PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۵۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- باشگاه رئال‌مادرید اعلام کرد ایسکو به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، نمی‌تواند این تیم را در دیدار مقابل والنسیا همراهی کند، با این وجود نشریات اسپانیایی از دوری 3 هفته‌ای این بازیکن خبر داده‌اند. بارسلونا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد سرخئی روبرتو به دلیل شکستگی دنده و فرانکی دی‌یونگ به دلیل مصدومیت عضلانی قادر به همراهی این تیم نیستند.
- مجلس سنا برلین درخواست فدراسیون فوتبال آلمان برای حضور 5 هزار هوادار برای هر تیم در فینال جام حذفی را رد کرد.
- تیمهای استقلال و پیکان دریک بازی دوستانه به نتیجه 2-2 رضایت دادند.مهدی قائدی و علی کریمی در دقایق 11 و 24 برای استقلال ، شهریار مغانلو و جابرانصاری هم دردقایق 25 و 34 برای پیکان گلزنی کردند.
-  قرعه کشی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا انجام شد و تیم ملی کشورمان در گروه نخست با تیم های ازبکستان، اندونزی و کامبوج همسفرشد.
- همچنین درمراسم قرعه کشی فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا ، ایران با کشورهای بحرین، قطر و کره شمالی همگروه شد. در پایان رقابت‌های  نوجوانان آسیا چهار تیم برتر به جام جهانی نوجوانان کمتر از 17 سال 2021 پرو ، راه خواهند یافت.کشورمان در این مسابقات روزهای 5 آذر باکره شمالی ، 8 آذر با بحرین ، 11 آذر با قطر روبرو خواهدشد.
- درادامه مسابقات لیگ پرتغال تیم بنفیکا با نتیجه دو بر یک ازسد تیم ریوآوه گذشت . تنها گل ریوآوه را مهدی طارمی با ضربه سر به ثمر رساند.
- اتحادیه فوتبال اروپا شهرهای میزبان دیدارهای فینال لیگ قهرمانان قاره سبز را تا سال 2024 اعلام کرد.طبق اعلام یوفا شهرهای لیسبون برای فینال 2020 ، استانبول برای 2021 ، سنت پیترزبورگ برای 2022 ، مونیخ برای 2023 و لندن را برای سال 2024  معرفی شدند.
- کشور قطر میزبانی مراسم معرفی و اعطای جوایز سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ماه دسامبر 2021 میلادی را بر عهده خواهد داشت. AFC پس از لغو این مراسم در سال جاری میلادی به خاطر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا با فدراسیون فوتبال قطر برای میزبانی در سال 2021 میلادی به توافق رسید.
- مسابقه سوپرکاپ فوتبال اروپا روز  24 سپتامبر(3 مهر) در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد .
- طی تغییراتی که در میزبان های رقابت های اروپایی اعمال شد، یوفا اعلام کرد میزبان های یورو ۲۰۲۰ هیچ تغییری نخواهد کرد و شهرهای لندن، مونیخ، رم، باکو، بوداپست، آمستردام، کپنهاگ، دوبلین، گلاسکو، بیلبائو، بخارست و سن‌پترزبورگ همچنان میزبان خواهند ماند.
- در فصل آینده ، مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ، روز 27 اکتبر(6 آبان) آغاز خواهد شد و مرحله گروهی هم روز 9 دسامبر( 19 آذر) به پایان خواهد رسید.
- در مسابقه بین یوونتوس با ناپولی درفینال کوپا ایتالیا تیم یوونتوس در ضربات پنالتی کم آورد و ناپولی به مقام قهرمانی رسید. این دیدار در وقت های معمولی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود  در ثانیه های پایانی این پیکار ، بوفون سنگربان یووه یک پنالتی ناپولی را مهار کرد. در ضیافت پنالتی ها ناپولی ها موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار