PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی 3 دستگاه جدید ضدعفونی کننده به ورزشگاه شهید کاظمی محل تمرین سرخ‌پوشان اضافه شد. این 3 دستگاه مقابل در ورودی رختکن مربیان،  بازیکنان و سالن بدنسازی مستقر شده است.
- عسکری سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان درباره ریخت و پاش های اخیر وزارت ورزش گفت : جایی به قدری دست و دلباز می‌شویم که میلیونها دلار به حساب ویلموتس دسته چندمی می ریزیم  اما از طرفی به 52 المپین ورزش کشور رسیدگی نمی‌کنیم!
- کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر سومین ورزشگاه خود برای دوره بعدی بازی‌ها را تکمیل کرد. این ورزشگاه با ظرفیت 40 هزار نفر ساخته شده است که میزبان مرحله مسابقات  نهایی خواهد بود.
-  رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس متمم قرارداد علیرضا بیرانوند سنگربان این تیم که در ازای آن مبلغی نزدیک به یک میلیارد تومان بیشتر از قرارداد امسال خود دریافت کند را غیرقانونی دانست و آن را لغو کرد.
- فدراسیون والیبال ایران در نامه‌ای به هیات‌های استانی، از لغو مسابقات قهرمانی کشور (سالنی و ساحلی) تا اطلاع ثانوی خبر داد. 
- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه تهران در منطقه زرد قرار دارد، گفت: مجوز برگزاری مسابقات لیگ در استان تهران با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شده است.
- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه ای با یک سایت از کشور کرواسی اعلام کرد روز شنبه (هفته آینده) به ایران سفر خواهد کرد تا کارش را در تیم ملی کشورمان از سر بگیرد.
- اعضای هیئت مدیره استقلال، به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس با هم تشکیل جلسه دادند.
- میلیچ مدافع چپ استقلال تهران اعلام کرد  ما سخت تمرین می‌کنیم تا برای  10 بازی باقی‌مانده آماده شویم، همه می‌دانند که سخت است هر 4 ، 5 روز یکبار بازی کنیم اما ما همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.
- پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ راه‌اندازی آکادمی آموزشی و مدارس فوتبال با نام این تیم بدون اخذ مجوز رسمی ، برخلاف مقررات و اقدام علیه منافع باشگاه خواهد بود که با برخورد قانونی روبرو خواهد شد.
- محمد انصاری بازیکن پرسپولیس 2 هفته پیش با مصدومیت و پارگی رباط صلیبی روبرو شد و به همین خاطر قرار است اوایل تیرماه زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.وی این روزها مشغول انجام تمرینات اختصاصی است تا عضله چهارسر خود را تقویت کرده و برای انجام جراحی آماده شود.
- باشگاه دسته اولی رایکا بابل اعلام کرد، این تیم روز چهارشنبه ساعت 17:30 در دیداری دوستانه در زمین شماره 2 آزادی به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.
- تیم بایرن مونیخ در صورت پیروزی در دیدار امشب مقابل وردربرمن رسما قهرمان این فصل بوندسلیگا خواهد شد.
- مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ووشو، روز 15 تیرماه  برگزار می‌شود. علی‌اصغر شعبانی، امیرعباس لشگری، محمود متدین، حسین اوجاقی، امیر صدیقی و محمود رشیدی ‌احمدی شش کاندیدای تایید شده برای حضور در این انتخابات هستند. پیش از این مهدی علی‌نژاد برای چهارمین دوره متوالی (بیش از 13 سال) ریاست فدراسیون ووشو را بر عهده داشت.
- نیک کرگیوس ستاره جنجالی تنیس استرالیا از تنیسورهای مطرح جهان خواست تا مسابقات آزاد آمریکا را تحریم کنند. وی گفت: من وقتی از مسابقات برگردم باید 2 هفته در قرنطینه باشم. ATP در تلاش است تا تورنمنت آزاد آمریکا را برگزار کندآنها خودخواه هستند.
- کمیته ملی المپیک در نظر دارد مسابقه ملی قهرمانان را با حمایت کمیته بین المللی در چالشی 45 ثانیه‌ای که به مناسبت گرامیداشت روز المپیک طراحی شده را  برگزار کند. شرکت کنندگان می‌بایست سه حرکت شنا، لانج پرشی و برپی را هر کدام به مدت 15 ثانیه پشت سر هم بر اساس دستورالعمل ارائه شده انجام دهند و .....
- فدراسیون جهانی وزنه‌برداری  نخستین اقدامات را برای بررسی ده‌ها نمونه دوپینگ مثبتی که در زمان ریاست  تاماش آیان مخفی شده بود، برداشت. ویتولد بانکا رئیس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) در بیانیه‌ای اعلام کرد این سازمان با یافته‌های تیم مک‌لارن وحشت‌زده شده است
- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان امروز در دیداری تدارکاتی در زمین الیاف تهران میزبان سایپا بود. این بازی با تک گل بهنام برزای با نتیجه یک بر صفر به سود گل‌گهر به پایان رسید.
- تیم پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی با تیم خوشه طلایی ساوه با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.  گل‌های این تیم را مهدی عبدی، مهدی ترابی و علی علیپوربه ثمر رساندند. درپایان این مسابقه پرسپولیسی ها از بازیکن سابق خود ومربی فعلی خوشه طلایی یعنی محسن عاشوری تجلیل کردند.
- رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای استان تهران در نامه‌ای بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه‌ها تاکید کرد و از برخورد با متخلفان خبر داد.
- ازسوی سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم  اعلام شد. مسعود محمدی، سجاد بابایی، فرهاد ابراهیمی، بهزاد عظیمی، محمد نجف زنگی، علیرضا رفیعی، مهدی کریمی، علیرضا جوان، علی عابدین، طاها نعمتیان، علی ابراهیمی، حمیدرضا ره‌انجام، امین نصراله‌زاده، احمد اسماعیل‌پور، میلاد قنبرزاده و حمزه کدخدایی نفرات دعوت شده به اردو هستند. این اردو با تصمیم کادرفنی بدون حضور ملی‌پوشان دو تیم حاضر در فینال پلی‌آف لیگ برتر فوتسال، تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان برگزار خواهد شد.
- تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود روز پنج‌شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پیکان خواهد رفت.
- حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال پیش از ظهر امروز دراین باشگاه استقلال حضور پیدا کرد. دلیل حضور روشن در باشگاه استقلال نشست با احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه بود. وی پیش از این چند بار به باشگاه دعوت شده بود اما موفق نشد با مدیرعامل استقلال دیدار کند .
- تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی یک بر صفر مقابل وردربرمن قهرمان زودهنگام بوندسلیگا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار