط سیستم جدیدی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.
- محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که 2 هفته پیش با مصدومیت و پارگی رباط صلیبی روبرو شد این روزها مشغول انجام تمرینات است تا سرموعد مقرر مداوا و به میدان برگردد.
- سایت «cuatro» اسپانیا مدعی شد خورخه مندز، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با سران باشگاه چلسی برای  انتقال این ستاره فوتبال  توافق کرده است .مندز آنها را متقاعد کرده تا برای جذب رونالدو 120 میلیون یورو به یوونتوس پرداخت کنند. قرارداد کریس با یووه تا سال 2022 است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار