PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- رضا شاه‌منصوری و علی ملیح‌زاده دو وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس، کناره‌گیری خود در خصوص این پرونده را اعلام کردند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد هر دو از برخی رفتارهای مسئولان فدراسیون اظهار نارضایتی  کردند.
- احمد راضی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق روزیکشنبه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت!
- با اعلام CNBC، بازیکنان حاضر در مسابقات NBA که قرار است از 10 مرداد از سر گرفته شود، می‌توانند در ادامه فصل حلقه‌های هوشمندی استفاده کنند که علائم کرونا را حداکثر تا 3 روز با دقت 90% مشخص می‌کند.
- تیم شاختار دونتسک با برتری 3 بر 2 مقابل اولکساندریا، قهرمان لیگ برتر فوتبال اوکراین شد.
- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بامداد از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشور شد.
- علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان برای حضور در تست پزشکی باشگاه آنتورپ بلژیک موفق به دریافت ویزای کار این کشور شده تا در تست های پزشکی باشگاه آنتورپ شرکت کند.
- باشگاه پرسپولیس تاکنون توانسته حدود 75 درصد از قراردادهای فصل جاری اکثر اعضای این تیم را پرداخت کند اما همچنان نسبت به پرداخت بدهی خود در قبال بشار رسن عراقی بدقولی کرده است.
- رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون بوکس در خصوص مسائل مختلف از جمله روند آماده سازی المپین ها و کسب سهمیه المپیک با مسئولان این فدراسیون گفت و گو کردند.
- با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و اداره کل ورزش استان مازندران، پلاک افتخار محمد ابراهیم سیف پور، قاسم رضایی و حسن یزدانی مدال آوران المپیکی کشورمان بر سر در منزل آن ها نصب شد.
-  در نظرسنجی روزنامه البیان امارات از مخاطبان خواسته شده بود بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ امارات را انتخاب کنند که علی کریمی و والدیویای شیلیایی بازیکن سابق باشگاه العین هر کدام با به دست آوردن 25 درصد آرا مشترکاً در صدر قرار گرفتند.
-  یک بستنی فروشی در شهر ناپل برای به رخ کشیدن قهرمانی تیم ناپولی و شکست یوونتوس، بستنی با نام CR7 درست کرده و بالای آن نوشته: این طعم از بستنی به دلیل کمبود کاپ (لیوان) فقط به صورت قیفی موجود است.
- در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد.
- کریم باوی مهاجم گلزن واسبق تیمهای پرسپولیس ، شاهین و ملی کشورمان که به دلیل بیماری دربیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرارگرفته بود ، از بیمارستان مرخص شد. برای او که یکی از بهترین سرزن های فوتبال ایران بود آرزوی سلامتی داریم.
- سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت : ابعاد فساد در برخی از رشته‌ها را نمی‌توانستیم ریشه‌یابی کنیم ، باند‌های فساد در ورزش به کمک رسانه‌های بی‌هویت علیه مدیران وزارت ورزش جوسازی کرده‌اند.
- خانه پینگ پنگ کردستان بهاران سنندج به اسم روانشاد استاد اقبال لطف الله نسبی یکی از مربیان فقید وشایسته تنیس روی میز تغییر نام یافت .
- یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول انگلیس گفت از نظر شخصی درک نمی کنم چرا ما در 15 ژوئن در فضاهای بسته، ماسک به صورت داریم در حالیکه این مساله 5 یا 6 هفته قبل در کشورهای دیگر مطرح بود. واقعا جای سئوال دارد که به چه دلیل باید ماسک به صورت استفاده کنیم.در حالیکه کشورهای دیگر زودتر از این‌ها ماسک به صورت شروع کردند و تعداد قربانی خیلی کمتری نسبت به انگلیس داشتند. این یک واقعیت است.
 - روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره نامه اعتراض آمیز باشگاههای تراکتورسازی ، ماشین سازی، شهر خودرو و نساجی به فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد و نوشت تاکید می شود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر اساس برآیند مجوزهای مسئولین کشوری نسبت به برنامه ریزی برای شروع دوباره لیگ اقدامات لازم را انجام داده است.فراموش نکنیم فوتبال فقط لیگ برتر نیست.باشگاههای لیگ یک،دو،سه  با صدور مجوزهای صورت گرفته در حال برنامه ریزی برای شروع دوباره مسابقات شان هستند.
-  زنوزی، مالک تیم تراکتور  به شکایت فدراسیون واکنش نشان داد وگفت : آقایان می‌خواهند پاداش خدماتم به فوتبال کشور را در دادگاه بدهند! ما عصر امروز طی نامه‌ای به فیفا، جریانات فدراسیون فوتبال و مشکلات اساسنامه را به آنها اعلام خواهیم کرد.مبارزه با فساد را از فدراسیون فوتبال آغاز کنید، کی روش را به خاطر یک تیم خاص برداشتند و با احساسات مردم بازی کردند.
- نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان با انتشار یک ویدئو به نمایش مهارت‌های بسکتبالی خود پرداخته و جالب اینکه لبران جیمز، فوق ستاره بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز را به مبارزه تک به تک دعوت کرده است.
- خلیلیان، سرپرست فدراسيون پزشکی ورزشی اعلام کرد: در سال 2019، يك هزار و 230 نمونه گيري دوپینگ از ورزشكاران داشتيم كه 55 نمونه مثبت بود. در بين فدراسيون ها، فوتبال با 377  نمونه گرفته شده در صدر قرار گرفت و بيشترين نمونه مثبت هم از فدراسيون وزنه برداري با 11 نمونه مثبت بود.
-  سازمان لیگ فوتبال با توجه به شیوه نامه بهداشتی برگزاری بازی های فوتبال با حداقل نفرات ممکن تصمیم گرفت ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال را بدون حضور عکاسان و خبرنگاران ورزشی برگزار کند.
  - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: طبق بخش نامه جدید ستاد ملی کرونا مجوز فعالیت استخرهای ورزشی سرپوشیده و آکادمی‎های ورزشی استان از امروز اول تیرماه صادر شد.
- تیم فوتبال سپاهان اصفهان فرداشب (دوشنبه دوم‌ تیر) سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خودرا پیش از شروع مجدد مسابقات لیگ نوزدهم  مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز و در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌کند. این دیدار تدارکاتی طبق توافق سرمربیان دو تیم، در دو نیمه 60 دقیقه‌ای انجام ‌می‌شود و تیم‌ها در هر نیمه ترکیبی مجزا خواهند داشت.
- تیم پرسپولیس تهران در دیداری تدارکاتی تیم شهرخودروی مشهد را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. برای پرسپولیس علی علیپور(6،50) و  امید عالیشاه(P- 75) و برای شهرخودرو سعید صادقی(30) گلزنی کردند.
-  تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در دیداری تدارکاتی با نتیجه 1 بر 0 مقابل ملوان بندر انزلی به برتری رسید.
- تیمهای پارس جنوبی و بادران در یک بازی دوستانه به تساوی یک بر یک‌ رسیدند.
- پس از مخالفت شهرداری فلورانس برای ساخت ورزشگاه جدید فیورنتینا، هواداران این تیم بدون توجه به قرنطینه با حضور در خیابان های فلورانس اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان دادند‌.
- تیم فوتبال تراکتور تبریز عصر امروز (یک‌شنبه) در دیداری تدارکاتی با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم نود ارومیه شد.
- فدراسیون فوتبال ایران پس از اصلاح اساسنامه پیشنهادی خود آن را برای فیفا ارسال کرد تا پس از تایید این نهاد بین‌المللی در مجمع فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گیرد. گویا فیفا پس از مطالعه به سه بند مدیریتی در اساسنامه ارائه شده ایراد گرفته است و قرار است تا روز جمعه به فدراسیون فوتبال مهلت بدهد که این نواقص را رفع و مجددا آن را برای فیفا ارسال کند.
- قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس اعلام کرد : اقدام ما درخصوص پرونده‌های فوتبال، شامل سوال از وزیر و در نهایت استیضاح او خواهد بود. حضور دوباره آقای کفاشیان در فدراسیون فوتبال به واسطه قانون «منع بکارگیری بازنشستگان» تخلف محسوب می‌شود و عنوان کیفری دارد.
-  رئیس فدراسیون کشتی آذربایجان و یکی از اعضای اداری اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که احتمال اینکه کشتی فرنگی دیگر در برنامه ورزش‌های المپیکی نباشد، وجود دارد.
- نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد بارسلونا مذاکراتش را برای تمدید قرارداد با لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی آغاز کرده است  و حتی توافقات اولیه بین طرفین صورت گرفت. آبی- اناری ها قصد دارند قرارداد مسی را برای دو سال دیگر تمدید کنند.
- سرانجام وضعیت انتخابات در هیات فوتبال تهران از بن بست خارج وبه زودی کاندیدا ها برای تصاحب صندلی ریاست هیات فوتبال تهران وارد گود رقابت خواهند شد.این
 هیات با صدور اطلاعیه ای از کاندیداهای احراز پست ریاست خواست تا تاریخ هشتم تیر برای ثبت نام مدارک لازم را به دبیر هیات فوتبال تهران ارائه دهند.
- تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری دوستانه مقابل نیروی زمینی لیگ یکی به تساوی بدون گل دست یافت.
- دربازیهای لیگ های اروپا ، نیوکاسل سه بر صفر ازسدشیفیلدگذشت ، چلسی دو بر یک بر آستون ویلا غلبه کرد،  دربی اورتون با لیورپول بدون گل شد ، آتالانتا 4 -1 برابر ساسولو پیروزشد ، سلتا شش بر صفر آلاوز راشکست داد والنسیا دو بر صفر مقابل اوساسونا به برتری رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار