فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۵۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با تصمیم هیات مدیره سازمان لیگ فوتبال فرانسه، رقابت های فصل آینده لوشامپیونه با حضور 20 تیم برگزار می‌شود و بدین ترتیب تیم های آمیان و تولوز به دسته پایین‌تر سقوط کردند.
- درادامه بازیهای این هفته لالیگا ، آلاوز دو بر صفر ازسد تیم سوسیه داد گذشت و رئال مادرید با سه گل خود را به والنسیا تحمیل کرد. بازی سویا با بارسلونا بدون گل شد. درلیگ انگلیس مصاف تاتنهام با منچستر یونایتد 1-1به پایان رسید.
- طبق اعلام رسانه‌های انگلیسی، پابلو ماری مدافع اسپانیایی آرسنال پس از مصدومیت مچ پا در دیدار مقابل منچسترسیتی ادامه بازی‌های فصل را از دست خواهد داد.
- با از دست رفتن دو جام برای تیم یوونتوس در فصل اخیر، مائوریتسیو ساری سرمربی این تیم تحت فشار و محاکمه روزنامه‌های ایتالیایی قرار گرفته است. با این وجود به نوشته نشریه توتو اسپورت، عملکرد تیم تحت رهبری ساری در رقابتهای سری آ و لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا برای ادامه همکاری او در تیم بانوی پیر سرنوشت‌ساز خواهد بود.
- سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد : قائدی و دیگر بازیکنان را زیر 5 میلیون دلار نمی‌فروشیم. وی گفت : من فوق لیسانس مدیریت ورزش هستم و خودم را دکتر نمی‌دانم، یک دکترای افتخاری دارم، ولی همیشه گفته‌ام به من نگویند دکتر.
- اشکان دژاگه که پس از شیوع بیماری کرونا به آلمان سفر کرده است،‌ در تماس ‌های مختلف با مدیران باشگاه تراکتور از بازگشت به ایران ابراز نگرانی کرده بود ،  در آخرین پیغام خود به مدیران باشگاه تبریزی اعلام کرد که دیگر قصدی برای بازگشت به تبریز ندارد.
- کریم بنزمامهاجم گلزن رئال مادرید با عبور از رکورد فرانس پوشکاش گلزن اسبق این باشگاه ،  پنجمین گلزن برتر تاریخ این تیم لقب گرفت .
- مارکو آسنسیو مهاجم نام آشنای رئال 330 روز بعد از پارگی رباط صلیبی‌ در دیدار پریشب تیمش مقابل والنسیا موفق به گلزنی شد.
- مدیر عامل استقلال با انتشار پیامی در صفحه اینستا گرامش از تمدید قرارداد مرتضی تبریزی در  فصل آینده با این تیم خبر داد.
-  بازیکنان رئال مادرید و والنسیا از خوان کارلوس اونزوئه، دستیار سابق لوئیز انریکه در بارسلونا که به بیماری ALS مبتلا شده حمایت کردند.
- اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شنبه (31 خرداد) و زودتر از برنامه قبلی، زاگرب را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. این سفر از طریق زوریخ و دوحه حدود 24 ساعت طول خواهد کشید و او ساعت 4 صبح یکشنبه وارد تهران می‌شود.
- مرحله رفت فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد. در این دیدار مس توانست 4 بر3 به پیروزی رسید و کار خود را برای بازی برگشت در تبریز راحت تر کرد. بازی برگشت  قرار است ششم تیر ماه در تبریز برگزار شود.
- در اتفاقی عجیب و جالب، در حالیکه تنها دوهفته تا پایان مسابقات بوندسلیگا باقی مانده است، ترتیب قرار گرفتن تیم‌های اول تا ششم این رقابت‌ها دردو فصل اخیر کاملا یکسان بوده است.
- پس از انتشار مصاحبه دکتر ستوده پزشک استقلال و انتقاد وی از تمرینات بدنسازی تیم و ایجاد حواشی بسیار،با دستور فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان،دکتر ستوده از این پس حق حضور در تمرینات استقلال را ندارد‌.
- کایلا، عقاب 28 ساله و نماد باشگاه کریستال‌پالاس بر اثر حمله قلبی درگذشت. کایلا که تحت حمایت بنیاد شاهین‌های حیات وحش (EHWF) بود، در سال‌های اخیر از نقرس رنج می‌برد و از طریق این بنیاد حدود 4 هزار پوند برای سلامت او جمع‌آوری شده بود.
- یوفا، باشگاه مارسی را به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی، 3 میلیون یورو جریمه کرد.
-  آناهیتا زمانیان اولین فوتبالیست ایرانی است که برای باشگاه یوونتوس ایتالیا بازی می‌کند. وی که سابقه حضور در پاری‌سن‌ژرمن را نیز دارد به تازگی قرارداد خود را یک فصل دیگر با باشگاه مطرح ایتالیایی تمدید کرد.
-  دادگاه عالی اسپانیا، شکایت نیمار برای دریافت غرامت از باشگاه بارسلونا را رد کرد و وی به پرداخت 6/7 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا محکوم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار