PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- طی حکمی از سوی سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان، دکتر لاله حاکمی به عنوان رئیس کمیته پزشکی این فدراسیون منصوب شد.
- مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال  با حضور در وزارت ورزش و جوانان با  ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و علی رغبتی مدیرکل دفتر نظارت و برنامه ریزی فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.
- بالاخره بعد از گذشت 14 ماه  زمان انتخابات فدراسیون ورزش همگانی روز 25 تیرماه اعلام شد. فاطمه ابوالقاسمی، ولی الله شجاع‌پوریان، رضا شجیع، افشین ملایی، فرهاد نیکوخصال، محمد بابایی، مهدی حیدری، عباسعلی اکبری و محمدرضا اسد نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون ورزش های همگانی هستند.
- اساسنامه کمیته ملی المپیک روز 14 مهرماه سال گذشته به تصویب هیات دولت رسید و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شد.
- محمد نوری‌فر که چندی پیش از مدیریت رسانه استقلال کنار رفته بود مجددا به این سمت بازگشت. استقلال 4 تیر در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت و وی به عنوان مدیر رسانه روی نیمکت این تیم خواهد .
- بنابر اعلام باشگاه شاهین بوشهر؛ ماموران فرودگاه گرجستان درپی گستردگی شیوع بیماری کرونا در ایران مانع از بازگشت آنها به کشورمان شدند.
- یک رسانه بلژیکی نوشت: باشگاه کلاب بروژ قصد دارد کاوه رضایی را به صورت قطعی بفروشد و این تصمیم باعث می شود تیم شارلوا شانسی برای به خدمت گرفتن رضایی نداشته باشد. 
- در پی اعتراض به اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال؛محمد دادکان رئیس اسبق این فدراسیون از حضور در کمیته جوانان AFC انصراف داد.
- با شروع دوباره لیگ برتر فوتبال پس از وقفه‌ حدودا 100 روزه، تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه اعلام شده روز 8 تیرماه در شهر قدس به مصاف پیکان خواهد رفت. این در حالی است که مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس به دلیل 4 اخطاره بودن  غایب این پیکار خواهد بود و سرخ‌پوشان را در اولین بازی پس از شروع دوباره لیگ برتر بعد از شیوع ویروس کرونا همراهی نخواهد کرد.
- نشریه اسپورت خبر داد، دو باشگاه آرسنال انگلیس و میلان ایتالیا در حال بررسی وضعیت لوکا یوویچ و احتمال امضای قرارداد با مهاجم صرب رئال مادرید هستند.
- دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت بازیکنی که 75 روز در خانه خوابیده به مرور تطابق عصب و عضله را از دست می‌دهد ، مصدومیت‌ بازیکنان استقلال حاصل نبود امکانات مناسب تمرینی و بدنسازی تا به الان است.
- جلسه کمیته اجرایی فدراسیون کاراته آسیا با موضوع بررسی وضعیت فعلی و چگونگی توسعه ورزش در این قاره از طریق ویدیو کنفرانس و به ریاست ژنرال ناصر الرزوقی رئیس AKF و نایب رئیس دوم فدراسیون جهانی کاراته برگزار شد.
- کفاشیان ، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال بعد از ماه‌ها محرومیت و غیبت، بالاخره امروز در محل کارش حاضر شد. او در مراجعه به فدراسیون به علت حضور بهاروند در سازمان لیگ نتوانست با وی ، نایب رئیس دوم و سرپرستی فعلی فدراسیون دیدار کند. 
-   راشفورد ستاره منچستر یونایتد با جمع‌آوری 20 میلیون پوند ،  سه میلیون وعده غذایی برای کودکان تهیه کرد ، 
ایجاد یک کمپین برای کمک به افراد بی‌خانمان ، آموختن زبان اشاره برای شعرخوانی در مدرسه ناشنوایان و متقاعد کردن دولت برای فراهم کردن وعده‌های غذایی کودکان دیگر اقدامات خیرخواهانه او به حساب می آید.
-  هادی رضایی پس از یکسال و نیم فعالیت در پست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک از سمت خود استعفا داد. رضایی قبل از این ، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان بود .
- به نوشته روزنامه Abola پرتغال مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریو آوه یکی از گزینه‌های جدی تیم پورتو برای تقویت خط حمله این باشگاه در فصل آینده محسوب می‌شود. علاوه بر پورتو تیمهای بنفیکا و اسپورتینگ نیز به دنبال انتقال او در پایان فصل به باشگاه خود هستند. 
- شاه حسینی ، رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران گفت :  رئیس اسبق ، فدراسیون فوتبال را به خرابه و رئیس سابق، آن را به ویرانه تبدیل کرده اند .
-  فدراسیون فوتبال طی بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات زنوزی، مالک باشگاه تراکتور را در محاکم قضایی به قید فوریت پیگیری خواهد کرد.
- رسول خادم، قهرمان جهان، المپیک و رئیس سابق فدراسیون کشتی کماکان  در حال توزیع کمک به مردم مرزنشین بین ایران و افغانستان در استان سیستان و بلوچستان است .
- درادامه بازیهای لیگ آلمان تیم بایرن قهرمان این فصل بوندس لیگا سه بر یک از سد تیم فرایبورگ گذشت.
- لواندوفسکی مهاجم بایرن اولین بازیکن غیر آلمانی شاغل در بوندسلیگا شد که موفق به ثبت 31 گل در یک فصل از این رقابت‌ها می‌شود.
-  پس از قهرمانی ناپولی در جام حذفی ایتالیا که درپی شکست 4-2 یوونتوس برای، سران این تیم تصمیم گرفتند قرارداد گتوزو را برای دو فصل دیگر و با دستمزد سالانه 3 میلیون یورو تمدید کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار