PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- محمد انصاری، مدافع تیم پرسپولیس که چند روز پیش در تمرینات از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد. این بازیکن فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.
- یکی دو تیم بلژیکی خواهان جذب مهدی قائدی موثر ترین بازیکن استقلال و لیگ  امسال هستند . اگر قائدی پیشنهاد اروپایی ها را بپذیرد وبه لیگ بلژیک برود این انتقال برای شماره 10 آبی‌ها ؛ 800 هزار دلار و برای استقلال 700 هزار دلار سود خواهد داشت.
- مسعود شجاعی، کاپیتن تراکتو تبریز با وجود شروع تمرینات این تیم و درخواست باشگاه ، هنوز خودش را به تبریز نرسانده و در دور جدید تمرینات حاضر نشده است.در خبرها آمده بود که شجاعی امروز با سفر به تبریز در تمرینات تیمش شرکت خواهد کرد ولی گفته می شود این اتفاق امروز هم رخ  نداد.
- امید ابراهیمی هافبک دفاعی سابق استقلال این روزها در تهران به سر می برد. او بعد از بازگشت از بلژیک چند روزی به شمال کشور و پیش خانواده اش رفت و پس از آن هم دوباره به تهران بازگشت. ابراهیمی قرار است حدود یک هفته دیگر  به قطر برگردد تا به باشگاه الاهلی ملحق شود.
- باپیروزی سه بر یک ترابوزان برابر فنرباغچه تیم فاتح به بازی  نهایی جام حذفی ترکیه راه یافت . مجید حسینی در این مسابقه  90 دقیقه در تیمش حاضر بود اما در طرف دیگر فرصت بازی به الهیار صیادمنش نرسید.
- با اعلام کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلیس ، مایک دین، دربی «مرسی‌ساید» بین اورتون و لیورپول را قضاوت خواهد کرد.
- فدراسیون فوتبال پرتغال به صورت رسمی اعلام کرد قرارداد فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی این کشور را تا سال 2024 تمدید کرد.
- روبرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای عنوان کرد خیلی‌ها راز موفقیتم را سئوال می‌کنند. من چیزی برای مخفی کردن ندارم. جز این که بگویم بسیار مراقب خواب و استراحت، همینطور رژیم غذایی‌ام هستم. توصیه ام این است که بازیکنان در روز مسابقه و همینطور قبل از آن، گوشت نخورند. 
- هکتور بلرین مدافع آرسنال تصمیم گرفته است  به ازای پیروزی توپچی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر تا پایان فصل 3 هزار درخت بکارد.
- رکورد قهرمانی متوالی در لیگ اکنون دردستان بایرن مونیخ ازآلمان و یوونتوس از ایتالیاست اگر یووه درفصل اخیر بار دیگر برسکوی قهرمانی لیگ کشورش تکیه بزند ازبایرن جدا و دوباره در صدر خواهد ایستاد.
- گفته می‌شود ستاد مقابله با کرونا در ورزش با حضور عکاسان و خبرنگاران درشروع دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال مخالفت کرده است. گفتنی است پیش از این قرار بود طبق پروتکل‌های جدید 10 خبرنگار و عکاس برای پوشش بازی‌ها در استادیوم‌ها حاضر شوند.
- نشست خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و  پرسپولیس با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. این جلسات هر سه شنبه در ساختمان مرکزی وزارت ورزش و جوانان انجام می شود.
 - 15 تیرماه  آخرین فرصت برای باشگاه‌های شرکت‌کننده در لیگ‌های برتر و دسته یک والیبال مردان و بانوان ایران برای ارسال برگه تسویه‌ حساب مالی با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال است.
- حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان در احکامی جداگانه ای محمدرضا ساکت و ابراهیم شکوری را به عنوان مشاوران خود منصوب ودعوت به کار کرد.
- مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو با حضور 6 نامزد ساعت 10 صبح روز 15 تیر ماه در هتل استقلال برگزار می‌شود.
- با اعلام سازمان لیگ والیبال نشسته ، پرونده لیگ سال 98 نیمه تمام بسته شد و تیم‌های شهرداری ورامین و شهدای ششم بهمن به طور مشترک مقام نخست را به دست آوردند.
- پنجمین دوره بازیهای ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی تحت حمایت کمیته بین‌المللی المپیک IOC، طی روزهای ۱۰ الی 19 سپتامبر 2021 به میزبانی قونیه - ترکیه برگزار خواهد شد.
-  با اعلام یوفا قانون ۵ تعویض تا پایان این فصل در لیگ قهرمانان  و لیگ اروپا مجاز خواهد بود.
- تاریخ ادامه لیگ فوتبال اروپا به نقل از یوفا اعلام شد. براین اساس مرحله 1/8 نهایی روزهای 15  و 16 مرداد ، مرحله 1/4 نهایی در روزهای 20 و 21 مرداد ،  مرحله نیمه نهایی 26 و 27 مرداد و فینال روز 31 مرداد ، تمامی دیدارها در چهارشهر فرانکفورت، گلزن‌کرشن، کلن و دوئیسبورگ آلمان انجام خواهد شد.
- در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز  که با حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان اسفراین برگزار شد، علی اصغر مجرد ملی‌پوش بجنوردی تیم والیبال به عنوان سفیر مدرسه‌ساز معرفی شد.در این‌ نشست وزیر آموزش و پرورش نشان سفیر مدرسه‌ساز را به مجرد اهدا کرد.
- کمیته پارالمپیک آسیا اعلام کرد کشوربحرین میزبان چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان در سال 2021 شد.
- اتحادیه فوتبال اروپا امروز رسما اعلام کرد که مسابقات جام ملت‌های اروپای 2020 در تاریخ 11 ژوئن تا 11 جولای سال 2021 (21 خردادماه تا 20 تیرماه) برگزار می‌شود . تمامی دیدارها و زمان بندی به شکل ثابت به قوت خود باقی خواهد ماند و میزبانان این مسابقات هم بدون تغییر خواهد بود. بازی افتتاحیه میان تیم‌های ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیک رم برگزار می‌شود. دیدار فینال هم در لندن انجام خواهد شد.
- یک روزنامه فرانسوی از قرار گرفتن کاوه رضایی، مهاجم کلوب بروژ بلژیک در صدر فهرست خریدهای تابستانی تیم نانت فرانسه خبر داد.
- حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کٌشتی گفت : در حال حاضرورزشکاران ورزش ملی کشور  از نظر آماری و جمعیت  وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند و نیازمند حمایت است. اگر تدبیر و فکری برای وضعیت کشتی نکنیم، به دهه 60 شمسی  برمی‌گردیم که کشتی افت شدیدی داشت.
- در دیداری دوستانه در ورزشگاه کارگران دو تیم هوادار و مس کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان عنایتی برنده این بازی شدند.تک گل این دیدار را در همان دقایق ابتدائی دیدار مجتبی محبوب مجاز روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.
- تیم تراکتور  در یک بازی دوستانه در مقابل علم و ادب تبریز تبریز قرار گرفت و با نتیجه پر گل چهار بر صفر حریف خود را شکست داد،از نکات قابل توجه این بازی استفاده ساکت الهامی از بازیکنان جوان بود.
- دوبازی بازی‌ عقب افتاده لیگ برتر انگلیس برگزار شد که در اولین بازی دوتیم شیفیلد یونایتد و آستون ویلا صفر - صفر شدند و درمسابقه دوم منچسترسیتی سه بر صفر خودرا به تیم آرسنال تحمیل کرد.درلیگ آلمان ماینز دو بر صفر دورتموند را شکست داد.دراسپانیا ایبار و بیلبائو 2-2 شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار